ProForm 520i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProForm 520i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Jozef 31-08-2017

Lange garantie en uitstekend fitnessapparaat

Geschreven voor: ProForm 520i

De iFit live optie vind ik persoonlijk helemaal geweldig van de crosstrainer, verder kan ik mijn tablet tijdens het trainen op de crosstrainer plaatsen waardoor ik kan blijven communiceren met mensen via bijv skype of als ik een filmpje wil kijken. Ik kan genoeg programma's kiezen en de beweging is vloeiend (schijnt belangrijk te zijn is mij verteld in de sportschool)

Pluspunten

• ifit live
  • tablet mogelijkheden
  • vloeiende beweging
  • programma's
  • garantie van 3 jaar

Geert 30-08-2017

Prettige crosstrainer!

Geschreven voor: ProForm 520i

De ProForm 520i nu enkele weken in bezit. De crosstrainer bevalt erg goed. Een prettige paslengte (ben zelf 1.89 m) en een erg stille en soepele beweging. Deze crosstrainer gekozen vanwege het vliegwiel die zich aan de voorzijde bevindt. Hierdoor is de beweging minder belastend voor mijn gewrichten. Standaard is de crosstrainer voorzien van een aantal voorgeprogrameerde programma's, voor mij voldoende. Is eventueel uit te breiden met een abonnement.

Pluspunten

• Stil
  • Stevig
  • Prettige paslengte
  • Programma's

jolien 30-08-2017

Sterke crosstrainer voor thuis

Geschreven voor: ProForm 520i

Het is een sterke crosstrainer gemaakt van goede materialen, vergelijkbaar met een sportschool model. Ik train thuis voor de tv of gewoon op de logeerkamer met mijn tablet erop (netflix aanzetten en gaan). Het fijne is dat ik altijd kan trainen wanneer ik wil. Verder is het display een leuke toevoeging van het apparaat, ben niet zo statistiek minded, maar het staat wel gaaf!

Pluspunten

• sterke crosstrainer
  • tabletmogelijkheid
  • mooi scherm
  • verplaatsbaar in huis

Ard 22-08-2017

Fijne crosstrainer met een handig display scherm

Geschreven voor: ProForm 520i

Tijdje terug gekocht en het apparaat is stevig en fijn om mee te trainen. Programma's en opties zijn groot voor mijn doen en het display kun je veel statistieken op af lezen. Sporten is weer leuk

Pluspunten

• Display
  • Statistieken
  • Stevige crosstrainer
  • Leuk om op te trainen

Nath 21-08-2017

Voldoende programmas, precies zoals ik verwacht had

Geschreven voor: ProForm 520i

De crosstrainer bevalt goed. Precies zoals ik het op de site had gezien. De video zorgde ervoor dat ik overtuigt was. Programmmas genoeg voor mij en na het sporten rijd ik de crosstrainer uit mijn woonkamer weg. Al met al gaat het goed, kilos vliegen eraf. Oja monteren kon ik makkelijk zelf uitvoeren.

Pluspunten

• Verrijdbaar
  • Programmas
  • Makkelijk in te stellen
  • Monteren eenvoudig

Justinv1977 28-12-2016

sportschool crosstrainer

Geschreven voor: ProForm 520i

ik begreep van de winkelier dat deze crosstrainer van ProForm uit de nieuwste serie komt en daardoor heel goed is. mijn vrouw en ik trainden altijd in de gym op de crosstrainer maar dat hoeft nu niet meer want dat doen we nu lekker thuis! ik vind het persoonlijk erg prettig dat er een hellingshoek op zit zodat je verschillende spiergroepen traint. Mijn vrouw is al aardig wat afgevallen met de calorie verbranding programma's. Ook merken we dat de ipadhouder erg handig is want dan kun je gewoon een film kijken terwijl je traint. Het scherm met de resultaten blijft gelukkig wel gewoon zichtbaar. De winkelier had gelijk!!

Pluspunten

• kwaliteit (sportschool)
  • verstelbare helling
  • tablet houder
  • geluidsboxen