Christopeit CS 5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Christopeit CS 5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Ruud Chermin 11-07-2015
Geschreven voor: Christopeit CS 5

Om van mijn zwaarlijvigheid af te komen juist deze crosstrainer aangeschaft omdat hij tot 150 kg gewicht aan zou kunnen.
Eerste CS5 had een slechte las in een beenstuk, waardoor hij na twee dagen al kraakte en piepte. Met veel gemail over en weer uiteindelijk een nieuw onderdeel ontvangen. De crosstrainer heeft het toen ongeveer vier maanden gedaan, maar nooit geruisloos. Na deze maanden begon het piepen en kraken zorgwekkend te worden. Bij nakijken bleek de v-snaar die het vliegwiel aandrijft scheef gemonteerd. Nadat dit euvel verholpen was, brak één van de voetassen aan het vliegwiel af. Met wederom veel gemail heen en weer en een omslachtige omruilprocedure (drie bedrijven aan de lijn gehad)een nieuwe crosstrainer ontvangen. Bij de tweede crosstrainer blijkt na elk gebruik het vliegwiel opnieuw aangedraaid te moeten worden om te blijven functioneren. Na twee dagen begon ook deze te kraken en niet soepel te lopen. Kortom, ik ben er klaar mee. Zeer slechte kwaliteit. Ik schaf
nooit meer iets van Christopeit aan.

Nafi76 30-04-2010
Geschreven voor: Christopeit CS 5

Besteld via Redcoon, waar ik trouwens ook heel tevreden van ben.
Is eenvoudig te monteren en zeer stil. Wiebelt een klein beetje als ik vrij snel trap, ik vind dit niet storend. Verder wel stabiel.
Zeer degelijk materiaal en voorzien van een Nederlandstalige handleiding.

starlena 17-02-2010
Geschreven voor: Christopeit CS 5

Ik heb de christopeit net gekregen en in elkaar gezet.
Dit ging erg gemakkelijk.
Echter vind ik dat hij zwaar trapt ook op weerstand 1.
Ik had er hiervoor 1 computergestuurd, kan het daaraan liggen?

jetskebouma 17-03-2009
Geschreven voor: Christopeit CS 5

Dit is een goede crosstrainer, verwacht niet te veel van de computer want die geeft alleen aan wat de status is per training. Dus tijd, calorien, hartslag, km/u en afstand. Prima voor mij. Ik had deze crosstrainer gekozen omdat hij goed uit een duitse consumentenbond test was gekomen (prijs/kwaliteit). Voor een lage prijs geen slecht product, weinig geluid en prima voor thuisgebruik.