Pliant Calgary

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pliant Calgary op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Jan B 25-12-2009
Geschreven voor: Pliant Calgary

Degelijke crosstrainer. Goed in elkaar te zetten, gereedschap is meegeleverd. Geruisloos in gebruik en stabiel. De hartslagmeter is erg onnauwkeurig, daar heb je niet veel aan.
De weerstand is in te stellen van heel licht tot zeer zwaar. Display is groot en duidelijk. Je kunt uit veel programma's kiezen of zelf de instellingen aanpassen.

Markus 10-06-2009
Geschreven voor: Pliant Calgary

Ik heb 'm net aangeschaft.. Top-appaaraat, je kan de voetsteunen op drie punten op het frame monteren. Ik heb ze in het midden geplaatst. Ik vraag me af waar ik ze moet plaatsen.. langere benen, de voetsteunen zover mogelijk naar achteren? ook de recovery knop werkt vreemd. je zal 2 minuten voor het eind van je training wel je handen op de pulse sensoren moeten plaatsen. pas dan kent het apparaat de werkelijke hartslag. Wanneer je dan hetzelfde doet na drukken op recovery knop, gaat de computer meten hoe snel je hartslag binnen 1 minuut afneemt en zal je dan een cijfer voor je conditie geven. Wanneer je je handen meteen na de training en druk op recovery knop op de sensoren plaatst moet er eerst een hartslag worden geregistreert voordat ie pas een recovery kan worden gemeten. dit werkt dan dus niet omdat tijdens de eerste registratie de tijd te lang duurt om te kunnen registreren. De hartslag loopt nog op door de tijd van de meting, voordat ie de recovery kan meten. zo zal je dus altijd een F6 krijgen.. Doe je het zoals via de eerste omschrijving dan zie je ook tijdens de recovery meting de hartslag teruglopen.
Ik vind het enige minpuntje tot nu toe dus de gebruikershandleiding.. Gelukkig wijst alles zichzelf na enig inlezen op het net..

Jan Willem ten Heuw 07-01-2009
Geschreven voor: Pliant Calgary

Ik maak nu ongeveer 3 maanden gebruik van deze crosstrainer, ik ben meer dan zeer tevreden hierover. Hij is erg stabiel en stevig. De computer vindt ik erg duidelijk en overzichtelijk, en gemakkelijk te gebruiken. Kortom een top crosstrainer...!

ronald420 11-10-2011

Hallo,
Ben je nog steeds tevreden over de crosstrainer?
mvrgr
Ronald

Stefan de Groot 03-01-2009
Geschreven voor: Pliant Calgary

mooie crosstrainer om te zien en degelijk om op te trainen.
Ik weeg zelf 110kg en was op zoek naar een crosstrainer met programma's en hartslag functie. deze voldeed aan al onze eisen.
(zelfs een ingebouwde vetmeter).
Met de prijzen zoals nu op internet is dit echt een aanrader.

barrytenvoorde 17-12-2008
Geschreven voor: Pliant Calgary

Wij hebben deze crosstrainer nu al 2 jaar en er totaal geen problemen mee. Erg mooi om te zien en een duidelijke computer.
ik en mijn vriendin trainen er 1 tot 2x per week op en voor beiden is hij gebruiksvriendelijk.

ronald420 11-10-2011

Hallo,
Gebruik je nog steeds de crosstrainer of is die al niet meer in gebruik. Ik ben ook van plan om deze crosstrainer te kopen, vandaar.
mvrgr
Ronald

Officiële reactie van BCC 16-03-2021

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Groetjes,
Team BCC