Nautilus U626 - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
136 kg

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rico 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

Fijn Product

Laatst dit product gekocht. Mijn moeder en ik zaten er wel een beetje over in of we het nou wel echt zouden gebruiken. Na twee keer de instructie door te lezen hadden we alles ingesteld en het toestel in elkaar gezet. Tot onze verbazing werkte hij perfect! we hebben hem gelijk de dagen erop ook gebruikt en we zijn er helemaal blij mee. Vooral de ventilator is heel prettig tijdens het gebruiken van het toestel. Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• Heeft wieletjes
  • Heeft een ingebouwde ventilator

Alida 02-08-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne hometrainer, prima apparaat!

De Nautilus hometrainer is een fijn apparaat: zeer stevig en gemakkelijk in gebruik. Inmiddels een paar maanden in gebruik en erg tevreden.
Vooral de mogelijkheid om een tablet op de houder boven het stuur te zetten vind ik erg handig: zo kan ik tv kijken (of Netflix) tijdens het fietsen, en vliegt de tijd om!
De app op de telefoon synchroniseert prima de behaalde resultaten met de hometrainer.

Pluspunten

• meerdere programma's
  • gemakkelijk in gebruik
  • tabletstandaard
  • stevig
  • meerdere gebruiksprofielen (4x)

Annette 12-05-2017 Product paar weken in bezit

Eenvoudig te bedienen, groot display, stil in gebruik!

Inmiddels heb ik deze hometrainer een paar weken in huis. De installatie is eenvoudig. Apparaat is erg stil, wat erg prettig is voor gebruik in huis! Veel programma's, instellen van Users gaat eenvoudig, 4 Users in te stellen. Mooi groot, eenvoudig te bedienen display. Ventilator is fijn tijdens de trainingen. Aansluiten telefoon voor muziek en gebruik van de app gaat heel eenvoudig.
We hadden 1 vraag m.b.t. de installatie, service van zowel 100meningen.nl als Nautilus waren super!
Kortom een geweldige hometrainer, iedereen aan te raden.

A. Oosterloo 13-04-2017 Product paar weken in bezit

Gemakkelijke bediening, uitgebreide mogelijkheden.

Inmiddels een paar keer gebruik gemaakt van deze hometrainer. De installatie is eenvoudig. Mijn zoon van 9 jaar heeft me geholpen, en dat kon prima.
Het instellen van Users gaat ook eenvoudig, maximaal ruimte voor 4 Users.
Synchroniseren met de app op de telefoon gaat heel eenvoudig.

Er zijn nog heel veel mogelijkheden die ik nog niet heb ontdekt, maar dat wordt aan gewerkt!

Pluspunten

• App op de telefoon
  • Eenvoud in installeren

A. Oosterloo 13-04-2017 Product paar weken in bezit

Gemakkelijke bediening, uitgebreide mogelijkheden.

Het instellen van Users gaat ook eenvoudig, maximaal ruimte voor 4 Users.
Synchroniseren met de app op de telefoon gaat heel eenvoudig.

Pluspunten

• App op de telefoon
  • Eenvoud in installeren

henkpare 03-04-2017 Product paar weken in bezit

1 week in gebruik, en nu al een succes.

Werkt minstens zo goed als ik in de professionele sport/fitness centra gewend was.
Mooi groot display, veel mogelijkheden voor trainingen.
Aansluiting voor mijn smartphone perfect.

Pluspunten

• instelmogelijkheden.
  • elektro-magnetische rem
  • display

Minpunten

• geen losse hartslag meter