Joy Sport CT-Superieur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Joy Sport CT-Superieur op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

L. Jakobs 20-03-2014
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Wij hebben de Joysport nu al een lange periode in gebruik. Hij traint goed, wij zijn goed te spreken over deze crosstrainer. Computer werkt goed, meer dan voldoende programma's. Ook over het gebruiksgemak ben ik zeer tevreden. Een aanrader dit nederlandse merk: Joysport

kneppelfreed 15-05-2010
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Ik heb het apparaat nu ongeveer 2,5 jaar in gebruik.
Hij wordt vrij intensief gebruikt en is mechanisch prima. Het probleem is de computer, die is gewoon erg slecht.
Ik heb nu de derde computer er op die inmiddels weer de beruchte E1 melding geeft, wat betekent dat ik hem weer moet vervangen wat ca. € 40,- kost.
Ook de hartslagmeting wijkt enorm af.

san44 11-03-2010
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

ik heb deze crosstraniner in mei 2008 gekocht en haast niet gebruikt,computer stuk,doet niks meer,nu laten maken
verder is het een mooi apparaat en geruisloos,maar dat ie al zo snel stuk is daar baal ik van,gaat me geld kodten

Anja86 16-02-2010
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Wij hebben de balen van deze crosstrainer. Nieuw gekocht via internet bij iemand in Duiven (dacht ik). Na een paar weken en weinig gebruik kregen we de error E1. Moesten we m zelf terug brengen naar die mensen (we wonen op een uur rijden enkele reis, en een crosstrainer zet je niet ff in je kofferbak...) Dus totaal geen service! Daar bleek het de computer te zijn. Destijds een nieuwe erop gekregen. Door ziekte het apparaat een tijd niet gebruikt. Nu weer willen beginnen en na 5 min krijgen we weer de E1 error! Nu is utieraard de garantie verlopen en weten we ons er geen raad mee....Wij zijn totaal niet te spreken over het apparaat, al ziet het er wel mooi degelijk en stevig uit! Voor deze prijs zou je toch ook een beetje kwaliteit verwachten. Wij kozen juist voor een iets duurdere klasse om het risico op problemen te verkleinen..Als ie niet steeds die error zou geven denk ik dat je er veel plezier van zou kunnen hebben..

rmbmwolfs 30-06-2009
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Montage was redelijk eenvoudig, dat is wel eens anders....Beetje gepiel met de dunne draadjes en fragiele plugjes die je aan elkaar moet klikken. Nou die staat vind ik hem stevig, neemt ie niet veel ruimte in beslag. De programma's kun je makkelijk instellen. Als je eenmaal doorhebt welke belasting je moet verploegen voor jouw doel is het simpel. Nu een maand in bezit.Heeft een keer aan de linkerkant gepiept en gekraakt, maar dat is nou weer weg. In de gaten houden... Denk dat ik een goede aankoop heb gedaan in een redelijke prijs-kwaliteitsverhouding.

Marc62 27-02-2009
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Heb deze crosstrainer nu ruim 2 jaar in gebruik en kan alleen maar lof uitspreken over dit apparaat.
Geen techanische of elektronische storingen gehad tot nu toe.
De trainingsmogelijkheden zijn gewoon goed te noemen.

Floor1980 22-01-2009
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Ik heb de crosstrainer Joy Sport CT-Superieur nu een maand in huis en ben er erg tevreden over. Kocht hem via een dealer in Malden die ik op internet vond. Hij gaf me perfecte uitleg en het apparaat maakt waar wat hij me vertelde. Sta er nu drie keer per week zo'n 45 minuten op en dat is heerlijk. Door de makkelijk te verstellen niveaus, is wordt het trainen erg confortabel en hij loopt soepel en geruisloos. Ben zeer tevreden over dit apparaat. Een echte aanrader.

sun 09-12-2008
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Ben erg ontevreden over deze crosstrainer. Hij maakte namelijk veel geluid, hij kraakt. Joysport gebeld en wanneer ze bij mij in de buurt zouden zijn dan kwamen ze kijken werd me verteld. De klacht is inmiddels een half jaar geleden al neergelegd, maar tot nu toe niks meer van Joysport gehoord. Erg slecht!!

Rita en Mohamed 19-11-2008
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Ik vindt dit echt een geode crosstrainer.

We hebben er nu bijna 350 uur op gesport.

En dit bevalt ons heel goed, we hebben in elk geval onze conditie goed verbeterd.

We hebben er wel een draadloze bostband bijgekocht, om steeds te kunnen zien wat de juiste trainingszone is.

ErikA 11-11-2008
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Een tijdje geleden heb ik deze crosstrainer in huis gehad en kort gebruikt. Het bleek dat de hartslagmeting dermate onnnauwkeurig was dat het geen enkel nut had (afwijkingen in de tientallen). Zeker in combinatie met trainingsprogramma´s die je afstemt op je hartslag is dit een must. De leverancier reageerde dat deze afwijkingen normaal zouden zijn voor cardiomachines in deze prijsklasse. Afgezien van het feit dat dat niet het geval is lijkt mij dit onzin.
Het apparaat vond ik verder wel vrij degelijk overkomen, mechanisch gezien.

zuid44 30-10-2008
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Ik heb deze schitterende crosstrainer nu 6 maanden in huis en ik moet zeggen dat dit een topper is. Na een auto ongeval samen met de fysio besloten om weer fit te worden met een crosstrainer. Ik heb de crosstrainer op maandagavond getest bij een bedrijf uit Arnhem en ze kwamen deze de volgende dag keurig bezorgen en was hij helemaal afgesteld en geinstalleerd.Ik beleef er nog elke dag veel trainingsplezier aan.De vele trainingsmogelijkheden zijn lekker voor de variatie.bedankt.

Ren23 18-08-2008
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Nou, ik heb ook al pech met dit ding. Na nog geen vier weken en 5 trainingen kapt het ermee. Tijdens een training stopte de klok met lopen en kreeg ik het niet meer aan de praat. Waarschijnlijk ook de electronica.
Ik probeer nu via de webwinkel waar ik het gekocht heb het ding gerepareerd te krijgen.

Geen aanrader dus.

Nat25 31-07-2008
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

De site van kieskeurig.nl heb ik geraadpleegd om mijn keuze voor de crosstrainer op te baseren. Zodoende vind ik het nodig om een reactie te plaatsen aangaande deze door mij aangeschafte crosstrainer, nu zo'n 8 weken terug.
In de eerste vier weken was ik zeer te spreken over dit apparaat. Het apparaat kan op verschillende programma's en weerstanden ingezet worden, zodat een afwisselende en effectieve training goed is te doen. Nu kreeg ik na vier weken de melding E-2 in het display en is het apparaat niet electronisch meer te bedienen (geen weerstand/programma's/tijd/etc). Ik heb contact gezocht met het bedrijf waar ik deze heb aangekocht en nu ligt de oplossing van het probleem in de handen van Joysport. Ik heb een nieuwe display gekregen, maar dit heeft het niet verholpen. Hoewel de beide partijen behulpzaam zijn, vind ik het jammer dat het apparaat al zo snel niet meer naar behoren werkt en dat ik na vier weken wachten nog steeds met een stukke crosstrainer zit waarvoor geen redelijke oplossing is geboden.

Lieke74 06-04-2008
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Zeer tevreden over deze geruisloze crosstrainer.
Voldoet aan alle reeds hier genoemde verwachtingen.
Alleen over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen want ik heb de crosstrainer pas 3 maanden in het bezit.

Fatima1 23-10-2007
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Goede Crosstrainer met uitgebreide mogelijkheden o.a. 13 bergop, interval en vetverbrandings programma's maar ook vlak handmatig te bedienen.
Uniek vindt ik dat de hartslagmeting in het bewegende armhandvat is ingebouwd, wat je bij bijna geen één crosstrainer tegenkomt.

interessante crosstrainer met een mooie gelijkmatige beweging.

Kortom ik ben uitstekend tevreden.

Marc62 24-08-2007
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Nog altijd zeer tevreden over de crosstrainer.
Wordt gemiddeld 2 tot 3 keer per week gebruikt en nog geen storende geluidjes te bekennen. De diverse trainingsmogelijkheden zijn ook heel goed.
Nog altijd zeer tevreden met deze aankoop.

Kikkertje 15-01-2007
Geschreven voor: Joy Sport CT-Superieur

Het is een mooi apparaat met uitgebreide mogelijkheden. Het aantal trainers
schema's is vrij uitgebreid (13 of 14).