Focus Fitness Fox 3 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Fox 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Johan 28-02-2023

Makkelijk en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Snel en keurig bezorgd. Zeer makkelijk in elkaar te zetten en zeer gebruiksvriendelijk. Gekocht voor mijn vrouw maar sta er nu toch ook regelmatig op. Veel verschillende programma's een mooi en duidelijk lcd scherm. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Prijs
  • Gebruiksgemak
  • Levering
  • Informatie van de leverancier

c**************@g******** 27-02-2023

Top crosstrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

We waren op Oek naar een betaalbare crosstrainer, deze kwam uit de vergelijkingen.
Goede kwaliteit prijs verhouding , stevig , leuke trainings schemas ( die ook nog eens bewaart blijven ) voelt gewoon stevig aan .
Na de eerste x in gebruik genomen te hebben beviel hij gelijk .
Makkelijk te verplaatsen, staat bij ons onder schuin dak dus je pakt hem.gemakkelijk doormiddel van de wieltjes die er onder zitten

Pluspunten

• Stevig
  • Wendbaar
  • Leuk training schemas
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Electra kabel mag langer

r*************@z******* 24-02-2023

Hartstikke goed.

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Ik heb verschillende cross trainers met elkaar vergeleken en kwam uit op de fox 3 gezien kwaliteit en prijs verhouding.
Gebruiken hem met twee personen iedere dag en zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • goede beschrijving
  • op tijd geleverd zoals afgesproken

b**********@g******** 24-02-2023

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Na het krijgen van een heupprothese zocht ik een fitnessapparaat waarmee ik mijn revalidatie zo snel en goed mogelijk kon bevorderen. Ik heb zelf topsport bedreven en wilde een apparaat waar ik ook na mij revalidatie nog veel plezier aan kan beleven.
Na veel lezen en overleg met mij fysiotherapeut kwam ik uit bij de Focus Fitness Fox 3 crosstrainer.
Ik heb hem nu een paar maanden en ben er zeer tevreden over. Je traint er heel veel spiergroepen mee zowel je benen als je bovenlichaam.De crosstrainer maakt totaal geen geluid en is voor elk niveau een prima apparaat voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Je traint veel spiergroepen tegelijk.
  • Crosstrainer maakt geen geluid.
  • Makkelijk zelf te plaatsen.

Marco 22-02-2023

Bevalt heel goed.

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Fijne crosstrainer. Voldoet volledig aan de specificaties. Handleiding voor het in elkaar zetten is wel een puzzel. Dat had wat duidelijker gekund. Maar de cross trainer is top. Stabiel, loopt soepel, makkelijke display. Aanrader! Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Stabiel
  • Makkelijk te bedienen
  • Loopt soepel

Minpunten

• Handleiding (in elkaar) is niet heel duidelijk

Anoniem 22-02-2023

Minpunten

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Crosstrainer nu een week in gebruik, minpunt bij mijn toestel vind ik dat de buitenste handgrepen (de stangen) erg los zitten. En hoor je dus ook steeds "klapperen" tijdens het trainen.
Verder wel oke.

Pluspunten

• Duidelijke display

Minpunten

• Loszittende buitenste handgrepen

t**********@o********** 21-02-2023

Prima toestel

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Fijn apparaat, stabiel en geen piepjes of andere irritante geluidjes, train gemiddeld 5 keer per week, ben er blij mee.

Pluspunten

• Stabiel apparaat
  • Geen vervelende geluiden

j**********@g******** 21-02-2023

Sport plezier

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Hallo, wij hebben de crosstrainer en zowel de roeitrainer gekocht. En met veel plezier wordt er 3 x per week op gesport. Afwisselende programma's en goed en makkelijk in te stellen.
Hele goede aankoop en we zijn hier erg tevreden over en kunnen het iedereen aanraden om deze sportapparaten te kopen.
Tevreden klant, dikke 9 van mij
Groet Jolanda

Pluspunten

• Goed programma,s
  • Duidelijke display

Els 21-02-2023

Prima crosstrainer
Met 2 personen makkelijk in elkaar te zetten (alleen moet ook lukken)
Doet wat het moet doen, goede prijs - kwaliteit verhouding

w************@g******** 28-10-2022

Stille stevige crosstrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Stabiel en stille crosstrainer. Was goed in elkaar te zetten. Allen gedaan. Een emmer gebruikt de staanders op te zetten en de bouten vast te draaien. Ben er erg blij mee. Display is niet te moeilijk.

Pluspunten

• Stil
  • Stevige

joyce 20-10-2022

goede trainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

goede crosstrianer voor thuis. ook bij langere gebruikerstijd nog comfortabel. duidelijk scherm. stevig.

Pluspunten

• stevig
  • duidelijk menu
  • niet groot
  • goede rpijs - kwaliteit

Minpunten

• moet altijd aan stroom

stephan 20-10-2022

goede crosstrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Prima apparaat, makkelijk in elkaar te zetten in je eentje, je moet wel een beetje handig zijn..
stabiel en werkt vlekkeloos, scherm is goed maar het programmeren heeft wel wat haken en ogen, default programma's werken prima..

Pluspunten

• stabiel
  • niet te zwaar
  • gelijkmatige beweging

Minpunten

• programma's

Tymon 28-11-2021

prijs kwaliteit net aan

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

gewicht is net goed als je zelf de crostrainer nog wilt verplaatsen voor gebruik. hogere modelen zullen een vaste staanplek moeten hebben

prijs kwaliteit is net aan.
hij doet wat hij moet doen voor een crosstrainer van de prijs.

minpunten zijn wel
bij de verpakking is het onderste gedeelde (stang waar de voeten op staan) al gemonteerd aan de crosstrainer. daardoor is het alleen in elkaar zetten van de crosstrainer een ramp die stangen zitten constant in de weg.

de hartslagmeter die bij de handvaten zit is 100% nutteloos. op zn best heeft ie een afwijking van 10-15 hartslagen per minuut. op zn slechts loopt de hartslag constant op, ook in rust.
daarbovenop is de meting onwijs traag en heeft het meer dan een minuut nodig om in de buurt te komen.
kocht 10 jaar geleden een crosstrainer van 150 ofzo die de hartslag weg normaal deed dus begrijp niet hoe ze dit zo mis kunnen hebben

Pluspunten

• stabiel

Minpunten

• hartmeter nutteloos
  • minimaal 2 personen nodig bij in elkaar zetten

nadia 29-01-2020

top apparaat

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Makkelijk in elkaar te zetten en werkt naar behoren. Goede kwaliteit en erg goedkoop voor de kwaliteit die je krijgt, alles staat duidelijk in de handleiding vermeld.

Pluspunten

• makkelijk in elkaar te zetten
  • makkelijk te bedienen
  • kwaliteit

R. van Ommen 22-01-2020

Goede crosstrainer.

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Had bij levering via Betersport.nl de in elkaarzet optie erbij genomen. Dit omdat ik bij recenties had gelezen dat dit beter met twee personen gedaan kon worden. Echter de aflevering werd gedaan via een bestel dienst niet van betersport zelf. De crosstrainer was perfect in elkaar gezet en goed op een pallet verzonden. Echter in elkaar moest hij wel naar de eerste verdieping via een draaiend trapgat. De aflevering werd door een persoon gedaan. Ik zelf heb geholpen naar boven via de trap te sjouwen. Dus houdt hier rekening mee.
Verder een perfect te gebruiken Crosstrainer.
Weinig geluid bij gebruik, en goede simpele handleiding. Goed werkende, bijgeleverde hartslagmeter. (Borstband.)
Goed verstelbare weerstanden. Goed afleesbaar display.
Mis alleen een bidonhouder op het frame.

Pluspunten

• Geluidloos.
  • Goede display
  • Goed afstelbare weerstanden.
  • Veel mogelijkheden qua trainingen.
  • Verplaatsbaar door wielen. Ondanks gewicht.

Linda 27-11-2019
  • Product gekregen

Een aanrader

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Ik heb voor deze crosstrainer gekozen want er waren goede beoordelingen achtergelaten. En het is echt zo:)Ik ben er blij mee:) Snel bezorgd, makkelijk om voor elkaar gekregen en lekker en stil sporten!

Leo Bothmer 25-09-2019

Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Mooi, degelijk en stabiel apparaat! Niet moeilijk te monteren! Prijs/kwaliteit verhouding is goed!
Het enige minpunt is de onduidelijkheid van de gebruiksaanwijzing. Bijv. algemeen gebruik regel 1, heb nogal moeten zoeken om mijn persoonlijke gegevens in te kunnen voeren!

Biermans 22-09-2019

Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Super crosstrainer voor thuis gebruik , prijs kwaliteitverhouding ,Top .
Heb er al veel plezier van gehad , en zeer tevreden .

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • makkelijk te monteren
  • stevige crosstrainer

Minpunten

• geen
  • geen

TK 17-09-2019

Zwaar, degelijk, staat ook zeer stevig.

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Goede kwaliteit van het materiaal. Eenvoudig in elkaar te zetten a.d.h.v. een goede beschrijving en het meegeleverde goed passende gereedschap. 12 Verschillende programma's. Een goede beschrijving en uitleg van de diverse programma's zou fijn zijn. Bijvoorbeeld: Welke kan ik het beste als beginner gebruiken? De hartslagmeter reageert wat traag en je kunt je hartslag alleen meten aan de vaste handvatten. Verder zeer tevreden!

Pluspunten

• stevig
  • degelijk
  • staat als een huis
  • eenvoudig in elkaar te zetten
  • geen rammelend gevaarte.

Minpunten

• Weinig tot geen uitleg van de programma's
  • hartslag alleen te meten aan de vaste handels.

Anneken 28-06-2019

Crosstrainer focus fox 3

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Heel tevreden.. gemakkelijk in elkaar te zetten en super om mee te sporten. Kan niet beter zijn!! Heb er constant zin in om te trainen omdat het zo gemakkelijk gaat. Ook heel content van de levering. Dit ging vlot en vriendelijk

sien 26-06-2019

toptoestel voor revalidatie

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Het in elkaar steken van het toestel verliep redelijk vlot. Ik had een vijs verkeerd gestoken maar kreeg direct hulp online! Door een voet operatie mag ik mijn voet niet belasten en dus is de crosstrainer ideaal! Vooral de programma's die je kan kiezen op het toestel zijn zeer aangenaam en zorgen voor voldoende afwisseling. Ik heb het gevoel dat ik toch mijn conditie op peil houd ondanks mijn operatie.

Pluspunten

• makkelijk op te zetten
  • training van verschillende spieren
  • keuze uit 10 programma's

Minpunten

• redelijk groot voor in je living

Bjorn 24-05-2019

Focus Fitness Fox 3

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Kort en krachtig , voor de prijs is het een top apparaat !!! Heb deze nu een tijdje in het bezit en hij werkt nog altijd even goed. Je moet deze niet gaan vergelijken met degen die ze in de fitness hebben zeker kwa stabiliteit maar voor thuis is deze zeker meer dan stabiel genoeg. Er staan genoeg training programma's in voor een snelle start en de optie om zelf je programma in te geven is altijd een pluspunt uiteraard. Je kan tot 4 personen afzonderlijk ingeven om niet altijd de instellingen te hoeven veranderen als er iemand anders gebruik heeft van gemaakt. Dus al al al is deze zeker een aanrader. En de service van beter sport is ook uitmuntend ......

Pluspunten

• Handig te monteren en in gebruik
  • Voor de prijs uitstekende kwaliteit

Minpunten

• niet zo stabiel als in fitness. klein minpunt

priscella 23-05-2019

Perfecte Crosstrainer en voldoet aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Ik was al enige tijd op zoek naar een crosstrainer voor thuisgebruik, telkens wanneer ik twijfelde raadpleegde ik de chat van Betersport, hier werd ik telkens goed te woord gestaan en goed geinformeerd waardoor ik uiteindelijk besloten heb de crosstrainer thuis te laten bezorgen, ik gebruik de crosstrainer nu 5 x per dag en het voldoet zeker aan mijn eisen, de weerstanden zijn perfect (niet te zwaar en niet te ligt), display is duidelijk. Kortom ik ben zeer tevreden over het product en de service van Betersport.

Pluspunten

• Weerstanden perfect
  • Display duidelijk
  • Stabiliteit perfect
  • maakt geen herrie

Rob Rams 20-05-2019

Focus fitness fox 3

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

De crosstrainer is stevig en vol mogelijkheden. Mijn reden om hem te kopen was omdat deze degelijk maar ook fluisterstil zou zijn. Ik ben zelf niet zo handig en had hem daarom in elkaar gezet gekocht. Echter is me het fluisterstille tegengevallen. Er zit een vervelend piepgeluid en een vervelende tik in. Ik heb hier wel melding van gemaakt. Ik moest echter een heel formulier invullen. Ik had verwacht dat er wel gelijk iemand langs zou. Aangezien ik de crosstrainer vlam nieuw gekocht had en er verteld werd dat het apparaat fluisterstil was. Ik heb er misschien pech mee.

Pluspunten

• Stevig
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Piepend en kloppend geluid
  • Dat niemand gelijk langs komt om te herstellen

Fam. Miedema 13-03-2019

Mooie prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3

Fijn apparaat. Werking is gebruiksvriendelijk.
Heb gekozen voor een versie die door Betersport in elkaar is gezet. Fijne service en betaalbaar.
Blij met de aanschaf. Hele familie zit er regelmatig op.