Virtufit FDR 2.4i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit FDR 2.4i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

f**********@g******** 30-10-2021

Robuust

Geschreven voor: Virtufit FDR 2.4i

Robuust uitgevoerd en mooi voor het oog. Het toestel is vrij stil maar dan moet je wel periodiek het rail en de wielen schoonmaken. Zodra er vuil op het rail zit begint het toestel meer geluid te maken. Een keer per week een natte doek over het rail en hij is schoon en stil. Maakt een vloeiende beweging en voelt zoals in de sportschool. Een verschil met crosstrainers uit een wat lagere prijsklasse.

p*************@y******** 28-10-2021

Fijne paslengte

Geschreven voor: Virtufit FDR 2.4i

Ontzettend fijne crosstrainer. Fijne en grote paslengte. Apps leuke toevoeging maar wel betaald. Zeker geschikt voor de fanatieke sporter. Aanrader: koop er een onderlegmat bij!

M Habil 25-10-2021

Fdr

Geschreven voor: Virtufit FDR 2.4i

Ik kende het merk al van mijn hometrainer. Deze crosstrainer gekozen naar een goede vergelijking. Het is een groot apparaat maar daardoor traint hij wel fijn. De computer biedt voldoende opties en alles voelt degelijk aan. Alles is goed gelagerd en je ziet aan het materiaal dat er niet is bezuinigd op degelijkheid.

Pluspunten

• Stevig
  • Degelijk

Minpunten

• Groot

b***************@h********** 01-06-2021

Stevig en krachtige crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit FDR 2.4i

Een zeer stevige, stabiele en zware crosstrainer. Handig is dat er pootjes onderaan het toestel zitten, indien je vloer niet evenwijdig loopt kan je hem toch stabiel zetten. Door het instructieboekje verliep de installatie zeer vlotjes. De draaiingen gaan heel vlotjes maar maken toch wat lawaai, hij is dus zeker niet fluisterstil. Leuk aan dit toestel is dat hij een usb poort heeft zodanig dat je de tablet kan opladen terwijl je aan het fitnessen bent. De apps die je kan gebruiken ( kimo, swift) zijn allemaal te betalen wat wel jammer is. Voor de rest zijn we wel content van de aankoop van dit toestel. Hij doet wat hij moet doen en er zijn weinig problemen bij gebruik. Het scherm van het toestel gaat vanzelf uit wanneer men het toestel een tijdje niet gebruikt.

Pluspunten

• Stabiel
  • Groot scherm
  • Usb poort
  • Drankbushouder

Minpunten

• Apps zijn betalend
  • Niet fluisterstil