Flow Fitness Glider DCT 250 - Reviews

Maximaal gebruikersgewicht
140 kg

Alfons Zwinnen 19-06-2014 Product paar weken in bezit

7,3
DCT 250 I aangekocht fijne trainer maar de sensoren werken niet Hartslag loopt op tot 180 per minuut zonder een beweging te maken. Flow fitness erkend het probleem maar kan er op dit moment weinig aan doen. men heeft ter compensatie een borstband opgestuurd om een correcte meeting te doen

Ik vind nochtans dat de fabrikant het euvel moet verhelpen

Richardb1951 07-04-2013 Product kwartaal in bezit

De Glider DCT250 is een perfect trainingsapparaat. We hebben verschillende crosstrainer geprobeerd maar we hebben voor deze gekozen vanwege eenvoudige computer, stabiliteit, degelijkheid en 3 jaar garantie. We hebben er inmiddels al flink wat op getraind en we zijn zeer tevreden.

jacco1412 14-02-2013 Product paar weken in bezit

wij hebben een tijd getwijfeld om een cross-trainer aan te schaffen maar hebben geen moment spijt gehad van onze aankoop. Wat een fijn apparaat!

Makkelijk te monteren, voorzien van een duidelijke gebruiksaanwijzing en zeer gebruiksvriendelijk.

We maken er met veel plezier (praktisch) elke dag gebruik van.

Tally74 20-12-2012 Product maand in bezit

Wat een fijn display! Niet te ingewikkeld. Lekker makkelijk te bedienen! Apparaat voelt ook stabiel aan. Ik ben er zeer blij mee. Verkoper zei ook dat ik maar liefst drie jaar garantie heb. Dat geeft me veel vertrouwen. Een aanrader!

jojohese 03-12-2012 Product paar weken in bezit

Prima product! Erg gebruiksvriendelijk, computer is met één knop te bedienen. Goed stabiel en heel mooi qua design. Kortom erg tevereden, een aanrader!