Microsoft Xbox One X 1TB / zwart / Tom Clancy's The Division 2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Xbox One X 1TB / zwart / Tom Clancy's The Division 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gritsan 10-09-2019

Goede xbox

Mooie snelle Xbox, vrijwel zonder geluid. Heb hem vorige week gekocht en ben er superblij mee. Goede kwaliteit, is wel een beetje prijzig voor wat het nou eigenlijk is. Hij laad wel lekker snel en ziet er prima uit.

Pluspunten

• 4k HDR
  • mooie uitstraling
  • Geen voeding
  • Snelle processor
  • Stil

Minpunten

• Batterijen in de controller

Duncan 06-06-2018

Goede kwaliteit. Makkelijk te gebruiken

Ik geef deze beoordeling omdat ik het een heel goed product vindt. Zelf gebruik ik het veel wel vindt ik het jammer dat het maar 500gb heeft en een externe harde schijf van Microsoft kost wel wat. Verder geeft de Xbox one goede kwaliteit en Xbox one heeft backwards compatible dat betekent dat je spellen van de Xbox 360 kan spellen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • backwards compatible

Minpunten

• Opslagruimte
  • Duur

John 07-05-2018

Mooier, scherper, sneller

Mooi en super degelijk gebouwd apparaat met top prestaties. De Xbox One X is aangesloten op een 86 inch 4K HDR tv. In één woord, geweldig! Supermooie graphics en alles loopt heel soepel zonder dat de Xbox enig geluid maakt. Al mijn games haal ik digitaal binnen via de game store. Films kijk ik ook af en toe via Xbox Live. Ook prachtig! De 1 TB harddisk is goed voor 20 grote games en is in principe ruim voldoende omdat je games die je niet speelt tijdelijk kunt wissen en later vrij snel weer kan installeren. Er zit een blue ray disk player in maar die had van mij niet gehoeven. Die tijd met fysieke opslagmedia hebben we wat mij betreft wel gehad.

Pluspunten

• 4K gaming
  • HDR
  • Fluister stil
  • Degelijke bouw
  • Xbox Live

Romeo Romeo 03-01-2018

Next generation gaming

De Xbox One X is het krachtige broertje van de Xbox One (S). Gamen op 4K en met HDR is hiermee mogelijk (HDR ook op de S). Ik speelde al enige tijd op de Xbox One S op een goede 4K Oled TV met HDR, dus de vraag was of ik het verschil zou merken.

Het eerste spel dat ik speelde was Middle Earth, Shadow of War en het verschil was enorm. Het beeld is veel scherper en dat zie je direct. De combinatie van 4K en HDR is adembenemend. Ook Assassin's Creed Origins en Battlefront II zien er op de X stukken beter uit dan op de normale X-box. Op zolder staat nu de S, en als je daar een van de games opstart zie je het verschil direct.

Als je een (goede) 4K televisie hebt is de X wat mij betreft een dikke aanrader (dat de console krachtiger is dan de pro van de concurrent is mooi meegenomen). Ook zonder 4K televisie zijn er voordelen, maar daar kan ik niet over oordelen. Gezien het prijsverschil met de S kan dat voor sommige mensen dan de beste optie zijn.

Maar wil je de games op de beste en mooiste manier spelen, dan is de X een aanrader!

Pluspunten

• Krachtigste console
  • Prachtige 4K HDR beelden
  • Fluisterstil

Minpunten

• Prijs

Gamer.nl 07-11-2017

Moet je een Xbox One X in huis halen?

Met zes teraflops aan grafische krachtpatserij is de Xbox One X de meest premium console op de markt. De games die we erop hebben gespeeld, zien er fenomenaal uit en maken ons uitermate enthousiast over gamen in native 4K in de woonkamer. Voor gamers die geen 4K-televisie in huis hebben en ook niet van plan zijn die binnenkort te gaan halen, zijn er weinig redenen om de upgrade te rechtvaardigen. Heb je wel een 4K-tv in huis staan, dan is de upgrade alleen aan te raden voor gamers die echt het onderste uit de kan willen halen om de allerbeste versie van multiplatform games te kunnen spelen. Alle voor- en nadelen van de Xbox One zijn nog steeds aanwezig bij de Xbox One X, dus als je eerder geen interesse had om het ecosysteem van Microsoft binnen te stappen, zal de 4K-resolutie hoogstwaarschijnlijk niet genoeg zijn om je over te halen.