Microsoft Xbox 360 Slim 250 GB 250GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Xbox 360 Slim 250 GB 250GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

J de Jong 04-04-2011

Het is MS nu wel gelukt om een degelijk aparaat te leveren. Mijn vorige Xbox360 core is een keer naar de reparateur geweest ivm de red ring of death. Een ander oud exemplaar (elite) draaid nu al 3 jaar zonder problemen overuren bij mijn zoon op de kamer.

Nu weer even terug naar de Xbox 360 Slim. Ik vind hem erg mooi. Hij doet alles wat hij moet doen en blijft tijdens zijn inspanning lekker koel en stil. De beeld en geluid kwaliteit is via HDMI perfect.
Draadloos op internet. Xboxlive is top. Dat er geen geen blu-ray op afgespeeld kan worden is voor mij niet interessant omdat ik films opneem en bekijk via een Humax decoder en een film1 abonnement heb.

Rob 66 20-03-2011

Xbox 360 slim winnaar Console Showdown 2010 op ign.com

Ik heb de Slim vanaf de eerste dag in gebruik en de bovenstaande regel sluit ik mij helemaal bij aan.
De Xbox is stil ,mooi, en zeker online superieur.

Top Console!

thibault066 30-01-2011
echt super gewoon de kinect is perfect kijk anders eens bij kinect voor zon review de xbox is echt geweldig van niets last van ...

brownyster 23-01-2011
Wij hebben hem in december aangeschaft.
Een top apparaat!

- goede beeldkwaliteit
- stil
- bedienning perfect
- leuke spelletjes
- sommige spelen met meerdere personen te doen
- gamen met anderen via internet

Nadeel:
- betalen voor life gold (42 euro per jaar via internetleverancier)
- als je hem in een kast zet wordt het snel te warm, is heb 2 oude computer ventilatoren in de achterzijde van de kast gezet.
- zat maar 1 controller bij

wat ons bestreft een leuk apparaat.

gameloverrr 08-02-2012

zat er ook meteen het spel kinect adventures bij?
bij welke website heeft u hem besteld?

Rik_050 10-01-2011
Wij hebben medio december een Xbox Kinect aangeschaft voor vervanging van de Wii, mede omdat de kleinste in huis dan niet meer met een controller hoeft te zwaaien en de games voor de oudste een stuk realistischer zijn dan voor de Wii.

Over het kinect gedeelte niets dan lof, werkt echt super. Veel beter dan de PS of Wii. Let wel op dat je voor het spelen met 2 mensen op de kinect minimaal 3 meter van je kinectcamera af moet staan en dan nog bewegingsruimte moet hebben.

Beeldkwaliteit via HDMI is ook super, maar zorg wel dat je het op deze manier doet want anders is het een stuk minder.
Top vind ik de toevoeging van Mediacenter en dat je al je muziek ed die op je pc staat via je xbox en je homecinemasysteem kunt afspelen. Let wel op dat je voor het streamen van media een gigabit verbinding nodig hebt (ons huidige draadloze 300N netwerk is zeker niet afdoende).

Vormgeving ed vind ik allemaal subjectief dus daar ga ik niet op in.
Het geluid vind ik reuze meevallen, zeker omdat wij hem aan hebben staan als we spelen en dan hoor je niets.

Een super nadeel van de Xbox vind ik de extreme gevoeligheid van het apparaat.
Dus let op als je een Xbox aanschaft dat de machine absoluut niet mag trillen of bewegen, want dan beschadig je de peperdure dvd schijfjes. We hebben het nu met 2 games gehad en die konden de prullenbak in (resp 49 en 59 euro weg in een maand).
Microsoft maakt hier geen melding van op flyers of de doos dus vandaar dat ik het hier expliciet zeg. Bellen met Microsoft maakte heel erg duidelijk dat ze zelf ook vinden dat ze een kwalitatief minderwaardig product hebben gefabriceerd.
We hadden gehoopt dat ze na 5 jaar de problemen wel onder de knie hadden, maar helaas.

Verder is het jammer dat je altijd via allerlei live-accounts moet werken als je wilt spelen en als je online wilt dan moet je betalen. Dit tov van Nintendo Wii of Sony PlayStation.

Dus gieten in beton en dan heb je (oh ja ook even oppassen met de warmte afgifte want die is ook extreem) een superconsole en rekening houden met 60 euro per jaar voor elk live(gold) account dat je wilt hebben.
Al met al een behoorlijke investering...maar het speelt wel top...eerlijk is eerlijk

Bubbels12 09-01-2011
Wij zochten een leuke kestkado voor ons zelf, de Nintendo Wii hadden we al, maar onze zoontje weegt i.v.m. z'n ziekte helaas te weinig, en kwam met de Nintendo Wii balance board in de problemen, deze gaaf voortdurend aan te weinig gewicht en enz. Microsoft kwam met de kinect, deze in een speciale bundel aangeschaft en een nieuwe game ervaring is geboren.

Plus:

Kinect (geen balance board nodig), en werkt zoals het hoort.
Scherp beeld (via HDMI).
goed geluid.
intern geheugen (250GB) en is uit te breiden.
Live omgeving en de mogelijkheid om via punten bijv. game levels bij te kopen.

Min:

Imago (xbox heeft vele problemen gehad in het verleden)
Duur (€ 349,-)
1 controller bijgeleverd
verticaal geplaatst meer geluid, dan horizontaal (cd / dvd-rom speler)
Menu in het engels
meeste game's in het engels.

Al met al een zeer geslaagde aankoop en wij hebben er tot op heden geen spijt van en onze zoontje is er dan ook heel blij mee.

RP3 29-08-2010

Sinds 4 weken de Slim in huis en dit is een Geweldige console, superstil,wifi,gigantische harde schijf werkt feilloos, perfect online en een prima prijs en ziet er zeer netjes uit.
Eind van het jaar komt Kinect uit en die kan er direkt op aan gesloten worden, ik heb al diverse filmpjes van Dance Central gezien,de Hit van 2010 en laat Kinect maar komen.
(kleine reaktie op bovenstaande review, bij grotere winkels heb je 2 weken omruil garantie ook bij defect, en rep bij xbox duurt 2 weken ,opgehaald en gebracht)

AB22 02-08-2010

gekocht voor mijn zoon om lekker in de vakantie te kunnen spelen, echter op de tweede dag kwam er een open tray error op het schem en doet de Xbox niets meer.
Even op internet gezocht en zie dat er veel meer problemen hiermee zijn.
Kan hem ter reparatie aanbieden maar ben hem dan 3 tot 5 weken kwijt.
Dus geen spelletjes in de vakantie maar ergenis.
Microsoft gebeld maar kan hem alleen repareren en niet omruilen.