Nintendo Wii Sports Resort Pack zwart / Wii Sports Resort, Wii Sports

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo Wii Sports Resort Pack zwart / Wii Sports Resort, Wii Sports op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

ronanskie 14-12-2011
Geschreven voor: Nintendo Wii zwart

heel erg leuk om te doen er zijn ook best wel veel mogelijkheden. nog best wel een goede beeldkwaliteit.
geluidskwaliteit is niet echt goed en de vormgeving is best wel saai . en de wii is west wel degelijk.

Mr. Acapulco 27-12-2010

Wij hebben de Wii zo'n 2,5 jaar geleden aangeschaft omdat we 2 kinderen 16 en 14 jaar oud hebben met een beperking.
Actie spelen sluit absoluut niet bij hen aan.
Grafisch zijn deze Wii wel minder dan van Sony of MS.
Maar daar koop je een Wii ook niet voor!
De Wii moet het hebben van het speel plezier wat je hebt tijdens het spelen.
Zowel voor de kleintjes als ook voor de volwassenen en de spellen moeten daarbij aansluiten.
Bij welke consule kan jij bv. als volwassene samen met je 3 jarig kind en een hoog bejaarde een game spelen?
Ja, met de Wii is dat mogelijk!!
Niet voor niets worden deze ook in de div. zorgcentra gebruikt.
Daarnaast is het goed te weten dat het Nintendo spul erg stevig is.
En de disks er absoluut niet bekrast eruit komen.

Ook een leuke optie is dat de Wii beschikt over een ingebouwde wifi.
Zodat je nieuws en weerbericht, Internet erop kan bekijken.

Met een sd kaartje met foto's is het ook nog eens op een heel makkelijke mogelijk om een mooie diavoorstelling met muziek te laten weergeven.

Een echte aanrader deze consule die een dikke 10 dubbel en dwars waard is.

brigittte70 01-12-2010

Wij hebben de wii nu bijna 2 jaar.
Dat deze niet geschikt is voor echte gamers dat is misschien wel zo.
Maar mijn kinderen van 15,13 en 5 vinden de wii helemaal geweldig.
En ik als moeder vindt de wii ook geweldig.
We hebben er verschillende spellen bij.
Mario kart is hier favoriet.
Maar ook wii fit en wii fit plus doen we regelmatig.
Ik heb nu voor 5 dec new super mario brothers,sport resort en wii party gekocht.
Hopelijk vinden we deze net zo leuk.
We hebben nog nooit geen stukken gehad aan onze wii.
Mocht de wii toch kapot gaan kopen wij zeker een nieuwe.
En zoals ik hier al ergens had gelezen voor plezier krijgt deze spelcomputer een DIKKE 10.

Raffi27 18-02-2010
Wij hebben sinds een maand de Wii, de zwarte versie.
De zwarte Wii is erg mooi om te zien. De diskgleuf wordt lichtblauw(is aan te passen qua felheid).
Verder heb ik de Wii via een componentenkabel aangesloten op mijn LCD scherm van 40 inch en het geluid via mijn home cinema set. Wij (27jr) hebben veel plezier er mee en alles werk super goed tot nu toe. Het beeld is met EDtv goed te doen en het geluid is erg mooi over onze home cinema set. Jammer dat er geen hdmi aansluiting op zit, maar daar in tegen is WIFI dan wel weer leuk.

bert16 02-11-2011

Hai Raffi,

Jij zegt in je review ""De diskgleuf wordt lichtblauw(is aan te passen qua felheid)". Mijn vraag is... hoe doe ik dat dan? Ik heb nu ook de zwarte WII en heb alle instellingen nagelopen. Misschien zit het inmiddels niet meer op dit nieuwe model dat ik nu heb?

GerbrandtP 24-01-2010
Geschreven voor: Nintendo Wii wit

Wii black gekocht in supersize: Wii sports+resort, 2*nunchuck, 2*controller, 2* motionplus. Geleverd met siliconen hoesjes door pixmania. Snel en volgens mij voordelig. Nadeel: blijkbaar paralel import uit UK: stekker is UK stekker met adapter.

Denk als je hem op je netwerk wil aansluiten (bedraad) heb je een USB-RJ45 connector nodig. eea is ingericht op wireless.

raaf23 05-01-2010
Geschreven voor: Nintendo Wii Fit wit

onwijs leuke spelcomputer, waar je actief iets kan doen met het hele gezin is echt voor jong en oud,gekocht met 2 sportspellen en wij motion plus besturing, bewegingen worden nauwkeurig nageboots.
Goed product verzekert van veel spelplezier

Doron merk 11-11-2009
Geschreven voor: Nintendo Wii Fit wit

Leuk voor kinderen maar niet voor boven de 10 jaar...

- Grafisch slecht, om te huilen op een 100cm full HD tv

- Slecht geluid, niet aan te sluiten op een home cinema set

- Weinig mogelijkheden, geen dvd, geen harde schijf, geen chatmogelijkheden, geen muziek luisteren tijdens het gamen enz.

- controllers duur (40 euro remote, 25 euro nunchuck, 20 euro wii motion plus

- gaat zeer snel stuk, wii was een keer omgevallen (op een zachte ondergrond) ik kreeg meteen een fout dat het geheugen was beschadigd. Duurde 2 weken voor ik te horen kreeg dat het niet te repareren was en dat ik een nieuwe wii kreeg.

- nog steeds geen games die goed gebruik maken van de bewegingstechnologie (behalve de 5 games van nintendo dan misschien)

+ heeft een handige nieuwsweergave ( daarom ook het hoge cijfer voor 'mogelijkheden')

Jammer dat het zo moest gebeuren, ik heb tot nu toe elke nintendo console gehad, maar ik ben ZWAAR teleur gesteld. Nintendo moet eens vooruitgang boeken en niet voor een belachtelijk hoge prijs (even duur als playstation 3 nu) vorige generatie spullen aanbieden!

Misschien volgend jaar een Wii+, maar ik denk niet dat dat veel beter gaat worden.. Misschien een Harddisk ofzo, maar veel zal het niet zijn.

Doron merk 11-11-2009

Leuk voor kinderen maar niet voor boven de 10 jaar...

- Grafisch slecht, om te huilen op een 100cm full HD tv

- Slecht geluid, niet aan te sluiten op een home cinema set

- controllers duur (40 euro remote, 25 euro nunchuck, 20 euro wii motion plus

Roy12345 24-02-2009

Ik heb de wii al 1 jaar binnen dat jaar heelemaal perfect maar kon niet beter maar nu de wii raakt heel vaak oververhit mijn bijde wii remotes en nunchucks zijn kapot en de goeie games komen meestal niet voor de wii de wii is eigenlijk voor 12 jaar en jonger dan is er gonoeg om uit te kieze

Marijn85 05-01-2009

Leuke spel-console en super degelijk. Er is alleen wel een tweede controller voor nodig om het echt leuk te maken!
Hij is veel leuker dan bv. de playstation 2 omdat je zelf ook lekker actief moet doen.
Jammer alleen dat de spelletjes zo duur zijn.

dynamiek 17-11-2008

Tja, we hebben de Wii nu een kleine week in bezit met de volgende spellen: Wiisports, Mario Kart, Medall of honor en PES2008.
Na vroeger een PS2 te hebben gehad hebben we bewust gekozen voor een Wii vanweg het spelelement.
De Wii is aangesloten via een component kabel die een duidelijk veel beter geluid geeft dan de bijgeleverde kabel of scart op een Samsang 106 cm plasma scherm en een Dolby surround systeem. Beeld en geluid zijn zeer goed al halen de graphics het natuurlijk niet bij bv de PS3 maar dan ben je ook veel meer geld kwijt. We denken dat een PS3 of een Xbox echt voor de die-hard gamers zijn die ook veelal alleen spelen. De Wii leent zich echt voor ontspanning met het hele gezin.
Tot nu toe hebben we iedere avond wel even gespeeld. We hebben nog niet alls gespeeld, bv het voetbal nog niet omdat het qua besturing redelijk ingewikkeld leek. Het standaard bijgeleverde Wii Sports is een heel leuk pakket van een aantal spellen zoals tennis, boksen, bowling etc. We spelen zelf al jaren bowling op een hoog niveau maar wat ze hebben neergegeled als simulatie van deze sport overtrof onze verwachtingen. Weliswaar zijn de graphics bedoeld voor kinderen maar de implementatie van het spel is fenomenaal, zeer goed gedaan! Ook de oefeningen zijn leuk met een competitie element. En de bewegingen zijn in de basis niet al te moeilijk dus het is leuk om zo met de Wii kennis te maken.
Boksen vonden we niet zo leuk.
Jammer is wel dat je geen moeilijkheidsgraad kan instellen naarmate je beter wordt. Maar het verveelt allemaal nog niet.
Ook het schietspel hebben we geprobeerd en wel met een speciaal geweer er voor. Het is een stuk moeilijker te bedienen dan de Wiisport spellen maar het is ook leuk en je kan er zeker uren mee zoet zijn.
Mario Kart is het leukste spel van alles. Hele leuke muziekjes, grapics, grapjes en een leuke gameplay zowel voor ouderen die de diverse circuits nog kennen uit hun jeugd als voor de jongsten.
De komende tijd gaan we rest van de spellen proberen.

Christiaan 31-10-2008

Wij hebben de wii nu ruim een jaar in bezit.
En we spelen er nog volop mee.
Wat een leuke spel computer is dat zeg.
Je zit er niet bij stil.
Het is geen ps3 maar daar moet je hem niet mee vergelijken.
Het is echt een fun ding.
We hebben nu diverse spellen.
Je kan genoeg doen met de wie.
Gewone platform spellen, race spellen, puzzel spellen en meer.
Ook leuk zijn de wiiware via het online gedeelte.
De oude nitendo en sega spellen kun je tegen betaling van wii point downloaden en spellen.
De beelkwaliteit is goed.
Hoeft voor mij niet top grafisch te zijn. Was ook niet de bedoeling bij de wii geloof ik.

De wii is de ideale spelcomputer voor fun met vrienden en de familie.
EEN TOPPER

M. Flokstra 12-10-2008

Ik bezit nu bijna één jaar een Nintendo Wii, en ben erg te spreken over de unieke mogelijkheden die Nintendo aan het apparaat gemaakt heeft.

Grafisch is hij sterk vooruit gegaan vergeleken met de Gamecube, dus nog een grote pluspunt wat men in eerste instantie niet had verwacht van de Wii.

Het mooiste aan de Wii blijven de games waar jezelf erg actief aan moet meebewegen alsof je de persoon op dat moment zelf bent.

niceman26 20-09-2008

Heb vorige week de wii aangeschaft, en in een woord geweldig.
Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. Het geeft een heel andere game ervaring. Je zit niet meer als een zoutzak in de bank of stoel. Je bent gewoon lekker in beweging. Ook kun je voor andere games een meer natuurlijke houding aan nemen, ipv. een bekrompen houding te moeten aan nemen met een elk ander game pad.

Arno Zwetsloot 07-08-2008

Het leukste aan dit apparaat is de lichamelijke activiteiten die je moet ondenemen bij het spelen.
mensen die het apparaat op de techniek beoordelen hebben misschien wel gelijk dat de Wii niet met bijv. de Xbox kan concurreren, maar zo moet het niet gezien worden. Als je niet wil trappen, moet je geen fiets kopen!

Nee, het gaat er om dat je de bal alleen kan slaan als je een daarop aansluitende beweging maakt en niet op knop X drukt om een arm in beeld te laten bewegen.

Je kunt natuurlijk ook actief bewegen zonder TV aan, maar op deze wijze is actief bezig zijn gewoon erg leuk amusement geworden voor het hele gezin!

Ik krijg in ieder geval geen kramp in mijn duim van joysticks en het snel repeterend indrukken van steeds dezelfde knoppen terwijl ik met de rest van mijn lichaam geen beweging maak...

Peter58 03-08-2008

Geweldige spelcomputer! Eindelijk eens een systeem dat niet bedoeld is voor de hardcore gamer (die alleen of online zo realistisch mogelijke moord en doodslag games speelt). Nee, de Wii is gewoon voor fun. Veel hardcore gamers hebben hem zelfs voor erbij !

Iedereen, jong en oud, die samen met anderen, thuis of online, leuke competitieve of coöperatieve spelletjes wil spelen doet met de Wii een prima keus. Helaas zijn 90% van de third party games voor de Wii ver beneden de maat. De meeste gamestudio's hebben de afgelopen jaren al hun aandacht aan de ontwikkeling van HD games besteed, de Wii kreeg de goedkope ports van oude rommel. De geweldige gameplay eigenschappen van de Wii komen zo helemaal niet uit de verf. Alleen Nintendo zelf levert goede kwaliteit, Mario Kart, Super Mario Galaxy, Zelda, Wii Fit etc. zijn allemaal originele Nintendo games en die zijn absoluut top ! Koop dus NOOIT zomaar een game, lees altijd eerst de reviews.

Voordeel van de Wii is dat deze modulair is opgebouwd en je de mogelijkheden geleidelijk aan kunt uitbreiden. Je houd de kosten dan in de hand. Begin met het Sportspack met 1 Wiimote en 1 Nunchuck. Heb je een groter beeldscherm dan een portable tv, vergeet de meegeleverde AV kabel dan maar en koop gelijk de originele Nintendo componentkabel om de Wii in de 480p stand te kunnen gebruiken. Mooi strak en scherp beeld met heldere kleuren. Je tv moet dan wel een componentaansluiting hebben die zowel progressive scan (480p) als interlaced video (480i) ondersteunt (zie handleiding tv). Let ook op dat de gamesoftware de 480p stand ondersteunt (EDTV logo op de verpakking).

Heeft je tv geen componentaansluiting (een rode, een groene en een blauwe cinch, niet te verwarren met de veel vaker aanwezige composietaansluiting met een gele cinch) dan krijg je ook goed beeld met de speciale RGB scart kabel voor de Wii. De 480p stand kan je dan echter niet weergeven, dat kan alleen met component.

Voeg daarna een tweede Wiimote toe (samen met Wii Play, een leuke set minigames) en eventueel een tweede Nunchuck. Ga vervolgens met je Wii online. Heb je al een draadloze router dan is dit gemakkelijk, want de Wii console heeft WiFi ingebouwd. Ander kost het je een WiFi router (let op de Wii compatibiliteit volgens Nintendo's lijst!) of de originele Nintendo netwerkadapter als je de Wii via de kabel op het internet wil aansluiten. Koop een Wii Points card (2000 points voor 20 euro) om de Opera internet browser te kunnen aanschaffen en games te kunnen downloaden. Koop tevens een SD kaartje om het beperkte Wii geheugen uit te breiden. Je kunt nu met je Wii online gamen, internetten, chatten, emailen, games downloaden en diashows met muziek vertonen. Internetten, chatten en emailen gaat overigens een stuk gemakkelijker als je het nieuwe, draadloze USB keyboard van Logitech gebruikt, klein en wit, speciaal voor de Wii! Wii Fit komt samen met het Wii balance board dat je ook in ski en skate spellen kan gebruiken.

De Wii kan helaas geen CD's/DVD's afspelen, je hebt daarvoor een aparte DVD speler nodig. Laat de console ook niet te warm worden, zorg voor voldoende ventilatie, want anders begeeft de grafische processor het vrij snel (spikkels in beeld). De Wiimote werkt het nauwkeurigste op een afstand van ca. 2 meter van de sensorbar, hou daar rekening mee. Pas op met gameschijfjes waarvan je de herkomst niet kent. De Wii laadt steeds de nieuwste firmware versie, als dit toevallig een NTSC versie is die op je PAL Wii terecht komt, is je Wii bricked of semi-bricked (reageert nergens meer op, ook niet na reset) en dus onbruikbaar geworden. Voor het overige is het een stabiel systeem waar je samen met vrienden en familie vele jaren plezier van zal hebben (waarna in 2011 de verbeterde opvolger komt).

Schotenaar 02-08-2008

Jammer, heel jammer vind ik het om de reviews hier te lezen. Ik begrijp de Wii niet bij iedereen past, maar argumenten als De Wii is niet goed omdat er geen multimedia-toepassingen zijn of De graphics zijn slecht zijn gewoonweg niet professioneel.

Elke spelcomputer heeft namelijk een doel voor zich, een bepaalde weg die het zal inslaan. Nintendo slaat duidelijk een andere weg in met de DS en de Wii, namelijk toegankelijkheid en plezier voor iedereen. Dat woordje iedereen slaat bij de hardcoregamers '(de échte gamers) wel eens in het verkeerde keelgat, want hierbij denken ze dat het geheel te simpel en te 'casual' zal worden. Dat is het ook, voor een deel. Bij de gekozen weg van Nintendo kunnen ze er nu eenmaal niet onderuit om spellen als Brain Training en Wii Sports uit te brengen, die dingen doen het geld binnenstromen en het zet zowel heel jonge als oudere mensen aan het gamen.

Maar om de Wii af te schrijven als een console voor peuters en bejaarden, is onterecht. Spellen als Super Mario Galaxy, The Legend of Zelda, Resident Evil 4, Super Smash Bros. Brawl, Bully: Scholarship Edition, Medal of Honor, Trauma Center, Mario Kart Wii en niet te vergeten de talloze GameCubegames, Virtual Console (retro)-games en sinds kort de uiterst vermakelijke WiiWare-spellen kunnen deze console gewoon omvormen tot een geduchte tegenstander van de 360 en Playstation 3. Qua grafische kracht natuurlijk niet, ik ben de eerste om dat toe te geven, maar toch vind ik de beelden lang niet slecht. Dit zijn normale tot goede graphics, terwijl die van de Xbox en Playstation gewoon een categorie hoger zijn. Maar om eerlijk te zijn, vind ik het plezier dat je van de Wii krijgt gewoon 10 keer hoger dan dat van de overige systemen, en dat kan de verbeterde grafische kracht niet goed maken.

En waarom zou je DVD's willen afspelen op de Wii? Wie heeft er tegenwoordig geen dvd-speler in huis, om nog maar te zwijgen over de pc waarop dit en nog veel meer kan. Spelcomputers zijn om games te spelen, de rest doe je maar ergens anders.

Om af te sluiten wil ik nog even zeggen dat zowel de Wii, als de Xbox360 en de PS3 hetzelfde cijfer moeten krijgen, namelijk een 10. Ze zijn allen op een andere manier in hun opzet geslaagd, en ze zorgen allebei voor gegarandeerd plezier. Welk systeem voor jou het beste is, valt niet zomaar te lezen in één of ander artikel. Je moet kijken welke games jou het beste liggen, veel reacties lezen van verschillende leeftijdcategorieën en ze desnoods allemaal in huis halen. xD

Alva 31-07-2008

Hebben sinds een paar weken de Wii. Vinden het echt een superding. Normaal gesproken ben ik niet van de spelcomputer, maar deze vind ik wel erg leuk, omdat je zelf ook intensief meedoet en niet op je luie r..t zit met een kastje in je handen.
Wij zijn er ontzettend blij mee.

LeonHF 09-07-2008

Jammer dat je bij de beoordelingen geen cijfer voor plezier kan geven, want daar verdiend de wii een vette 10!!! Het is gewoon geweldig om met vrienden door de kamer te springen tijdens tennissen, boksen o.i.d.. De grafics en het geluid zijn misschien niet zo mooi als andere spelcomputers, maar de funfactor verslaat ze allemaal! Mocht je regelmatig vrienden over de vloer hebben, dan is het een leuke tijdsinvulling van je avond. Wanneer je het alleen speelt, raak je er denk ik wel sneller op uitgekeken (behalve op Zelda misschien). Ik vind het een aanrader!

don.j 06-07-2008

Ik heb ruim een half jaar geleden - na geprikkeld te zijn door de vele lovende verhalen - via een actie een wii+acc. aangeschaft.
Nu, enkele maanden verder, ben ik niet meer zo erg onder de indruk.

Eerst de pluspunten:

+ mooi ontwerp, voldoende kwaliteit
+ innovatieve contoller
+ ingebouwde wi-fi
+ gebruikt goedkope standaard geheugenkaartjes voor opslag.
+ enkele goede games zoals wii-sports, resident evil 4, metroid prime and mario galaxy

Helaas is zijn er ook een aantal belangrijke minpunten:

- matige beeldkwaliteit (zelfs met component kabel). Beeld is best redelijk met cartoon-achtige spellen, maar valt nogal tegen bij realistische games.
- nintendo online gaming stelt erg weinig voor (tov XBOX-live bv)
- matige rekenkracht. De AI van veel spellen is daardoor onder de maat.
- besturing via wii-mote vaak onnauwkeurig en op den duur zelfs vermoeiend.
- multimedia moglijkheden zijn (nog) zeer beperkt. Je kunt fotos bekijken, maar de beeldkwaliteit valt wederom tegen.
- geen videoweergave. Je kunt er dus geen DVD of (HD) divx op afspelen. Audioweergave ook zeer beperkt.
- de meeste spellen vallen erg tegen. De veelgeprezen innovatieve besturing komt bij veel games gewoon niet uit de verf.
- Voor de games die wel aardig zijn, moet je vaak weer extra accesories aanschaffen, dus nog meer kosten!
Je moet niet raar opkijken als je op een gegeven moment een huis vol met extra contollers, stuurtjes, pistolen en wiebelboards hebt liggen.

Kortom, de Wii is vooral bedoeld voor kinderen (van ouders met een dikke portomonee) tot een jaar of tien en volwassenen die nog nooit eerder gegamed hebben. Als je het verschil tussen gewone (kabel) televisie en digitale HD-TV niet ziet, zul je waarschijnlijk ook niet over de matige graphics vallen.

Iedereen met een PS2 of beter, kan de wii maar beter negeren. Koop liever een PS3 of een 360 als je geen beginneling bent.
De Wii is misschien wel aardig om er bij te hebben, maar bedenk dan dat de meeste spellen geen 40+ euro waard zijn!

MikeO 06-05-2008

Is een fantastich apparaart en zeker aan te bevelen. Gebruik hem nu een paar dagen icm met de Wii Fit en dat is super. De mannier waarop de Wii Fit werkt is erg prettig en je wordt bezig gehouden tijdens de training. Een half uur trainen per dag is dan zo voorbij.

Ook de spellen die je erbij krijgt zijn erg leuk vooral Bowlen en Tennis zijn aanraders.

Tjallling 15-04-2008

Ik ben erg blij met mijn Wii. De controller is geweldig en geeft je de mogelijkheid om op heel innovatieve manieren spelletjes te spelen (denk aan Mario Cart & Mario Galaxy). Ook de titels spreken me meer aan dan de standaard shooters op de andere platforms. De Wii is gewoon voor iedereen leuk!

lays526 06-03-2008

heb de wii nu sinds begin december, en hij blijft me verbazen, wat een prachtig apparaat, sommige klagen over de beeldkwaliteit, maar die is gewoon top (je weet immers van te voren wat je koopt lijkt me) de spellen zijn innovatief en ze blijven met leuke gadgets komen (ballance board) al met al een top apparaat voor de wat jongere mensen, maar ook de de oudere (28+)

michaeltjeh1 08-01-2008

De wii is een super spelcomputer maar als je een lichte handicap heb bijv met lopen je hoeft wellis waar niet te lopen maar ik merk het aan me zelf ik spring de hele kamer door en als ik bijv op me bed zit te tenissen met wii sport vind ik dat minder leuk als dat ik Sta te tenissen

luc 537 30-12-2007

Hartstikke leuk!!!
Graphics valt een beetje tegen maar dat ligt ook aan de spellen.