Nintendo DSi XL rood

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo DSi XL rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dego 08-07-2013

Echt een degelijke apparaat en de accu gaat lang mee. Er zijn echt voldoende spellen te koop en omdat er nu een 3DS is, worden de spellen steeds goedkoper! Bij de NDSi XL zit standaard een oplader, wat er bij de 3DS niet standaard bij zit. Bovendien zit er bij de Mario bundel ook meteen een kei leuk spel.

pinokkia 06-07-2011
Geschreven voor: Nintendo DSi XL rood

Op 11 maart 2010 (op de release datum) heb ik deze nintendo DSi XL in mijn bezit.

Mogelijkheden: Er zit onderhand alles op. Behalve ermee bellen.

Beeldkwaliteit: Ik vind het niet tegen vallen. Vergeleken bij zijn voorgangers.

Geluidskwaliteit: Is goed. Dat keiharde hoeft er niet. (zoals bij een gsm)

Vormgeving: Persoonlijk vind ik dit precies de goede maat. Niet te klein en zeker niet te groot. Gewoon perfect.

Degelijkheid: Daar ben ik zeker over te spreken, want het werkt net zo soepel als voor bijna 1,5 jaar terug. Plus mijn zoontje heeft de DSi XL 2 keer laten vallen en er mankeert gelukkig niets aan.

raym70 22-05-2011
Geschreven voor: Nintendo DSi XL geel

zoals verwacht, doet wat hij moet doen, echter alleen niet handig dat er niet geselecteerd kan worden op de nederlandse taal. Mijn zoontje spreekt nog geen engels . .
omdat DYNABYTE alle belofte die ze maken niet nakomen ben ik naar het vertrouwde Wehkamp gagaan. DYNABYTE geeft op haar website artikelen (2x mijn ervaring) op voorraad aan, echter blijkt niet het geval te zijn. In totaal 4wkn moeten qachten op het antwoord dat zowel mijn alternatieve keuze niet geleverd kon worden. Mijn zoonje heeft nu inmiddels na 5 wkn (na zijn verjaardag) de beloofde DSI. via Wehkamp die precies doet wat ze beloofd.

midap 27-04-2011
Geschreven voor: Nintendo DSi XL rood

Geweldig ding, eerst hadden we een ds lite maar deze zijn we verloren, nog even getwijfeld tussen een 3ds maar in de winkel viel deze zwaar tegen het sd gebeuren werkt allen maar onder een bepaalde hoek. Wat betreft het verhaal dat de games uitgerekt worden is redelijk overtrokken, wat mij betreft gewoon een top apparaat.

pbb 23-03-2010
Geschreven voor: Nintendo DSi XL bruin

dit is echt super zeg alles lekker duidelijk kijkt heel prettig.
spellen werken goed zelf r4i(4gb) kaart er in nog geen problemen mee gehad.
Ik zou zeggen voor iedereen die nog twijfeld gewoon doen

janssen56 29-02-2012

hallo,

ik heb ook een nintendo dsi xl met een r4i kaart.
welke versie software heeft u gedownload ?