Sony Playstation 4 500GB / zwart / nee

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Playstation 4 500GB / zwart / nee op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RubenS 20-06-2017

minimale degelijkheid en slechte service

De ps4 is een geweldig apparaat met mooie graphics en veel mogelijkheden...maaaarrrrr!!!!
Ik zal in het kort uitleggen hoe zowel bol.com als playstation zich achter elkaar verschuilen en de klant in de kou laten staan.
Anderhalf jaar goed en leuk van mn ps4 kunnnen genieten echter gaf hij sporadisch de melding dat hij mn games niet kon lezen..geen probleem dacht ik gewoon schoonmaken. (in het productboekje staat hoe) dit gaf niet echt een oplossing en omdat ik me toch zorgen maakte en ik nog garantie had heb ik volgens de garantiehandleiding contact gezocht met ps4. Deze vertelde (en op de website bij faq) dat dit probleem wel eens vaker voorkwam. Ik werd geïnstrueerd om in de veilige mode van de ps4 de database te verwijderen, de ps4 zou dit dan opnieuw installeren en dan kon heb probleem opgelost zijn..dit leek enige tijd ook zo te zijn want hij pakte weer alle spellen...echter naar een aantal maanden kwam exact hetzelfde probleem terug..ik natuurlijk wederom hetzelfde proberen, dit hield niets meer uit en natuurlijk belde ik wederom ps4 (wat allemaal in het garantieboekje van het product staat) er werd mij verteld wat ik moest doen.. ik moet wederom in de veilige modus zitten en mijn ps4 initialiseren (dit betekend letterlijk alles van de ps4 gooien en terugzetten naar de fabrieksinstellingen) enkele dagen later, toen ik nieuwe spellen gekocht had, kwam ik weer tot mijn verbazing erachter dat mijn ps4 dezelfde kuren vertoonde alleen startte hij nu alleen mijn oude spellen, en nieuwe spellen konden niet meer opgestart worden..voor de laatste keer playstation service gebeld (volgens garantieboekje) die me deze keer maar doorverwees naar bol.com (de verkopende partij) Deze vertelde mij dat ik er goed aan gedaan heb om de instructies te volgen door eerst playstation te bellen (wederom volgens de garantiehandleiding) maar dat het nu beter was dat het product maar nagekeken ging worden ter reparatie..dit zou geen probleem moeten zijn....Echter...de playstation was een aantal dagen na de 24 maanden garantie opgestuurd en aangemeld ter reparatie bij bol.com.. waardoor ik de opmerking gemaild kreeg: De reparatieafdeling heeft geconstateerd dat het product voorbij zn wettelijke garantieperiode van 24 maanden is,, u kunt kiezen uit; afstand doen van uw product 0,- , terugsturen van uw product 0,- , en het repareren van uw product 150,-....dit bedrag is 50 % van een gloednieuwe playstation 4..natuurlijk belde geagiteerd op naar bol.com waar ik duidelijk mijn verhaald deed en vriendelijk,,,misschien hebben jullie het niet goed begrepen maar ik heb dit mankement al ruim in de garantie kenbaar gemaakt en volledig gehandeld volgens de officiele garantiehandleiding...dit gaan we uitzoeken kreeg ik te horen en u wordt teruggebeld over enkele dagen...een aantal dagen kreeg ik een mail met de melding wederom dat het product over 24 maanden was en dat de kosten 150,- zijn voor de reparatie...ik stuurde een mail met dat ik de ps4 in de garantietermijn volgens de garantiestappen heb gemeld bij playstation, ik heb hier ook een referentienummer als bewijs voor gekregen van sony..wederom kreeg ik dit keer persoonlijke mail met wederom kort gezegd het apparaat is 24 maanden dus geen garantie....je begrijpt natuurlijk wel dat ik nu verder was dan alleen geagiteerd,,,ik kookte nu zn beetje want ik ben gruwelijk op tijd met het aanmelden van het probleem exact volgens..pagina 32 van het garantiehandleiding van ps4.. ik toen nog een dame aan de telefoon kreeg die me na mijn uitleg doodleuk onderbrak en zei..je had je ps4 bij ons moeten aanmelden en niet bij playstation...wat natuurlijk volledig tegen de officiele garantiehandleiding gaat..ik heb toen een heeeeeel duidelijk stap voor stap mail gestuurd wat ik gedaan heb en dat dit exact,, maar dan ook exact is volgens de garantiehandleiding van playstation, heb zelfs een referentienummer van Sony doorgegeven waar ze duidelijk in kunnen zien dat ik in de garantie termijn t probleem heb aangemeld

Pluspunten

• Mooi ontwerp console
  • Veel mogelijkheden qua multimedia
  • streamen middels plex

Minpunten

• Degelijkheid
  • niet meedenken van playstation en bol.com
  • unngghhhhh hoofdpijn door de slechte service

Hamid 19-07-2016

Geweldige PS4

Deze PS4 heeft eindeloze mogelijkheden voor de speler, zoals: connecten met PS Vita; games in de PS-store aanschaffen; games sharen; mogelijkheid om veel verschillende controllers te gebruiken. Geluidskwaliteit is zelf makkelijk in te stellen, met keuze uit game-geluid of chat-geluid naar de hoofdtelefoon. Beeldkwaliteit is geweldig in HD kwaliteit. De PS4 is met zijn mooie en strakke vormgeving een ware blikvanger! Degelijkheid is naar zijn waarde.

Lara 09-07-2016

Geweldig product

Ik heb mijn Platstaion 4 laatst gekocht met GTA V en het overtreft alles wat ik tot nu toe heb gezien. De graphics zijn geweldig en er is zoveel te doen. De mogelijkheid tot online spelen met PSN maakt samen spelen erg leuk. Er zijn heel veel games voor de console en er is voor iedereen wel iets.

trjjyj 06-04-2016

echt super

ik vind hem echt geweldig er zijn meer funxties dan Xbox
en ik raad hem iedereen aan
vooral door het geluid, beeld en handig heid

Tom 11-03-2016

Goeie Console

Dit is een super spelconsole. Goede kwaliteit en veel spellen in assortiment. De console ziet er mooi uit en werkt super fijn. Het leuke is dat je de harddrive kunt vervangen wanneer nodig. Enige minpunt: bij sommige games gaat hij hard ventileren om het koel te houden.

H.D.S 05-07-2015

De playstation 4 is een pracht stuk van een gameconsole!

Het heeft een mooi en afgewerkt design en is handig als je meer consoles of andere kastjes hebt bij je tv omdat Hij plat is.
Ik heb de playstation 4 sinds hij uit kwam en ben heel erg blij met wat je krijgt!
De kwaliteit en snelheid is optimaal! De playstation 4 is voor de kwaliteit die het geeft de moeite waard voor een zachte prijs! Echt een aanrader en natuurlijk waar voor je geld!