Nintendo Switch blauw, rood, zwart - Reviews

32 GB
Display diagonaal
6,2 inch
Portable

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Yoshi-Jr.010 22-04-2017 Product paar dagen in bezit

mobiliteit en multiplayer

De nieuwste console van Nintendo is een zeer uniek concept. Het is een home-console en handheld in 1! Je kan de game-tablet in de dock zetten en op de tv spelen, maar je kan hem ook uit de dock verwijderen en meenemen en neerzetten (met de standaard achterop) waar je maar wilt. je kunt de Joy-Con aan de tablet vergrendelen en het als een handheld-systeem gebruiken maar je kunt ook de Joy-Con van de tablet verwijderen en samen met een vriend spelen door de 2 Joy-Con te verdelen. Er zijn en komen geweldige games uit die je alleen maar ook samen kunt spelen. Je kunt ook nog zelf bepalen hoe je speelt: met de Joy-Con in je handen, een verdeelde Joy-Con of met de Nintendo Switch Pro-controller. Ook natuurlijk in de handheld-stijl. Op de tv zal het systeem met een beeldkwaliteit van 1080p weergeven, en op de tablet zal er een beeldkwaliteit van 720p weergegeven worden. Een echte aanbeveling!

Pluspunten

• mobiliteit
  • beeldkwaliteit
  • multiplayer
  • speelstijlmogelijkheden
  • games

Minpunten

• batterijduur bij sommige games

Daan 21-05-2017 Product paar maanden in bezit

Thuis gamen on the go

IK vind de Switch best combinatie qua prestatie en mobiliteit en aangezien hoe snel verkocht word als hij weer op voorraad is dat zegt genoeg over deze apparaat.

Pluspunten

• Hybride configuratie
  • Joy cons
  • 720p portable/1080p dock op tv

Minpunten

• accu duur
  • scherm kwestbaar