Nintendo Switch Console grijs - Reviews

Nintendo Switch
Type/soort
draagbare game console
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo Switch Console grijs op Kieskeurig.nl.

Yoshi-Jr.010 22-04-2017

mobiliteit en multiplayer

Geschreven voor: Nintendo Switch Console grijs

De nieuwste console van Nintendo is een zeer uniek concept. Het is een home-console en handheld in 1! Je kan de game-tablet in de dock zetten en op de tv spelen, maar je kan hem ook uit de dock verwijderen en meenemen en neerzetten (met de standaard achterop) waar je maar wilt. je kunt de Joy-Con aan de tablet vergrendelen en het als een handheld-systeem gebruiken maar je kunt ook de Joy-Con van de tablet verwijderen en samen met een vriend spelen door de 2 Joy-Con te verdelen. Er zijn en komen geweldige games uit die je alleen maar ook samen kunt spelen. Je kunt ook nog zelf bepalen hoe je speelt: met de Joy-Con in je handen, een verdeelde Joy-Con of met de Nintendo Switch Pro-controller. Ook natuurlijk in de handheld-stijl. Op de tv zal het systeem met een beeldkwaliteit van 1080p weergeven, en op de tablet zal er een beeldkwaliteit van 720p weergegeven worden. Een echte aanbeveling!

Pluspunten

• mobiliteit
  • beeldkwaliteit
  • multiplayer
  • speelstijlmogelijkheden
  • games

Minpunten

• batterijduur bij sommige games

Vonkie 23-01-2018

Leuk apparaat

Geweldige veelzijdige console.
Eigenlijk hebben mijn voorgangers het goed omschreven, ik zal alleen maar in herhalingen vallen.

Of deze console het succes van de Wii zal herhalen, ik vrees van niet. Deze console mist fysieke belevenissen van de Wii, is niet erg vandaar dat deze het succes nooit zal evenaren.

Nadeel van de Switch is het aanbod van de spellen, heel, heel erg mager. Mede gezien dat de Switch al bijna een jaar op de markt is het aanbod erg mager. Ondanks dat er miljoen over de toonbank zijn gegaan, erg vreemd. Wel veel beloftes, die al maanden terug zijn gedaan.

De Wii U was ook al geen hardloper met aanbod spellen, de laatste spellen war meer vijf euro spellen. Gezien de grote aantallen verkochten consoles, hoop ik dat Nintendo snel de draad oppakt.

Beeldkwaliteit kan je enigszins vergelijken met de Playstation 3. Daar heeft Nintendo wel een klein inhaalslag gemaakt ten zochten van de Wii en de Wii U.

Menu instellingen wijzen bijna van zelf, al had een papieren handleiding geen overbodige luxe geweest. Maar het schijnt in te zijn om deze achterwege te laten.

Al met al, een goed concept, en zeker een aanrader. Het aanbod van de spellen zal voor de zomer wel op gang komen……al ben ik een beetje sceptisch.

UPDATE

Toch nog even een aanvulling op de door mijn reeds geplaatste review.
Ik blijft ook bij mijn eerder geplaatste beoordeling, echter….het spelaanbod is een groot min punt. Ik lees ergens veel toffe spellen. Ik zie ze nergens, op de Nintendo site staat al meer dan een half jaar Binnenkort verwacht, bij diversen winkel site's staat ook al maanden in Pre order.
Het grootste aanbod van de switch spellen dateren nog uit de "gouden" Wii periode.

Voor de peutertjes grappige spellen, waarvan de grafische invulling ook van de Wii tijd is.
De Mario reeks en de Lego reeks komen in de buurt van de Playstation 3
Ik vermoed net als de Wii U, dat ook deze console langzaam van het toneel zal verwijderen.

Als Nintendo weer succes willen worden, moeten ze echt naar de grote spelers als Sony Playstation en de XBOX gaan kijken. Wil je meer spel keuze, dan moet je niet voorde switch gaan.

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit
  • veelzijdigheid

Minpunten

• accu duur
  • aanbod spellen
  • Joy-con soms moeilijk te verwijderen van console

Daan 21-05-2017

Thuis gamen on the go

Geschreven voor: Nintendo Switch Console grijs

IK vind de Switch best combinatie qua prestatie en mobiliteit en aangezien hoe snel verkocht word als hij weer op voorraad is dat zegt genoeg over deze apparaat.

Pluspunten

• Hybride configuratie
  • Joy cons
  • 720p portable/1080p dock op tv

Minpunten

• accu duur
  • scherm kwestbaar

Mario 23-11-2017

Dé gadget van 2017

Geschreven voor: Nintendo Switch Console zwart, blauw, rood

Heb de Switch nu ruim een half jaar in bezit. Letterlijk, want het ding gaat echt overal mee naartoe. Het scherm is prachtig, het switchen tussen tv en handheld gaat super vloeiend en er zijn inmiddels meer dan genoeg topgames om te spelen. M'n PS4 staat hierdoor al maanden onaangeroerd. En dat zal ook nog wel even zo blijven ben ik bang...

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Veel toffe games
  • Zowel handheld als tv-console
  • Vernieuwende multiplayer opties
  • Zeer geschikt voor jong en oud

Minpunten

• Batterijduur bij sommige games

Bas123 16-01-2018

Fantastische kwaliteit!

Geschreven voor: Nintendo Switch Console zwart, blauw, rood

Het is een heel handige console dat je de kans geeft om zo veel en vaak mogelijk te kunnen gamen. Ik gebruik het thuis, in de trein en op het vliegveld. Ook de games zijn erg leuk.

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen
  • Mooie kleuren
  • Snel oplaadbaar
  • Leuke spellen

JV 02-01-2018

Mooi concept, goede prestaties

Geschreven voor: Nintendo Switch Console grijs

Ontzettend gaaf concept en het werkt heel goed. Het overschakelen van draagbare modus naar de TV gaat snel en vlekkeloos. Het enige wat me tot nu toe is opgevallen is dat soms een bepaalde gamecard niet gelezen kan worden. Als dat te maken heeft met een beschadiging zijn de gamecards heel fragiel, ik ben er namelijk zuinig op geweest.

Pluspunten

• Mooi concept
  • Leuke games
  • Werkt goed

Minpunten

• Gevoelige gamecards

Amin 12-12-2017

3 in 1 echt van deze tijd. top product 2017

Geschreven voor: Nintendo Switch Console grijs

Mooi ding. 3 in 1 apparaat. kinderen zijn er blij mee. makkelijk mee te nemen en overal plezier hebben. Eerste spel is Pokemon. We zijn heel blij met het mooie beeld. Joystick maken is soms lastig.
Voorzekerheid screen protector besteld tegen krassen op scherm. Joystick wel even wennen. voor kleine handjes zeer geschikt.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • 3 in 1
  • compact. makkelijk mee te nemen
  • gebruik spreekt voor zich (smart tv soms lastig)
  • 2 joy cons (2 player modus)

Minpunten

• geen spel bij deze versie
  • voor meenemen wel bescherming kopen

Sabrina 04-10-2018

Garantieschande!!!!

Geschreven voor: Nintendo Switch Console grijs

Nintendo Switch met de spaarcentjes van de kids aangekocht bij Carrefour te Hasselt... 2 jaar garantie.Men belooft deze te herstellen onder garantie. Als puntje bij paaltje komt.... ontvang je een offerte ter waarde van bijna de nieuwprijs.Dan stuurt men jou vh kastje naar de muur.Ettelijke telefoons en mails later....

Uw kinderen hebben deze laten vallen.De volgende beweert...geforceerd door de kinderen. Carrefour wijst naar de hersteldienst,de hersteldienst naar Carrefour of Nintendo....

Ik 'mag' mijn toestel gaan terughalen en er kunnen 'bestekkosten' aangerekend worden.

Wat is dat hier tegenwoordig???

Conclusie 1: Zet er een derde bedrijf tussen: een hersteldienst en de verantwoordelijkheid kan alleen nog bij de klant gelegd worden.

Conclusie 2: Al geven ze je 10j garantie....Ze vinden toch een excuus om je geen garantie te bieden.

Conclusie 3: Koop zo weinig mogelijk dure brol, want nog geen jaar later is het voor de vuilbak.

Conclusie 4: Kijken wat Nintendo zegt....En dat publiceer ik hier ook en laat ik delen.positief of negatief.

Conclusie 5: €319 voor de Nintendo en dan de spelletjes nog! Een schande!!!
Delen is vriendelijk!

Polleke 23-11-2017

Lekker mobiel gamen

Geschreven voor: Nintendo Switch Console zwart, blauw, rood

Gamen op mijn iPad was ik zat van. Bediening via het scherm is leuk maar ik miste echte controllers. De Switch is degelijker dan ik verwachte. Hij ligt goed in de hand en het gamen is gewoon fijn. Aansluiten op het scherm is leuk maar meestal gebruik ik hem in de trein of bij vrienden. Voor het echte werk heb ik altijd nog mijn Xbox.

Pluspunten

• Handzaam
  • Leuke spellen
  • Lekker flexibel

Minpunten

• Niet superkrachtig
  • Toch een hoop losse spullen