Nintendo Switch grijs, zwart - Reviews

32 GB
Display diagonaal
6,2 inch
Portable

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Yoshi-Jr.010 22-04-2017

mobiliteit en multiplayer

De nieuwste console van Nintendo is een zeer uniek concept. Het is een home-console en handheld in 1! Je kan de game-tablet in de dock zetten en op de tv spelen, maar je kan hem ook uit de dock verwijderen en meenemen en neerzetten (met de standaard achterop) waar je maar wilt. je kunt de Joy-Con aan de tablet vergrendelen en het als een handheld-systeem gebruiken maar je kunt ook de Joy-Con van de tablet verwijderen en samen met een vriend spelen door de 2 Joy-Con te verdelen. Er zijn en komen geweldige games uit die je alleen maar ook samen kunt spelen. Je kunt ook nog zelf bepalen hoe je speelt: met de Joy-Con in je handen, een verdeelde Joy-Con of met de Nintendo Switch Pro-controller. Ook natuurlijk in de handheld-stijl. Op de tv zal het systeem met een beeldkwaliteit van 1080p weergeven, en op de tablet zal er een beeldkwaliteit van 720p weergegeven worden. Een echte aanbeveling!

Pluspunten

• mobiliteit
  • beeldkwaliteit
  • multiplayer
  • speelstijlmogelijkheden
  • games

Minpunten

• batterijduur bij sommige games

Daan 21-05-2017

Thuis gamen on the go

IK vind de Switch best combinatie qua prestatie en mobiliteit en aangezien hoe snel verkocht word als hij weer op voorraad is dat zegt genoeg over deze apparaat.

Pluspunten

• Hybride configuratie
  • Joy cons
  • 720p portable/1080p dock op tv

Minpunten

• accu duur
  • scherm kwestbaar

Mario 23-11-2017

Dé gadget van 2017

Heb de Switch nu ruim een half jaar in bezit. Letterlijk, want het ding gaat echt overal mee naartoe. Het scherm is prachtig, het switchen tussen tv en handheld gaat super vloeiend en er zijn inmiddels meer dan genoeg topgames om te spelen. M'n PS4 staat hierdoor al maanden onaangeroerd. En dat zal ook nog wel even zo blijven ben ik bang...

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Veel toffe games
  • Zowel handheld als tv-console
  • Vernieuwende multiplayer opties
  • Zeer geschikt voor jong en oud

Minpunten

• Batterijduur bij sommige games

Polleke 23-11-2017

Lekker mobiel gamen

Gamen op mijn iPad was ik zat van. Bediening via het scherm is leuk maar ik miste echte controllers. De Switch is degelijker dan ik verwachte. Hij ligt goed in de hand en het gamen is gewoon fijn. Aansluiten op het scherm is leuk maar meestal gebruik ik hem in de trein of bij vrienden. Voor het echte werk heb ik altijd nog mijn Xbox.

Pluspunten

• Handzaam
  • Leuke spellen
  • Lekker flexibel

Minpunten

• Niet superkrachtig
  • Toch een hoop losse spullen