Nintendo DSi wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo DSi wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Van Hot naar Her 17-02-2012
Geschreven voor: Nintendo DSi wit

Waardeloos. Deze - en naar het schijnt meerdere Nintendo producten - werken voor aansluiting alleen op de kanalen 1 of 11. En laat kanaal 1 nu het kanaal zijn waar half Nederland zijn Elro hebbedingetjes op heeft staan, of waar magnetrons tegenaan zitten.

Kanaal 11, een standaardkanaal, staat bij de meeste mensen ingesteld. Als je dus in een gebied woont met veel kanaal 11 gebruikers kun je internet wel schudden.
Dus moet je uitwijken naar een ander kanaal.
Met grote gevolgen....
De Nintendo Dsi (en dus veel meer andere Nintendo apparaten) werken niet meer met internet.
Nintendo heeft geen oplossing en blijven vast houden aan deze twee hopeloos volle kanalen.
Stukje software om andere kanalen ook te kunnen gebruiken zou absoluut een pré zijn en in deze tijd eigenlijk een must.
Oftewel, je kan internetten en je Nintendo wegdoen. Of je gebruikt je Nintendo op de traagste kanalen en je kunt internet schudden (je valt dan compleet in slaap)

sannie1105 12-09-2010
Geschreven voor: Nintendo DSi blauw

Mooi degelijk apparaat,met mooi helder beeld en geluid.
De camera functie op de dsi,is ook een leuk extraatje

pinokkia 02-03-2010
Geschreven voor: Nintendo DSi blauw

Sinds vandaag deze blue metallic DSI in mijn bezit. Wat me als eerste opvalt tegenover de zwarte DSI (vorig jaar bij de release gekocht in april 2009) is dat de klepmechanisme veel minder soepel is. De zwarte DSI (release 04-2009) mechanisme was vanaf begin af aan heel soepel. Voor de rest zijn deze DSI`s hetzelfde.Mogelijkheden zat. Beeldkwaliteit is goed en het geluid ook. De grote is ook perfect. Over de degelijk ben ik van de DSI zeker tespreken (zwarte 2009), want mijn kinderen kunnen af en toe best wel ruw de mee om gaan.

Freej 19-06-2009

Hallo!!!

Ik ben een meisje van 11 en kan zeggen dat ik zeer tevreden ben over de DSi. Bij mij thuis heb ik draadloos netwerk en daarmee kan ik (als ik thuis ben) internetten. ook zit er een DSi Ware shop op, dat is heel leuk. In het begin krijg je 1000 credits. je kan verschilldende spellen met die credits kopen zeg maar. ik heb een spel gedownload en ik kan niks meer anders doen Popstar road to celeberty. het leukste spel EVER! het irritante is dat als je het met zijn 2en wilt doen dat diegene ook een DSI moet hebben. De camera en de andere dingen zijn geweldig. ik kan dit zeker aanraden voor jong en oud.

Groetjes.

dsi 15-06-2009
Geschreven voor: Nintendo DSi zwart

DSi voor mijn zoontje(8jr) aangeschaft en zeer tevreden. F-card werkt goed. foto's maken zeer vermakelijk voor m'n zoontje en leuke effecten te gebruiken. Muziek heb mp3's op gezet, werkt wel bij mij. geen conversie nodig...misschien heb ik een positieve bug. bij het aanklikken vd muzieknr. krijg ik een i-pod afspeelmenu te zien.

Goede aanschaf voor de wat jongere gebruiker.

Alagondar 17-05-2009
Geschreven voor: Nintendo DSi wit

Ok, hier de voor- en nadelen van een DSi t.o.v. een DS-Lite.

Voor: 1. grotere schermpjes
2. beter geluid
3. updates van de firmware
4. je kan foto's nemen en bewerken
5. je kan geluid opnemen en bewerken
6. snellere processor
7. meer intern geheugen
8. je kan een sd kaart gebruiken tot maximaal 32 gigabyte
9. de dsi is mat i.p.v. glanzend, dus geen vingerafdrukken en andere vlekken.

Tegen: 1. het grootste nadeel is de verminderde accu duur. Die is ongeveer gehalveerd t.o.v. de ds lite. Bij de helderste stand gaat hij maar 3-4 uur mee! Op de laagste stand 9-14 uur. Deze cijfers heb ik rechtstreeks van de bron, namelijk nintendo zelf.

2. Je kan je eigen muziek afspelen op de dsi maar dat heeft een prijs. Je kan namelijk alleen muziek afspelen met de aac codec (mpeg 4), deze bestanden hebben de extensie mp4 of m3a in geval van de ipod. Dit vind ik een nadeel omdat de meeste mensen een uitgebreide collectie hebben van mp3's. Je kan argumenteren dat je die kan omzetten in mp4's maar dan gaat de kwaliteit achteruit, zelfs al kies je voor de hoogste bitsnelheid (320). Waarom? Omdat mp4 lossless is, dat betekent dat er altijd geluid verloren gaat.

3. Regio gebonden bij dsi spellen. Je kan wel alle regio's afspelen met ds spellen. Zo speel ik zelf Pokemon Platinum de amerikaanse versie.

4. (Nog) geen dsi spellen die gebruik maken van de hardware. Eind dit jaar komt Zelda: spirit tracks uit. Dit spel gaat waarschijnlijk wel gebruik maken van de dsi.

Dat waren de voor- en nadelen. Voor de rest vind ik het een mooi ding, hij is ook wat smaller dan de lite.

Ik zal een laag Mogelijkheden cijfer geven omdat ik de accu duur wel een belangrijk nadeel vind.

Mark.S. 16-05-2009
Geschreven voor: Nintendo DSi zwart

Het is een mooi ding die DsI sinds dat de DsI uitkwam heb ik hem meteen gekocht.
De DsI browser is leuk om te surfen maar hij heeft geen flash dus youtube werkt niet en als je op msn wilt zou je ebuddy lite moeten gebruiken.
En de DsI browser is ook niet echt snel maar dat kan je aanpassen door afbeeldingen niet te laden.
Ik vind wel dat de batterij sneller leeg is dan de DS maar ook wel logisch er zitten meer programma's op etc.
Ook nog een nadeel is als je muziek wilt afspelen de DsI alleen mp4 afspeelt geen mp3 de ''meeste gebruikte''.
De Camera's zijn wel scherp je kan die foto's zelfs nog op de pc zetten en dan zijn ze ook wel scherp!
Maar ja voor 169,99 een apparaat waar je wifi op heb is ook best wel goedkoop en handig voor eventjes tussen door ;)
De DsI is wel erg krasgevoelig dus een tasje erbij kopen is wel een aanrader en een Hyper R4I (om spellen te downloaden
Let op het verschil tussen zo'n kaart voor DS-DSI!
Het menu is ook naar je eigen hand om te zetten wil je de DSI browser vooraan; kan je het doen?
Stom spel? helemaal achteraan.
De powerknop hebben ze ook veranderd 1 keer drukken gaat die naar het hoofdmenu en ingedrukt houden uit.
Voor de rest een geinig ding pas trouwens op met de buitenkant van de lens met krassen en screenprotectors heb ik erop gedaan maar ''er zijn nog geen echte goeie'' die van mij zijn nog voor de oude DS dus de plakkertjes zijn aan de korte kant wat het spelen en browsen weer beinvloed..
Voor de rest een leuk ding ;)

Sweetgirl1993 10-05-2009

Hallo,

ik heb zins donderdag een dsi
is echt een vet ding!!
camera is goed en je kan er heel veel mee ook is hij erg snel een goed ding dus! echt een aanrader !!

GrOetjes Haasje

marciekemp 08-05-2009
Geschreven voor: Nintendo DSi wit

ik heb em gisteren gekocht is echt een fijn ding er zit
wi-fi op en de internet browser moet je allen ff downloaden bij de nintendo shop (is gratis) en de foto's zijn ook zuper

richy2 07-04-2009
Geschreven voor: Nintendo DSi wit

Dit is echt werkelijk een monster van een gameconsole. Hij is geschikt voor werkelijk alle leeftijden. Super snel internet, uitbreidbaar geheugen tot wel 16GB. IK heb hem nu een week in bezit. Voor dat geld is het zeker een aanrader. Twee zeer scherpe camera's en een uitgebrijde mp3 speler. Foto's zijn helemaal te bewerken. Plus een uitgebrijde media player.