Microsoft Xbox One 500GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Xbox One 500GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Niels 26-02-2017

Prima console

Prima console werkt vlekloos zelfs na bijna 4 jaar nog, enige aandachts punt is dat hij bij sommige games vastloopt na 3-4 uur, verder werkt alles nog steeds soepel face/voice werkt nog steeds prima desondanks dat hij minder snel cortana opvangt dan voorheen "XBOX"

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Multitasken
  • Comfortabele controller

Minpunten

• Loopt na 3 jaar af en toe vast

Hans6276 30-09-2016

Derde keer kapot binne 1.5 maand

Nieuwe Xbox controller maakt geen connectie met de Xbox. Onder garantie terug naar Microsoft. Vervangende Xbox gekregen na een week. Werkt nog steeds niet. Waarschijnlijk zit het in de controller en hebben ze die niet vervangen. Contact met Xbox. Eerst testen met andere controller. Controller geleend. Die werkt controller terug naar Xbox. Na ruim een week een vervangende controller. Xbox werkt een paar dagen. Nu is de power supply kapot. Duidellijk probleem. Maar Microsoft kan dit niet oplossen voor dat je de oude terugstuurd. Je mag ook een nieuwe kkopen bij ze voor 45 Euro. Ik zou toch minstens verwachten dat Microsoft zich doodschaamt en onmiddelijk een vervangend produkt stuurd. na drie missers. Maar klanten service is blijkbaar net zo slecht als de produkt kwalitiet.

Pluspunten

• Geen Onduegdelijk apperaat

Minpunten

• Blijft kapot gaan

koenkeunen 26-09-2015

Fijn console je kan er super veel mee zelf tv kijken. Nu Windows 10 uit is kun je je Xbox one naar je tablet of pc stremmen super aanpassing. Ik heb geen minpunten over dit console.

AvdHF64 15-09-2014

Ingebruikname valt erg tegen.
Importeren van gamertages gaat erg moeizaam.
Kinect 2.0 valt erg tegen, hoop dat dit beter word met de tijd.
Opbouw van de schermen zijn weer heel anders dan de Xbox360. De logica van de schermen is echt microsoft, onlogisch vind ik.
De nieuwste games van de Xbox360 doen het niet op de One.
Ook zijn wij er nog niet achter hoe je connect met een mediaserver, bij Xbox360 was dit erg simpel.
De store op de One is al even onlogisch als de rest van de One.
Heb je een goed werkende Xbox360 dan hoef je zeker nog geen One te kopen.
Wij vinden het, op dit moment, een miskoop. En de meeste in ons gezin spelen verder op de Xbox360. De tijd zal het leren.

Anoniem 18-02-2014

Nadat ik in een opwelling via een welbekende site aan een Playstation 4 was gekomen via iemand een pre-order had geplaatst, heb ik al na enige tijd spijt.
Niet dat de console tegenviel in welke vorm dan ook, mistte ik toch veel ondersteuning aan apps of mogelijkheden die allemaal niet aanwezig waren. Een simpel Youtube filmpje kijken
of een Blu-Ray kijken, of zelfs misschien een mp3 cdtje luisteren waren allemaal niet mogelijk. Op zijn minst opmerkelijk voor een console van 400 euro zonder dat je ook nog maar kunt spelen.
Toch heb ik een drietal games gespeeld op deze console; Assassins Creed 4, Battlefield 4 en Tomb Raider 4. Gewoon goede games die al een klein beetje laten zien waar de next-gen consoles toe in staat zijn.
Uiteindelijk heb ik besloten, al dan niet vanwege het achterwege blijven van mogelijkheden, besloten om mijn Playstation 4 te verkopen.
Aangezien ik erg gecharmeerd ben van Microsoft producten heb ik besloten om een import Xbox One te bestellen. Ik kon er 1 aanschaffen voor 520 euro verzegeld en al met garantie. Zeker nu garantie geen probleem meer is
voor geimporteerde modellen (Microsoft geeft hier nu ook standaard garantie op) durfde ik de gok wel aan.
Eenmaal thuis gekomen snel de boel aangesoten. Wat meteen opvalt is dat de kinect 2.0 besturingseenheid toch wel best fors is. Niet dat hij niet goed te plaatsen is, maar, je moet wel wat ruimte hebben.
De console voelt lekker stevig aan (Overigens was de PS4 dat ook) en heb wel t gevoel dat dit toch enigszins beter is afgewerkt dan de overige X360 modellen.
Alles zit goed verpakt en laat zich eenvoudig aansluiten. Kind kan de was doen. Opmerkelijk vond ik dan weer wel dat de Xbox One een stuk stiller is dan de PS4 in "idle" modus zoals ze dat zo mooi beschrijven. Nadat de console aangezet was met de knop voorop het apparaat kwam meteen het groene beeld in zicht met het Xbox Logo. Nadat we het een en ander ingesteld hebben zoals kleuren, gebruikersaccount, kinect enzovoort komt er een grote update, van in mijn geval, 600 mb groot. Omdat op dit moment de Xbox One nog niet leverbaar is in Nederland heb ik gekozen voor Ierland als regionale settings omdat je dan gewoon online kunt spelen, Spellen kan aanschaffen (gewoon via normale euro prijzen) en dat de store en apps volop beschikbaar zijn. De besturing werkt goed, alhoewel ik nog moet wennen aan de X1 controller t.o.v. de PS4. Die laatste beviel mij erg goed).
Het menu is misschien voor sommige wat "overheersend" en lijkt een totale chaos, dit is niet zo. Ik was het al gewend om met de blokjes te werken omdat ik ook een Tablet en Windows Phone bezit. (nooit meer Apple voor mij, dat terzijde) Een Blu Ray kijken is nu via een optionele app gewoon mogelijk. Ook het streamen van filmpjes is nu wel mogelijk, iets wat de PS4 nog niet kan. Ook muziek zoals MP3 of aac wordt keurig afgespeeld, mits je de app hebt geinistalleerd uit de store.
Oke, je legt 500 euro neer dus je verwacht er wel wat voor terug. Of dit al helemaal bewerktstelligd wordt laat ik in het midden, maar voor mij is het ruim voldoende. Wat overigens erg goed werkt is de Kinect. Hij is zoveel sneller dan de X360 uitvoering. Zelfs switchen (met je stem!) naar bijvoorbeeld televisie of games werk absurd goed! Dit is pas Next-Gen!!
Mensen, ik kan hier nog uren praten, maar wil je duidelijk makend at als je het geld er voor over hebt het een mij inziens betere keuze is dan de PS4 (op dit moment dan)
Succes met kiezen