Nintendo 3DS XL zwart, zilver / Mario Kart 7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo 3DS XL zwart, zilver / Mario Kart 7 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

wesleyvink96 28-05-2016

3DS is erg leuk

Ik heb nog geen spellen voor de 3DS, maar dat is niet zo erg, want ik kan met de 3DS gewoon leuke dingen doen die er al opstaan.

Foto's maken en daar een spel mee spelen waar je op het gezicht mag schieten en het gezicht moet redden.

Naam RJ 31-12-2012

Voor de kerst een 3DS XL gekocht, mijn zoontje mocht kiezen tussen een Ipad mini of de 3DS XL.

Voor het laatste gekozen, en het werkt prima, wel het ouderlijk toezicht ingesteld i.v.m. 3D en spelen voor oudere leeftijd en toegang tot het internet, werkt goed en snel.

Na de eerste keer spelen de 3DS XL twaalf uur in de lader gehad, dat schijnt beter te zijn voor de accu, de accu werkt goed, er is een paar uur me te spelen, het opladen duurt wel wat lang, een werkdag als hij helemaal leeg is, is niet niks.

Het apparaat voelt goed en stevig aan, heb er wel gelijk een hoes, beschermfolie, kooptelefoon en een adapter bij gekocht, een adapter zit er niet bij, best raar, zonder kun je de 3DS niet gebruiken.

Het beeld is goed maar kan beter, 3D is mooi maar ik zelf krijg er hoofdpijn van en bij jonge kinderen onder de 7 jaar moet je 3D niet gebruiken.