Nintendo 2DS zwart, blauw

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nintendo 2DS zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Just Linz 05-01-2014

Na dat mijn Nintendo DS Lite er geen zin meer in had, stond ik voor de keus om een Nintendo 3D XL of Nintendo 2DS. Ik wil gewoon mijn DS spelletjes spelen zonder dat hele 3D-gebeuren en of zo'n ding nou open en dicht kan klappen boeit mij ook niet. De 3D XL vond ik gewoon te duur voor mij als simpele gamer, dus daarom is het de 2DS geworden. De 2DS speelt ook de 3D spelletjes af alleen dan uiteraard zonder 3D en ook alle oudere DS-games. Het enige jammere vind ik de mono-speakertje, voor beter geluid wordt het dan toch maar oordopjes. Verder ligt het apparaat lekker in de hand en heb ik minder snel kramp in mijn vingers dan bij de NDS Lite. Kortom: Leuk apparaat voor een nog leukere prijs.