Microsoft Xbox One S + 2 controllers zwart & wit 1TB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Xbox One S + 2 controllers zwart & wit 1TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

jvdb 19-06-2020
Xbox stelt dat je bij het apparaat 3 games krijgt. Minecraft krijg je erbij maar voor de andere twee spellen dien je een betaald abonnement af te sluiten. Jammer.. dit staat niet zo in de advertentie.

Tester van deze Xbox (Jan) 29-09-2019

Goede gaming kwaliteit

Deze Xbox heb ik mogen testen, gloednieuw, bij een vriend van mij, en beviel mij zeer goed met de game Forza Horizon 4. Ook heb ik YouTube en Netflix mogen kijken en die draaiden ook zeer goed, echter was het geluid niet 100% maar dat kwam mede door de slechte internet verbinding. De resolutie en Beelden-Per-Seconden waren zeer goed. De Xbox hemzelve was een klein beetje groter dan dat ik zelf had verwacht, maar daar valt mee te leven. Zelf vind ik het jammer dat mensen vaak ene Play-Station 4 nemen i.p.v. een Xbox One S of X. Ik zou deze Xbox aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Goede Resolutie
  • Loopt Vloeiend
  • Perfecte Prijs-Kwaliteit verhouding
  • Kleur blijft mooi

Minpunten

• Beetje groter dan verwacht

tim van wijk 31-08-2017

Geweldige console

Goeie graphics, xbox zelf maakt amper lawaai. Heel veel goede games en zeker een aanrader. Controller is ook erg goed en ligt lekker in de hand

Pluspunten

• graphics
  • stil
  • veel online mogelijkheden
  • heel veel games

M Bossink 20-05-2017

Perfecte spelcomputer

De laatste xbox bevalt prima. Mooie kleine witte kast zonder losse voeding. Geen lawaai. Prachtig beeld, geluid en vloeiende graphics. Veel goede en mooie games verkrijgbaar. Prima controller, opnieuw iets verbeterd.

Pluspunten

• Mooie kleine kast zonder losse voeding
  • Snelle en mooie grapics
  • Veel online mogelijkheden

Minpunten

• Standaard losse batterijen in controller