Sony PlayStation 4 PRO 1TB / zwart / Ghost of Tushima

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PlayStation 4 PRO 1TB / zwart / Ghost of Tushima op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

PS4 Pro

In huis gehaald voor als er weer eens niets op TV is.
Draait meer uren dan we ooit hadden verwacht: Spelletjes, DVD/Blue Ray speler, Media center om internet filmpjes op TV te krijgen.

Pluspunten

• Vervangt ook "oude" Blue Ray speler

Minpunten

• Koel fan kan soms behoorlijk te keer gaan

Jeroen 13-06-2019

Slechte kwaliteit

Dit is de slechtste console die ik ooit heb gehad. Ik heb hem eind 2018 gekocht en zelfs de nieuwe serie bevat dezelfde bugs die in 2016 ook al speelden. Heb online honderden klachten van mensen gevonden die hetzelfde probleem hebben. Foutcode NW35959-1. WiFi werkt niet en het beeld valt in het eerste kwartier 2x weg. Bij Playstationsupport wordt je door de (specialisten) afgescheept met de standaard oplossingen, want echt antwoord geven op je uitgebreide uitleg doen ze niet. Ze kennen de code niet eens.

Pluspunten

• Als hij werkt prima
  • Inderdaad sneller dan ps4

Minpunten

• Te grote kans dat je een verkeerde koopt
  • NW35959-1

Martijn_M 15-08-2019

Dit betekend niet dat je PS4 stuk is, dit betekend dat er slechte verbinding is. Oorzaak kan van alles zijn, plaatsing apparaat, plaatsing router, constructie delen tussen router en apparaat...
Lange lijst. En soms is er inderdaad iets mis met de PS4.
Heb je de oplossing al?

Samuel le be 19-03-2019

Ps4

Het is een goed product.
Werkt goed alleen kost wel veel geld.
Dus bedenk daarom eerst echt of je het wil.

Marcel 05-08-2018

Snel kapot

Na één maand en niet al te intensief gebruik, hield de PlayStation er tijdens een spel spontaan mee op. Geen verbinding meer met harde schijf. Doet helemaal niets mee. Nu terug naar de winkel. Dit hadden we niet verwacht. Maakt zijn hoge prijs niet waar.

Pluspunten

• Veel spellen verkrijgbaar
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Prijs

Martijn_M 15-08-2019

Is het probleem verholpen oondertussen?