Sony Playstation 4 Slim 1TB / zwart / FIFA 19

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Playstation 4 Slim 1TB / zwart / FIFA 19 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Hicham 02-04-2020

Playstation 4

Geschreven voor: Sony Playstation 4 Slim 1TB

Il wou graag een playstation 4 aangezien al mijn vrienden die ook hebben. Maar helaas kon ik het kopen omdat dat financieel niet kon. Gelukkig heb ik een neef die zo aardig dat ik zijn playstation af en toe mag lenen(door deze site gekocht). En in die tijd dat ik hem kan gebruiken heeft dit me heel goed gedaan en ben ik aan het sparen voor eentje. Als ik deze actie helpt dit me heel erg. Maar puur gericht op de playstation is het perfecte console en deze helpt je erg om de beste voor jou te vinden.

Pluspunten

• Goeie prijs
  • Betrouwbaar
  • Beste console

albanhuna 26-05-2018

epic game ervaring

ik vind dit product geweldig omdat ik al heel lang een ps4 zocht en dit is dan de perfecte soort want zocht ook voor 1tb slim en met een redelijke prijs en natuurlijk ook de game ervaring is optimaal. ik zou dit product aanraden mits je twee controlles wilt dan raad ik je aan om dezelfde te halen met 2controller bundel dat is namelijk voordeliger. ik hoop dat ik die 250€ win. PS het is energiezuiniger dan zijn voorganger dus zou ik u aanraden om voor de slim gaan.

Pluspunten

• voordelig
  • geweldige game ervaring

Dennis Wijma 05-10-2017

Snelle levering en goede staat

Ik kocht dit product vooral om de 2 controlers zodat je met vrienden kon doen, maar blijkt zeker geen slechte aankoop! Mijn vriend heeft de PS4 Pro maar al veel meer klachten, hier niks op aan te merken. Snelle levering het was de volgende dag al binnen net als vermeld word.

Pluspunten

• Fifa 18
  • 2e conteoler

Minpunten

• Geen fifa points bij de meeste andere shops wel

Luuk 22-05-2017

wat een verbetering

Hiervoor heb ik een PS3 gehad die ik met veel plezier vaak gebruikte. Na wat keuren die opkwamen spelen met bijvoorbeeld het koppelen van de controllers toch besloten om te gaan voor de PS3 opvolger: PS4. Geen moment spijt van! De graphics zijn echt heel erg verbeterd door de verbeterde producten onder de motorkap. Daarnaast vind in de controllers lekker in de hand liggen zodat je lange tijd lekker kan gamen.

Pluspunten

• goedkoop
  • groot aanbod games
  • lange batterij duur controller

Minpunten

• het meegeleverde oortje voelt wat goedkoop aan

John 14-01-2017

Mooie games en 2 controllers

Mijn dochter is er helemaal blij mee, geleverd met 2 controllers en 1TB geheugen. Jammer dat je voor online gamen een abonnement af moet sluiten van 49,95 per jaar. Degelijk apparaat en vloeiende games, ook YouTube en andere apps zijn er op te vinden.

Pluspunten

• Vloeiende games
  • Gebruiksvriendelijk
  • 2 controllers en 1TB geheugen

Minpunten

• Geen game erbij
  • Online kost geld

Hans 26-11-2016

mooie kast, werkt perfect,goede snelheid,

Goed produkt ziet er mooi uit.werkt prima,mijn zoons zijn zeer tevreden.
We hebben de playstations gekocht bij BCC,omdat ze daar het goedkoopste waren.
En omdat we uit het verleden goede ervaringen hebben met BCC.

Sven 27-08-2016

Goede console, leuke game.

De Playstation 4 is een krachtige console, die duidelijk beter is dan zijn voorganger, de PS3. Het design is mooi (mat zwart) en strak. Aan de voorkant twee USB-poorten o.a. voor het opladen van je controller of voor een externe harde schijf. Het menu is heel overzichtelijk en strak en het heeft veel opties. Zo kan je onder andere YouTube en Netflix apps installeren en zo je favoriete filmpjes en series kijken op je TV zonder dat je daarvoor een extra chromecast voor nodig hebt. Gewoon je PS4 verbinden met het internet (kan via de kabel of via WiFi), je logt in op jouw account, en je hebt toegang tot de films etc..

De PS4 komt met één controller, wat op zich prima is omdat de meeste games tegenwoordig toch maar met één controller gespeeld kunnen worden (multiplayer is vaak online), al heb ik deze gekocht met een aanbieding waar ik nog een gratis tweede controller erbij kreeg. Super!

De game die in deze pack zit is Uncharted 4, een game over Nathan Drake die op zoek gaat naar schatten. Klinkt als Tomb Raider? Dat klopt, en het heeft ook iets weg van de Assassin's Creed serie. Maar wat deze game zo bijzonder maakt is dat het de leukste elementen van verschillende games gebruikt. Je reist in de game de hele wereld over, komt op spectaculaire locaties, je moet uitdagende puzzels oplossen om verder te kunnen, je komt in situaties terecht waarin de game veel wegheeft van shooter-games, en zoals ook bij Tomb Raider en Assassin's Creed komt er veel klimmen en klauteren aan te pas. Ook kan je verschillende tactieken toepassen om verder te komen; ga je voor stealth of ga je vol in de aanval? Neem je de kortste weg of neem je een omweg? De gameplay blijft zo interessant en afwisselend.

Wie trouwens niet bekend is met de serie kan gewoon bij deze game beginnen, al is het wel leuk als je de voorgaande delen gespeeld hebt. De graphics van de game zijn serieus adembenemend, met veel detail en vergezichten. Een game met zulke goede graphics heeft vaak geen lange storyline/gameplay. Dat is bij dit spel gelukkig niet het geval, en je zal er dan ook lang plezier van hebben. Zeker als je op zoek gaat naar alle extra's. De storyline kent geen multiplayer en je kan dus niet (offline) samen spelen. Je hebt geen internet verbinding nodig om te kunnen spelen, maar wel voor de online multiplayer en natuurlijk voor updates.

Het is een erg leuke pack, voor een leuke prijs. Enige minpuntje is dat je maar één controller krijgt, maar meer heb je er bij dit spel ook niet nodig. De PS4 is deglijk, heeft een strak design, geeft een prachtig beeld, en is multifunctioneel; het kan naast de games ook gebruikt worden als DVD en Blu-Ray speler, en als mediabox. Ideaal!

• Leuke game
  • Prachtige graphics
  • Multifunctioneel
  • Leuke prijs

Minpunten

• Geen tweede controller