Nintendo Switch 32GB / zwart, blauw, groen / Animal Crossing: New Horizons

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo Switch 32GB / zwart, blauw, groen / Animal Crossing: New Horizons op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Marcella 12-06-2022

Top

Geschreven voor: Nintendo Switch V2 2019

Super leuk voor kinderen en volwassenen. Aansluiting met de TV is kinderlijk eenvoudig. Ideaal om een device te hebben die geschikt is als hand-held én op de tv.

Pluspunten

• Onderweg én thuis te gebruiken
  • Goede kwaliteit
  • Ouderlijk toezicht eenvoudig te installeren
  • Joycons

Minpunten

• Downloaden van nieuwe content gaat wel traag

Marion 11-02-2021

joycon

Geschreven voor: Nintendo Switch V2 2019

Product gekocht toen let's go Eevee uitkwam. Bevalt prima. Met als hele belangrijke uitzondering, de joycons. Deze gaan makkelijk stuk, met name de besturingsknop. Sommige spellen (we hebben inmiddels best veel) vragen nogal wat van je besturingstechnieken. Ik verwacht als je dat soort spelletjes verkoopt dat je er dan er ook voor zorgt dat je besturingsysteem dit aankan. En ja er wordt soms wel hard geduwd op de besturingsknop, maar als je snel moet zijn om bijv te ontsnappen aan een vijand of om op tijd een gerecht te serveren dan doe je ook je best om zo snel mogelijk te zijn. Inmiddels een aantal joycons versleten. En deze zijn ook niet goedkoop. Als je zelf of een medegebruiker niet in staat is om voorzichtig om te gaan met de besturingsknop, houd er dan rekening mee dat je joycons niet heel makkelijk een jaar mee gaan. Ik vind het verder overigens een prettige platform om mee te werken, dat ook de nodige flexibiliteit biedt in gebruik.

Pluspunten

• flexibiliteit.
  • verschillende soorten spellen

Minpunten

• besturingsknop joycon
  • gamecard flap

Hleeuwen 09-12-2020

Nintendo switch grijs

Geschreven voor: Nintendo Switch V2 2019

De switch zelf Grijs/zwart editie makkelijk aan te sluiten en spelers aan te maken wifi snel en makkelijk aangesloten.
Gebruiksaanwijzing is vrij kort maar als je de switch zelf aanzet wijs het zich eigelijk vanzelf binnen 10 min. Klaar om te spelen.

De kids vinden het geweldig (en wij ook :) )

Pluspunten

• Veelzijdig in gebruik in de hand, tv en op tafel
  • Joysticks reageren goed

Minpunten

• Dure spelletjes

Deacon 13-08-2020
  • Product gekregen

Fantastisch

Geschreven voor: Nintendo Switch V2 2019

Super geweldig heel veel plezier al mee gehad echt een leuk spelcomputer super en handig als je weg gaat met de auto of trein echt een super product ik raad het iedereen aan!

Pluspunten

• Super
  • Leuke spellen
  • Compact
  • Altijd speelplezier

Glenn Hogenkamp 06-02-2020

leuk

dit spel is leuk om te doen met je vrienden maar er is een minpunt, het is heel duur en daarom kan niet iedereen het kopen

Pluspunten

• goede accu
  • leuk voor met je vrienden

Minpunten

• het is heel duur

Martin 05-06-2019

Uniek concept werkt goed: Ultieme Nintendo beleving.

De Nintendo Switch is nu anderhalf jaar in ons bezit en het mag gezegd worden dat het een goot succes is. Het spel aanbod was aanvankelijk niet groot, maar inmiddels is er genoeg keuze zoals grote triple A games van Nintendo zelf: Mario Odyssey, Mario Karts en Zelda. Maar ook grote studio's zijn nu over de streep dus bijvoorbeeld Fifa 19 en 20 zijn gewoon te spelen op de Switch. Ook zijn er talloze kleine indie games te verkrijgen waarbij Celeste en Hollow Knight absolute toppers zijn. Ook Fortnite ontbreekt niet. Fornite wordt hier veel gespeeld. Een paar klasgenootjes van mijn zoontje hebben ook een Switch. Ze zitten hier dan op de bank en spelen online tegen elkaar, maar zijn toch samen. Erg leuk. Ook kan je met 1 console tegen elkaar Mario karten of tennissen.
Het switchen tussen handheld en TV gaat feilloos. Het is bijna ongelooflijk hoe makkelijk dat werkt. Het scherm lijkt wat klein met een lage resolutie (720p) maar dat ervaar je helemaal niet zo. De games zien er superstrak uit en zijn goed te spelen. Bovendien schakelt de Switch naar Full HD als je via je TV speelt.
De batterijduur wordt nog wel eens als issue genoemd in reviews. Toch wordt dat hier niet zo ervaren. 4 uur duurt langer dan je denkt, en dan nog kan tegen die tijd gewoon docked (via de TV) gaan spelen waardoor de Switch weer oplaadt. Ook is het mogelijk een adapter te gebruiken.
Is er dan helemaal niks negatiefs te zeggen over de Switch? Klein dingetje wat mij betreft: De Linker Joy con werkte na 10 maanden niet helemaal correct meer. Werd keurig vervangen onder garantie, maar als ik een paar maanden later was geweest was dat niet zo makkelijk gegaan. De bouwkwaliteit van de Switch is verder prima, maar toch niet zo onverwoestbaar als we gewend zijn van eerdere Nintendo Handhelds. Daarom een 9 in plaats van een 10.

Pluspunten

• Switchen van handheld naar TV
  • Super Mario! Mario Karts! Zelda!
  • Samen gamen met 1 console
  • Makkelijk mee te nemen op vakantie

Minpunten

• Bouwkwaliteit van de joycons

Martijn 19-12-2018

Slechte bouwkwaliteit

Leuk, handzaam apparaat, met leuke games. Echter bouwkwaliteit is bagger. Binnen een jaar joycon defect, kan gebeuren... echter valt dit volgens nintendo niet binnen de garantie, want gebruikersschade... Is alleen normaal meegespeeld, toch defect. Denk dat apparaat bedoelt is om heel af en toe op te spelen. Kinderen sparen hier nu voor playstation. Jammer

Pluspunten

• handzaam
  • leuke games

Minpunten

• slechte service Nintendo
  • Slechte bouwkwaliteit
  • duur

Sabrina 04-10-2018

Garantieschande!!!!

Geschreven voor: Nintendo Switch V2 2019

Nintendo Switch met de spaarcentjes van de kids aangekocht bij Carrefour te Hasselt... 2 jaar garantie.Men belooft deze te herstellen onder garantie. Als puntje bij paaltje komt.... ontvang je een offerte ter waarde van bijna de nieuwprijs.Dan stuurt men jou vh kastje naar de muur.Ettelijke telefoons en mails later....

Uw kinderen hebben deze laten vallen.De volgende beweert...geforceerd door de kinderen. Carrefour wijst naar de hersteldienst,de hersteldienst naar Carrefour of Nintendo....

Ik 'mag' mijn toestel gaan terughalen en er kunnen 'bestekkosten' aangerekend worden.

Wat is dat hier tegenwoordig???

Conclusie 1: Zet er een derde bedrijf tussen: een hersteldienst en de verantwoordelijkheid kan alleen nog bij de klant gelegd worden.

Conclusie 2: Al geven ze je 10j garantie....Ze vinden toch een excuus om je geen garantie te bieden.

Conclusie 3: Koop zo weinig mogelijk dure brol, want nog geen jaar later is het voor de vuilbak.

Conclusie 4: Kijken wat Nintendo zegt....En dat publiceer ik hier ook en laat ik delen.positief of negatief.

Conclusie 5: €319 voor de Nintendo en dan de spelletjes nog! Een schande!!!
Delen is vriendelijk!

Vonkie 23-01-2018

Leuk apparaat

Geweldige veelzijdige console.
Eigenlijk hebben mijn voorgangers het goed omschreven, ik zal alleen maar in herhalingen vallen.

Of deze console het succes van de Wii zal herhalen, ik vrees van niet. Deze console mist fysieke belevenissen van de Wii, is niet erg vandaar dat deze het succes nooit zal evenaren.

Nadeel van de Switch is het aanbod van de spellen, heel, heel erg mager. Mede gezien dat de Switch al bijna een jaar op de markt is het aanbod erg mager. Ondanks dat er miljoen over de toonbank zijn gegaan, erg vreemd. Wel veel beloftes, die al maanden terug zijn gedaan.

De Wii U was ook al geen hardloper met aanbod spellen, de laatste spellen war meer vijf euro spellen. Gezien de grote aantallen verkochten consoles, hoop ik dat Nintendo snel de draad oppakt.

Beeldkwaliteit kan je enigszins vergelijken met de Playstation 3. Daar heeft Nintendo wel een klein inhaalslag gemaakt ten zochten van de Wii en de Wii U.

Menu instellingen wijzen bijna van zelf, al had een papieren handleiding geen overbodige luxe geweest. Maar het schijnt in te zijn om deze achterwege te laten.

Al met al, een goed concept, en zeker een aanrader. Het aanbod van de spellen zal voor de zomer wel op gang komen……al ben ik een beetje sceptisch.

UPDATE

Toch nog even een aanvulling op de door mijn reeds geplaatste review.
Ik blijft ook bij mijn eerder geplaatste beoordeling, echter….het spelaanbod is een groot min punt. Ik lees ergens veel toffe spellen. Ik zie ze nergens, op de Nintendo site staat al meer dan een half jaar Binnenkort verwacht, bij diversen winkel site's staat ook al maanden in Pre order.
Het grootste aanbod van de switch spellen dateren nog uit de "gouden" Wii periode.

Voor de peutertjes grappige spellen, waarvan de grafische invulling ook van de Wii tijd is.
De Mario reeks en de Lego reeks komen in de buurt van de Playstation 3
Ik vermoed net als de Wii U, dat ook deze console langzaam van het toneel zal verwijderen.

Als Nintendo weer succes willen worden, moeten ze echt naar de grote spelers als Sony Playstation en de XBOX gaan kijken. Wil je meer spel keuze, dan moet je niet voorde switch gaan.

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit
  • veelzijdigheid

Minpunten

• accu duur
  • aanbod spellen
  • Joy-con soms moeilijk te verwijderen van console

Bas123 16-01-2018

Fantastische kwaliteit!

Het is een heel handige console dat je de kans geeft om zo veel en vaak mogelijk te kunnen gamen. Ik gebruik het thuis, in de trein en op het vliegveld. Ook de games zijn erg leuk.

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen
  • Mooie kleuren
  • Snel oplaadbaar
  • Leuke spellen

JV 02-01-2018

Mooi concept, goede prestaties

Geschreven voor: Nintendo Switch V2 2019

Ontzettend gaaf concept en het werkt heel goed. Het overschakelen van draagbare modus naar de TV gaat snel en vlekkeloos. Het enige wat me tot nu toe is opgevallen is dat soms een bepaalde gamecard niet gelezen kan worden. Als dat te maken heeft met een beschadiging zijn de gamecards heel fragiel, ik ben er namelijk zuinig op geweest.

Pluspunten

• Mooi concept
  • Leuke games
  • Werkt goed

Minpunten

• Gevoelige gamecards

Amin 12-12-2017

3 in 1 echt van deze tijd. top product 2017

Geschreven voor: Nintendo Switch V2 2019

Mooi ding. 3 in 1 apparaat. kinderen zijn er blij mee. makkelijk mee te nemen en overal plezier hebben. Eerste spel is Pokemon. We zijn heel blij met het mooie beeld. Joystick maken is soms lastig.
Voorzekerheid screen protector besteld tegen krassen op scherm. Joystick wel even wennen. voor kleine handjes zeer geschikt.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • 3 in 1
  • compact. makkelijk mee te nemen
  • gebruik spreekt voor zich (smart tv soms lastig)
  • 2 joy cons (2 player modus)

Minpunten

• geen spel bij deze versie
  • voor meenemen wel bescherming kopen

Mario 23-11-2017

Dé gadget van 2017

Heb de Switch nu ruim een half jaar in bezit. Letterlijk, want het ding gaat echt overal mee naartoe. Het scherm is prachtig, het switchen tussen tv en handheld gaat super vloeiend en er zijn inmiddels meer dan genoeg topgames om te spelen. M'n PS4 staat hierdoor al maanden onaangeroerd. En dat zal ook nog wel even zo blijven ben ik bang...

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Veel toffe games
  • Zowel handheld als tv-console
  • Vernieuwende multiplayer opties
  • Zeer geschikt voor jong en oud

Minpunten

• Batterijduur bij sommige games

Polleke 23-11-2017

Lekker mobiel gamen

Gamen op mijn iPad was ik zat van. Bediening via het scherm is leuk maar ik miste echte controllers. De Switch is degelijker dan ik verwachte. Hij ligt goed in de hand en het gamen is gewoon fijn. Aansluiten op het scherm is leuk maar meestal gebruik ik hem in de trein of bij vrienden. Voor het echte werk heb ik altijd nog mijn Xbox.

Pluspunten

• Handzaam
  • Leuke spellen
  • Lekker flexibel

Minpunten

• Niet superkrachtig
  • Toch een hoop losse spullen

Daan 21-05-2017

Thuis gamen on the go

Geschreven voor: Nintendo Switch V2 2019

IK vind de Switch best combinatie qua prestatie en mobiliteit en aangezien hoe snel verkocht word als hij weer op voorraad is dat zegt genoeg over deze apparaat.

Pluspunten

• Hybride configuratie
  • Joy cons
  • 720p portable/1080p dock op tv

Minpunten

• accu duur
  • scherm kwestbaar

Yoshi-Jr.010 22-04-2017

mobiliteit en multiplayer

Geschreven voor: Nintendo Switch V2 2019

De nieuwste console van Nintendo is een zeer uniek concept. Het is een home-console en handheld in 1! Je kan de game-tablet in de dock zetten en op de tv spelen, maar je kan hem ook uit de dock verwijderen en meenemen en neerzetten (met de standaard achterop) waar je maar wilt. je kunt de Joy-Con aan de tablet vergrendelen en het als een handheld-systeem gebruiken maar je kunt ook de Joy-Con van de tablet verwijderen en samen met een vriend spelen door de 2 Joy-Con te verdelen. Er zijn en komen geweldige games uit die je alleen maar ook samen kunt spelen. Je kunt ook nog zelf bepalen hoe je speelt: met de Joy-Con in je handen, een verdeelde Joy-Con of met de Nintendo Switch Pro-controller. Ook natuurlijk in de handheld-stijl. Op de tv zal het systeem met een beeldkwaliteit van 1080p weergeven, en op de tablet zal er een beeldkwaliteit van 720p weergegeven worden. Een echte aanbeveling!

Pluspunten

• mobiliteit
  • beeldkwaliteit
  • multiplayer
  • speelstijlmogelijkheden
  • games

Minpunten

• batterijduur bij sommige games