Sony PlayStation 4 Slim 500GB / zwart / nee

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PlayStation 4 Slim 500GB / zwart / nee op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Daan van den Berg 07-12-2023

Playstation 4 een aanrader

Geschreven voor: Sony PlayStation 4 Slim

Ik heb de Playstation 4 sinds een paar jaar. De Playstation 4 heeft een goede kwaliteit en er zijn genoeg spelletjes te koop zowel op disk als digitaal via de Playstationstore. De werking van de Playstation zelf is goed, alleen de controller gaat minder lang mee net zoals de oplaaddraadjes.

Werking
De Playstation bestaat al sinds 2013 maar wordt nog steeds verkocht. Hij is nog steeds populair onder de mensen omdat de kwaliteit goed is.
De opslag van de Playstation is standaard 500GB maar een PlaystationPro heeft 1000GB opslag. Daarnaast kan je er een losse harde schijf aan hangen waardoor je meer opslag krijgt. Dit is meer dan voldoende om een aantal spellen te kunnen spelen.

Installatie
De installatie van de Playstation is heel makkelijk. Het systeem loopt de stappen samen met je door via het scherm. Daardoor kan iemand die het nog nooit heeft gedaan het ook makkelijk doen.

Kosten en Kopen
De Playstation 4 kost inmiddels iets minder dan €300 dus is goedkoper dan de Playstation 5 met bijna dezelfde kenmerken.
Je kan de Playstation 4 kopen bij verschillende winkels zoals Coolblue en Mediamarkt. Maar ook bij verschillende speelgoedwinkels en online bij bijvoorbeeld Bol.com.

Accessoires
Bij de Playstation 4 zijn verschillende accessoires te koop zoals een racestuur of zelfs een racestoel voor bijvoorbeeld Formule 1 spellen.
Spellen kunnen online via de Playstationstore of via een disk worden gekocht. Een disk is meestal wel veel duurder kan online kopen.
Voor je controller zijn er ook verschillende handgrepen te kopen waardoor de controller fijner speelt.
Koptelefoons zijn er ook in verschillende uitvoeringen voor verkrijgbaar waardoor je online kan praten met je vrienden in hetzelfde spel.
De controller gaat wel snel stuk. Het deel waar het oplaaddraadje in moet gaat snel kapot, het draadje valt er tijdens het spelen waardoor je niet kan opladen. Geen idee of dat ligt aan de controller of het oplaaddraadje. Er zijn al meerdere draadjes vervangen, het gaat even goed en dan gebeurt hetzelfde.

Conclusie
De Playstation 4 werkt goed. De installatie gaat makkelijk. Er zijn veel spellen en accessoires voor te koop al gaat het opladen van de controller soms lastig.
Ondanks dat de Playstation 4 al 10 jaar oud is kan je hem nog steeds op veel plekken kopen. Dat wil genoeg zeggen.
Dus wil je een Playstation kopen, koop dan een Playstation 4.

Mauritzio 11-12-2021

PlayStation weer kapot

PlayStation 4 gekocht in december 2020. Deze is nu voor de 3e keer kapot. De laatste keer in een dag.
Ik raad iedereen aan hier nooit aan te beginnen, het is echt een slecht product.
De verkoper van mediamarkt geeft aan dat er erg veel problemen mee zijn en dat ze wel een service balie kunnen sluiten als PlayStation uit het assortiment wordt gehaald.

Minpunten

• Geeft zwart beeld
  • Software loopt vast, kun je niks meer mee
  • Geen service van mediamarkt/PlayStation

Luuk 03-05-2019

Goede prijs

Erg leuk apparaat, zeker niet teveel betaald voor deze playstation 4 slim. Er zijn genoeg spellen voor deze console beschikbaar en de controllers/ accessoires zijn zeker niet te duur

Pluspunten

• Niet duur voor wat je er voor krijgt

Niels Brookhuis 08-06-2018

PlayStation

de PlayStation 4 is een zeer snelle gameconsole.
Hij is makkelijk om mee te nemen en te gebruiken. Je heb een DualShock nodig om hem te gebruiken, het nadeel is dat als je een PlayStation 4 koopt dat je er soms maar 1 DualShock bij krijgt en als je er een bij wilt kopen kost het maar liefst rond de 40€.

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen
  • Hij is zeer snel

Claude van Zomeren 14-12-2017

geweldig

Ik heb wekenlang gezeurd bij mijn ouders. Maar elke keer wezen ze het af omdat het bij de grootste mediawinkels het veelste duur is.Zoals bij de Mediamarkt ze verklaarde me tot gek,totdat ik bij jullie kwam maar slecht €200.Ik ben hartstikke blij met jullie website Thanks NedGame

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel geleverd

henk pas 07-09-2017

sony slim 4

een prima apperaat en super snelle en mooi de sony playstation 4 slim voor super snelle spelen van sony daar kan je mee voor de dag komen bij en met je vrienden .

Pluspunten

• snel

Minpunten

• geen
  • geen

Faust 22-05-2017

Groot Scherm

Geweldig produkt, goede vormgeving, uitstekende hardware, makkelijk te bedienen, Sony heeft vind ik hiermee toch wel het beste ooit uitgebrachte console gefrabiceerd.

Socrates 21-05-2017

Beste gameconsole toto nu toe

Fijne console met veel games, goede grafics en fijne controler. Veel multimedia toepassingen zoals youtube en bluerays afspelen.

Pluspunten

• Goede grafics
  • Fijne controler
  • Lange speelduur controler

Minpunten

• De console maakt meer geluid als hij warm wordt

Tigerman 20-05-2017

Heel veel mogelijkheden

Zeer leuk item.leuke bijkomstigheid je heb met deze console gelijk de mogelijkheden van een smart t.v.

Pluspunten

• Keuze spellen
  • Bediening
  • Veel waar voor je geld

Minpunten

• Eigenlijk geen