Nintendo 3DS wit

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo 3DS wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

elyas123 26-03-2013
Geschreven voor: Nintendo 3DS zwart

de 3ds is een leuke handheld game-systeem, je batterij zou zo'n 4 uur kunnen zonder op te laden. en er zijn veel spellen op het systeem die leuk zijn en ze zijn ook nog 3d

Luna 08-11-2016

Hallo,

Heeft uw niet dat het touscreen niet goed werkt?
mvg

Yoshi mattie 26-05-2012
Geschreven voor: Nintendo 3DS blauw

Ik heb al een hele tijd een 3DS (9 maanden) en ik ben er nog steeds niet mee uitgespeeld door de vele mogelijkheden.

De beeldkwaliteit is ook erg goed, al heb ik wel gemerkt dat ik na een tijdje het 3D effect minder goed zie omdat ik er aan gewend ben.
Geluidskwaliteit is ook prima. Je hoort het geluid goed en mooi en je kan makkelijk instellen hoe hard het geluid moet.

De vormgeving is echt een 10! Ik vind de vorm mooi bedacht en netjes uitgewerkt, hij ligt goed in de hand.

De 3DS had wel wat steviger gekund.
Je moet voorzichtig doen met de scharnieren en het scherm. Het touch screen had ook wel wat minder kwetsbaar gemogen want er komen snel krasjes in.

bas2577 14-04-2012
Geschreven voor: Nintendo 3DS rood

Heb sinds 2 dagen de rode 3ds in huis en ondanks dat ik eerst sceptisch was nu helemaal verkocht.

Het 3D effect is echt geweldig en daarmee uniek in de handheld gaming zone. Dat mensen hoofdpijn e.d. krijgen komt denkt ik in veel gevallen omdat ze de 3d stand te hoog hebben staan.
Bij mij staat de schuifknop in het midden en heb ik er geen last van, zet ik hem op zijn hoogst dan wel.

Kwa uiterlijk is de rode versie echt schitterend, mooie rode metallic kleur en degelijk gebouwd. Van teveel speling op de scharnier heb ik niets gemerkt.

Tja de batterij is wel vrij snel leeg max 5 uur, maarja kan er niet echt mee zitten want het toch niet goed zo lang achtereen te gamen. Opladen gaat netjes in een speciale meegelevderde cradle of met de losse adapter.

Er zit leuke voorgeinstalleerde software op om 3dfotos te maken, mii personages te maken en nog veel meer. De nintendo e-shop kun je software kopen zoals spelletjes, programma's, virtual console etc en een paar gratis programma's zoals eurosport video channel en nintendo video en nintendo brievenbus om leuke brieven naar je vrienden te sturen in 3D

Heb er Super Mario 3D Land bijgekocht en is echt waanzinnig leuk en mooi.

de 3DS is echt een aanrader.

Daan van Leeuwen 12-03-2012
Geschreven voor: Nintendo 3DS zwart

Ik heb ze allemaal in m'n handen gehad:
Gameboy, Gameboy Pocket, Gameboy Color, Gameboy Advance SP, Nintendo DS, Nintendo DSlite, en nu heb ik ook de 3DS aangeschaft.

Ik zei jaren geleden toen de eerste DS uit kwam al:
Jammer dat ze er geen thumbstick op hebben gemaakt.
En pas 4 modellen later zit hij er eindelijk op.

+Fijn in de hand
+Soepele thumbstick
+Mooi geluid

-Speling scharnier
-De software strijd tussen R4 en Nintendo is erg vervelend, moet je de hele tijd de firmware van je kaartje updaten.

Al met al z'n 150 euro ruim waard! Aldus mijn mening.

Richard46010 23-12-2011
Geschreven voor: Nintendo 3DS zwart

Sinds 2 weken de 3DS zelda Limited Edition in huis.
Fijne console, en heb er ook veel plezier van.

Minpuntjes ?

1. Accu had wel wat sterker gemogen.
2. scharnierpunten zit ERG veel speling in.

123peter321 20-12-2011
Geschreven voor: Nintendo 3DS zwart

Nu (20/12) ongeveer een maand in bezit. Inmiddels twee updates verder. Je kan er nu ook korte filmpjes mee maken. Via internet komen regelmatig korte 3-d filmpes binnen. Nu ook Eurosport-filmpjes. Internet-surfen wordt gehinderd door de kleine schermpjes. Afmeting handig om mee te nemen op reis of voor woon-werk. Geluid wel wat zacht. Eigen sd kaart kan er in, maar pas op dat hij dan niets opslaat. Als je de kaart dan wisselt ben je dat kwijt.

producten123 14-12-2011

Een superleuke console, helemaal als je Mario speelt! Het doet heel erg denken aan de eerste Nintendo Nes van vroeger.

De 3D functie vind ik geen toegevoegde waarde hebben. Als je deze aanzet, dan moet je echt recht voor je schermpje zitten anders gaat het spiegelen. Zit je dus zo diep in je spelletje, dan moet je er op letten dat je niet beweegt, anders zie je dus niets meer. Bij de 2D functie heb je hier geen last van. Ook krijg ik hoofdpijn als ik langer dan een halfuurtje met de 3D functie speel. Maar goed, de 2D functie doet het prima en er zijn meer dan voldoende leuke spellen.

Ik vind deze console echt een aanrader, omdat ik de spellen op bijv. de XBox of PS3 te ingewikkeld vind en niet echt intuïtief. De 3DS heeft wat 'simpelere' spellen en dat vind ik juist het leukste.

Het geluid is echt prima, als je in je eentje in de ruimte zit hoef je deze absoluut niet voluit te zetten om het goed te kunnen horen. De kleuren en beeldkwaliteit zijn ook echt perfect bij 2D, 3D is dus niet optimaal. Dit hangt echter wel af van het spel. De beeldkwaliteit bij Mario is bijvoorbeeld vele malen beter dan bij The Sims die ik ook heb.

De console ziet er ook echt strak uit, ik heb de witte versie. Een heel mooi ding en lekker klein. Dus ook fijn voor onderweg.

Al met al raad ik deze console zeker aan! Al denk ik dat de gewone DS ook voldoet aan mijn verwachtingen, omdat ik de 3D functie dus niet gebruik.

pinokkia 06-07-2011
Geschreven voor: Nintendo 3DS zwart

Op 14 april heb ik deze zwarte nintendo 3DS gekocht.

Mogelijkheden: Er zitten nu een paar mogelijkheden meer op als zijn voorganger (DSi XL)

Beeldkwaliteit: Het beeld is iets scherper als zijn voorganger (2D beeld) Maar zodra je een spel speelt is het (niet bij alle 3DS spellen) uitmuntend. Mooi 3D beeld is bv bij het spel: Zelda - Ocarina of time 3D

Geluidskwaliteit: Net zo goed en duidelijk als zijn voorganger.

Vormgeving: Voor mij mag het toch de DSi XL grote hebben, want dat vind ik persoonlijk het fijnste en het mag veel minder glimmend zijn. Het liefst had ik in het mat gehad de buitenkant. Net zoals de DSi

Degelijkheid: Ga ik volgend jaar pas beoordelen.

Gerard Hovenkamp 02-06-2011
Geschreven voor: Nintendo 3DS blauw

Heb DS3d nu enkele dagen en ben nog iedere keer zwaar onder de indruk van alle mogelijkheden,zelfs de standaard games die er op zitten imponeren mij ten zeerste. Ik ben een fervent pc-gamer en moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder zoiets gezien heb en is met niets anders te vergelijken. Het 3D effect is wel wennen en kan me voorstellen dat niet iedereen hier goed tegen kan. Het is jammer dat de 3d foto´s alleen op dit apparaat echt 3d zijn,op pc worden deze gewoon 2D zoals bij de DSi.
Het geluid is ruim voldoende,t´is natuurlijk geen home-cinema systeem.
De vormgeving is ook wat "strakker" als de DS/DSi ,erg mooi om te zien!
De degelijkheid kan ik op dit moment weinig over zeggen,maar verwacht de zelfde kwaliteit als de DSi,het blijft electronica en dat is altijd wat fragiel.
Eindconclusie:
Een fantastisch apparaat dat goed laat zien tot wat de hedendaagse techniek allemaal in staat is.

WALUIGI96 15-12-2011

de 3d foto's kunt u ook op uw pc in 3d zien,
maar u moet wel het programma sView installeren, dat kunt u vinden op ndss.nl en daar staat ook op dat u een 3d-bril nodig hebt. ik heb dat ook gedaan, 3d is goed, maar de beeldkwaliteit is minder

bdw1982 31-05-2011
Geschreven voor: Nintendo 3DS zwart

Ik heb mijn 3ds inmiddels weer verkocht omdat ik erg snel op het 3d effect was uitgekeken, en bij langer dan een kwartier gamen duizelig werd van de 3d beelden.
ook vind ik dat er (nog) weinig games uit zijn voor de 3ds.