De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech M325 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

John 13-02-2022

Bevalt er goed, zeker een Aanrader

Geschreven voor: Logitech M325

Ik heb deze muis al gereviewed als zundap, maar heb hem nu wat langer in bezit, en ik moet zeggen de muis bevalt me steeds beter !!
Ook de afmetingen (kleiner..) beginnen steeds beter te bevallen, en als ik weer een nieuwe logitech muis moest kopen, zou ik weer kiezen voor deze.

Pluspunten

• goed bereik
  • handzaam en licht
  • nauwkeurig op alle oppervlakken
  • goede batterij duur

Minpunten

• beetje klein wieltje, wat minimaal uitsteekt

Goede muis voor kleine Handen

Geschreven voor: Logitech M325

Redelijke goede muis, die echter te klein is voor mijn handen..
De muizen van Logitech waren vroeger zwaarder en degelijker uitgevoerd (met lasertechniek voor die prijs..), maar dat wil niet persé zeggen dat deze muis niet duurzaam kan zijn !!
Als ik opnieuw mocht kiezen, had ik echter de Logitech M545 gekocht, die weer nagenoeg net zo groot is als vroeger; dat scheelt maar ca. 7mm in lengte, maar is net genoeg voor de wat grotere handen.

Pluspunten

• Goede Ontvangst
  • Licht van Gewicht

Minpunten

• Klein
  • Klein Wieltje
  • Geen laser techniek

zundap 26-10-2021

Deze muis heeft nog een unifying ontvanger (nieuwste..), en de M545 niet !!
De ontvangst is net iets verder en beter dan vroeger, ms ook door die nieuwste unifying ontvanger, en de muis heeft ondanks de optische techniek toch een hele nauwkeurige beweging..
Ik herzie mijn cijfer voor gebruiksgemak nu al; gebruiksgemak verdient ondanks de wat kleine vormgeving toch een dikke 8 à 9

zundap 26-10-2021

De M545 heeft een pico (niet unifying denk ik..) ontvanger !!

zundap 28-10-2021

De pico ontvanger is wel/ook unifying, met Alle tot 6 apparaten (muizen, toetsenborden) van Logitech !!

opdebeek 18-01-2013
Geschreven voor: Logitech M325

Fijne muis, licht en ligt lekker in de hand. Reageert goed en snel en voelt degelijk aan. Nano ontvanger blijft in de laptop. Als je gaat werken even de muis aanzetten en gaan.
Op mijn laptop met Windows 7 werkte hij direct, niets installeren oid perfect dus.
Nu een maand of 4 in gebruik, nog steeds met de originele batterij.