Razer DeathAdder

Bekijk alle Computermuizen

Webwinkelaar 03-03-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Topproduct, zeker het geld waard. Ik heb eigenlijk meer goeie punten dan slechte punten te vermelden, maar ik ga even in op het enige nadeel van dit product.

De Razer DeathAdder (en Razer muizen in het algemeen) slijt vrij snel bij dagelijks gebruik. De linker en rechter muisknoppen zijn hier zéér gevoelig voor. Er zit een klein onderdeeltje onder de muisknoppen dat elke keer een sensortje aantikt als je op een van de muisknoppen drukt. Na een aantal maanden van dagelijks gebruik begint dit onderdeel te verslijten waardoor de muisknoppen slecht of niet meer reageren (wat een algemeen probleem is bij Razer muizen). In sommige gevallen kan je dit zelf repareren ('onderhouden'), alleen voegt Razer bij de Razer Deathadder lijm toe aan de schroefverbindingen in de muis, waardoor je de muis niet meer open kan maken (tenzij je geluk hebt dat het niet té vast gelijmd zit). Als je dit onderwerp opzoekt op het internet zul je hier meer over te weten kunnen komen.

Ondanks dat het product vrij slijtgevoelig is, is het de prijs toch waard. Zeker als je weet hoe je het product moet onderhouden.
Geschreven voor: Razer DeathAdder

Scoober 16-04-2012
  • Product half jaar in bezit

Dit is de 2e deathadder die ik gekocht heb.
Samen met mijn razer muis"mat" zorgen ze voor een snel en stabiel product. Je merkt het verschil pas echt als je een andere muis gebruikt. wat een verademing is dan weer de razer deathadder. Echt een aanrader.
Geschreven voor: Razer DeathAdder