Razer DeathAdder

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Razer DeathAdder op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Webwinkelaar 03-03-2014
Geschreven voor: Razer DeathAdder

Topproduct, zeker het geld waard. Ik heb eigenlijk meer goeie punten dan slechte punten te vermelden, maar ik ga even in op het enige nadeel van dit product.

De Razer DeathAdder (en Razer muizen in het algemeen) slijt vrij snel bij dagelijks gebruik. De linker en rechter muisknoppen zijn hier zéér gevoelig voor. Er zit een klein onderdeeltje onder de muisknoppen dat elke keer een sensortje aantikt als je op een van de muisknoppen drukt. Na een aantal maanden van dagelijks gebruik begint dit onderdeel te verslijten waardoor de muisknoppen slecht of niet meer reageren (wat een algemeen probleem is bij Razer muizen). In sommige gevallen kan je dit zelf repareren ('onderhouden'), alleen voegt Razer bij de Razer Deathadder lijm toe aan de schroefverbindingen in de muis, waardoor je de muis niet meer open kan maken (tenzij je geluk hebt dat het niet té vast gelijmd zit). Als je dit onderwerp opzoekt op het internet zul je hier meer over te weten kunnen komen.

Ondanks dat het product vrij slijtgevoelig is, is het de prijs toch waard. Zeker als je weet hoe je het product moet onderhouden.

Scoober 16-04-2012
Geschreven voor: Razer DeathAdder

Dit is de 2e deathadder die ik gekocht heb.
Samen met mijn razer muis"mat" zorgen ze voor een snel en stabiel product. Je merkt het verschil pas echt als je een andere muis gebruikt. wat een verademing is dan weer de razer deathadder. Echt een aanrader.

B241132 13-06-2010
Geschreven voor: Razer DeathAdder

Bij het uitzoeken van een muis ben ik destijds afgegaan op het oordeel van gamers. Die gebruiken de muis zeer intensief dus stellen hoge eisen. Ik ben zelf geen gamer, maar wilde gewoon een goede muis. Zeker in combinatie met de aluminium eXaxtMat als muismat is het een aankoop die ik als het beste voor mijn computer kan beschrijven. Heerlijk die muis!! Ik wil nooit meer een goedkopere. En met name die muismat is zeer aan te raden.

buisman 21-05-2009
Geschreven voor: Razer DeathAdder

De hardware is OK, maar de software en support zijn ronduit slecht. Het updaten van de firmware, wat regelmatig nodig is omdat het buggy is, is een lastige zaak en gaat vaak mis. In de software zelf veranderen ze soms dingen van naam, terwijl het hetzelfde blijft doen en je kunt alléén globale instellingen maken, terwijl betere software je ook instellingen per programma laat maken. De support is slecht bereikbaar en als ze al reageren dan is dat bot.

Ik koop geen Razer producten meer.

Grindelwald2 28-07-2007
Geschreven voor: Razer DeathAdder

De muis is een belangrijk apparaat bij een pc. Toch wordt hier vaak weinig aandacht aan besteed, jammer!
Je hebt het tenslotte veel nodig. Heb voordat ik deze muis kocht eerst de nodige aandacht aan testen etc besteed. Mijn huidige muis was een goedkope bal muis en die begon aan alle kanten te slijten en slecht te functioneren. Wilde dus een goede muis hebben nu. Wat dan opvalt is dat je voor zo'n 75 euro de duurste muis in huis kunt halen, wat natuurlijk niet niks is maar ook niet extreem veel of zo. Dit is nog niet eens de duurste en je hebt dan een echte topper. Je hebt er normaal gesproken meerdere computers plezier van. Als je deze muis vastpakt voel je dat dit geen goedkope muis is, er zit een heel zacht soort rubber aan het oppervlak wat zeer fijn aanvoelt. De hele vorm voelt fijn. Alles is instelbaar! Heel fijn is dat je met dpi kunt switchen, niets bijzonders echter ook niet op iedere muis voorhanden. Moet echt nog wennen aan de gevoeligheid van deze muis, wauw!. Voorlopig dus nog maar even wat minder gevoelig ingesteld. Gebruik een Qpad pro muismat. Wat ik ook belangrijk vind is dat als je iets duurs heb je dat ook mag zien, wat dat betreft stelt deze muis niet teleur! Mooie blauwe accenten die je bij razer zo wie zo vindt. Niet te overdreven bij deze muis gelukkig, het hoeft geen kermis te worden. De meeste Logitechmuizen vind ik wat uiterlijk betreft wat gewoon behalve de MX revolution dan maar die voelt weer niet zo lekker aan. Daarnaast wilde ik geen oplaadbare muis omdat meestal accuspullen na verloop van tijd toch nalaten. Geef mij maar gewoon een draadje merk je niets van. Top muis dus die ik iedereen kan aanraden en dan hoef je beslist geen gamer te zijn!.