Logitech M705 - Reviews

Draadloos
Aantal knoppen

tamperony 11-07-2015 Product jaar of meer in bezit

5,7
Het linker muis klikken werkt niet meer, in plaats van 1 klik klikt hij dubbel, logitech gebeld en komen met oplossingen als opnieuw installeren,even op youtube gezocht.
Het is een bekend probleem van de microswitch, verliest zijn veer spanning.
Heel veel muizen van logitech hebben daar last van.

Anoniem 12-08-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie muis , fantastisch batterijgebruik. Ik heb hem al meer dan een jaar. gebruik hem zeer intensief en nog steeds dezelfde batterijen. Gebruik van het Srollwiel vind ik minder, vandaar voor degelijkheid een 7. Dat zijwaarts gebruik van het scrollwiel veroorzaakt dat, maar dat hoeft voor mij niet.

raza5 05-07-2013 Product paar dagen in bezit

Eerst een Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000 gekocht maar icm de bluetooth stick die ik nog had vrat die energie en werd mijn laptop een stuk warmer. Ook het gebruik ervan was slecht.
Nu deze Logitech gekocht na de Nano V550. Deze was na 3 jaar op, de knoppen haperden terwijl er niet eens vuil in zat, maar ja.
De M705 was een fluitje van een cent om aan te sluiten en na Driver Genius naar de nieuwste driver te laten zoeken had ik alles geïnstalleerd. Icm Chrome zeer fijn en vloeiend scrollen. De pagina blijft zelfs heel licht door schuiven. Zeer mooi!

Danmaardezereviewnaam 12-02-2012 Product paar weken in bezit

Leuke allround muis. Ik had deze muis als opvolger gekocht voor mijn Logitech Mx700. Deze muis is een stuk goedkoper en jammer genoeg valt dat te merken. Het materiaal is een stuk harder en als je de muis schudt hoor je hem ratelen. Verder is de precisie niet erg hoog waardoor je voorzichtig moet zijn met waar je klikt. Ik gebruik de muis alleen op de computer die ik aan de TV heb hangen. Daarvoor is hij perfect maar als game muis zou ik hem absoluut niet willen.