Logitech MX Master Wireless Mouse - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Ed 28-01-2017

prima vormgeving

De Logitech MX Master ligt prima onder de hand en werkt erg fijn. voor mij was mede doorslaggevend dat de muis via de USB kabel opgeladen kan worden en dan tijdens het laden als bedrade muis gebruikt kan worden. Jammer dat er bij de muis geen advies gegeven wordt om de software van de MX Master te downloaden zodat alle functies beschikbaar zijn. Toch een prima muis.

Han Bennink 21-11-2016

Supermuis

Supermuis! Erg tevreden met deze muis. Ideaal om de buttons naar eigen wens te kunnen instellen qua volgorde, snelheid en gevoeligheid. Werkt fantastisch en aan het einde van de werkdag geen vermoeide hand/pols meer. Erg prettig ook dat de ondergrond weinig uitmaakt; op een salontafel (doorzichtig glas) zonder krassen te maken ook prima te gebruiken.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit verhouding
  • voordelige koop
  • perfect gevormd voor de wat grotere handen
  • eenvoudig in gebruik
  • alle instellingen naar eigen wens in te vullen

Rogier 18-11-2015

Een hele mooie muis! Als je hem gebruikt snap je direct waarom hij iets kostbaarder is. Klikt en rolt heel intuitief - zelfs horizontal en van ene naar andere scherm met 'duim-klik'. Opladen via USB ipv batterijen maakt hem ook nog eens duurzaam ;-)