Vivanco IT-MS RF 1600 Draadloze muis Optisch Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Vivanco IT-MS RF 1600 Draadloze muis Optisch Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 02-04-2019

Heerlijke muis!

Deze Vivanco muis gekocht bij Expert in Nijkerk. Was erg goedkoop maar zag er wel goed uit dus maar eens geprobeerd. Bij thuiskomst gelijk aangesloten op mijn MAC, en de pc herkende de muis onmiddellijk. De muis ligt zeer goed in de hand en is zeer nauwkeurig te besturen.
Boven op de muis zit een klein knopje waarmee je de DPI kan instellen, je hebt de keuze uit 1000, 1200 en 1600 dpi. Ikzelf heb hem op 1600 dpi gezet omdat mijn muismat een egale kleur heeft en het lampje van de muis daar met 1000 dpi wat moeite mee heeft om het te lezen.
Gewoon dus nog 2x indrukken en hij staat op 1600 dpi en hij heeft nergens last meer van.
De muis schakelt zichzelf na een aantal minuten uit en gebruikt dan geen stroom meer van zijn 2 bijgeleverde AAA batterijen. Wil je hem weer gaan gebruiken dan druk je gewoon op de muis en hij is weer present. Ik heb de muis nu ruim 4 maanden en gebruik hem elke dag, en ik heb nog geen batterijen hoeven te verwisselen. Wat ik erg fijn vindt aan deze muis: je hoort geen geklik van de toetsen, je voelt wel de weerstand en weet zodoende dat je geklikt hebt maar hij is gewoon onhoorbaar stil!!! Dit zou voor menig kantoor een uitkomst zijn want als meerdere mensen daar de hele dag op de pc zitten te werken hoor je constant het geklik van alle muizen.
De muis is voorzien van 4 zeer gladde dopjes waarmee hij over de muismat glijd, je hebt het gevoel alsof hij zweeft. Totaal geen weerstand, erg fijn. De zijkant is behandeld met een soort siliconen en ligt daardoor lekker stroef in de hand. Ik denk dat het met de kwaliteit wel goed zit, zelfs na ruim vier maanden intensief dagelijks gebruik gedraagt de muis zich nog als nieuw.
Ik heb verschillende muizen inmiddels versleten en van verschillende merken en prijzen, maar deze goedkope muis blijft me verbazen in positieve zin!

Pluspunten

• Ligt zeer goed in de hand.
  • Is erg goedkoop!
  • Is draadloos.
  • Is onhoorbaar stil!
  • Batterijen gaan zeer lang mee.

Minpunten

• Absoluut geen!