Apple MB112ZM/C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MB112ZM/C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

ferrystaverman 18-10-2013
Geschreven voor: Apple MB112ZM/C

Een heerlijke muis waarmee ik makkelijk boven onder links en rechts kan scrollen.
dat hij geen 10 heeft gekregen is dat het snoertje stug is en soms in de weg zit. Verder prima!

samsunghenk 09-10-2010
Geschreven voor: Apple MB112ZM/C

Waardeloze muis. Balletje blijft maar haperen. Meerdere keren teruggebracht en RAF zegt dat het komt omdat het balletje vuil is. Inmiddels de nieuwe draadloze muis gekocht van Apple. Eveneens waardeloos, dit keer is het niet het balletje maar de verbinding die te wensen overlaat. Vaak geen verbinding en dan moet je de muis volgens de instructies eerst demonteren en vervolgens weer inelkaar zetten. Ook vreet de muis batterijen. Ik heb deze inmiddels 10 maanden en ik denk dat ik al aan m'n 6e setjes batterijen zit... Conclusie: koop de draadloze muis niet van Apple.

vrije064 20-07-2010
Geschreven voor: Apple MB112ZM/C

Heb de muis nu ruim 2 jaar in bezit.
Conclusie: waardeloos product.
Design, erg leuk, maar daar heb ik hem niet
voor gekocht.
Dat balletje he, en maar schoonmaken, een en
al irritatie. Niet zo functioneel dus.
Nou doet hij het helemaal niet meer.
Moet een andere kopen. Een apple muis?
Ik denk het niet.

selibuck 16-04-2010
Geschreven voor: Apple MB112ZM/C

De Nieuwe Apple Magic Mouse is gewoon prachtig in gebruik, helemaal niet te vergelijken met mijn oude apple Mighty mouse die toch al snel stuk was. De Nieuwe Apple Magic Mouse kan je scrollen door met je vingers een veegje te geven, kan je afbeeldingen roteren enz... Dit is zijn geld wel waard.

jlo 09-02-2010
Geschreven voor: Apple MB112ZM/C

Na vele ergenissen deze muis voorgoed opgeborgen ! op zich wel een fijne muis als het scrollen het doet . Ter vervanging een logitech laser draadloze nanomuis aangeschaft ! Magic mouse vond ik wat te duur, logitech control center gedownload , en voila . scrollen gaat als de snelste , en deze draadloze muis gaat met batt. ongeveer 18 maanden mee. Bij de controlcenter kun je zelfs zien hoeveel dagen je met de duracells kunt doen . muis goed ingesteld en het knopje onder het scrolwieltje ingesteld voor het gebruik van expose , werk sneller als de apple mouse. Apple heeft goede producten , maar zijn muis en apple care protection zijn zeer waardeloos.

Voor de muis geef ik gemiddeld een 6 althans de apple mouse!

Joost Egelie 03-01-2010
Geschreven voor: Apple MB112ZM/C

Ik weet niet wat ik moet denken van deze muis. Hij ligt goed in de hand; het systeem met de sensors onder de vingers is echter een voorbeeldje van moeilijk-doen-als-het -ook-makkelijk-kan. Als je links wilt klikken, wordt soms toch gewoon een rechts-klik geregistreerd.
Grootste voordeel EN nadeel is echter het scroll-balletje bovenop. Eenmaal je dat gewend bent wil je niets anders meer, maar het industrieel design zorgt er gewoon voor dat het ding vroeg of laat onbruikbaar wordt. En eruit halen om schoon te maken is er niet bij: de muis is dichtgelijmd en kan alleen met voorzichtig breekwerk open.
Schoonmaken met isopropyl-alcohol (bv. CD-cleaner) is een optie, maar de contacten eronder gaan na een tijdje corroderen (groen worden) en uiteindelijk geeft de muis toch de geest. Als je het twee jaar uithoudt met deze muis is het lang.

Harm68 18-03-2009
Geschreven voor: Apple MB112ZM/C

Leuke en goeie muis tot je er de beruchte problemenen mee krijgt van het niet meer kunnen scrollen.Raar van zo'n dure muis dat je 'm niet uit elkaar kunt halen om de muis schoon te maken maar dat je rare capriolen uit moet halen met een stukje papier.
Na nu de zoveelste niet kunnen scrollen ben op zoek naar een andere want ik ben er spuugzat van!! Als je een probleemloze muis zoekt neem dan niet deze.

moos22 08-03-2009
Geschreven voor: Apple MB112ZM/C

design van de muis is erg keurig, ligt goed in de hand, maar in het gebruik wil er regelmatig wat schorten met de nauwkeurigheid.
Ik ben erg regelmatig het 'pijltje', waardoor plotseling het 'dashboard' verschijnt of 'exposé', erg vervelend. Misschien is het gewoon een slechte muis en moet ik er mee terug, maar heel erg tevreden ben ik toch niet.

nicoline115 13-11-2008
Geschreven voor: Apple MB112ZM/C

Ik ben helemaal happy met mijn mighty mouse behalve als hij/zij weer eens niet naar beneden wil scrollen...
Gewoon even op de kop over een wit velletje papier rollen en wachten tot er misschien eenstofje of een vuiltje uit komt. Daarna scrollt demuis weer als de beste!

mathim1993 25-12-2007
Geschreven voor: Apple MB112ZM/C

fantastische muis! ligt goed in de hand en kan worden gebruikt met windows, enkele functies vallen uiteraard weg
ook de kleine scrollball is fantastische en gemakkelijk te gebruiken!