HP Z5000 draadloze muis - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP Z5000 draadloze muis op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JosB2001 06-03-2015
Geschreven voor: HP Z5000 draadloze muis

De HP Z5000 Bluetooth muis ziet er strak vormgegeven uit. Lekker plat en past in elke sleeve t.b.v. een notebook of iets dergelijks. Dat laatste was ook de reden om deze muis te kopen. Helaas valt de betrouwbaarheid van de muis heel erg tegen. Het doel van Bluetooth is dat de muis verbinding heeft met een laptop, notebook en dergelijke apparaten. En juist deze verbinding is uiterst instabiel. De ene keer kan ik de muis dagenlang gebruiken op mijn laptop en op een tablet, de andere keer heeft de muis geen verbinding meer. En wat ik dan ook doe, het lukt mij niet meer om een verbinding tot stand te brengen. Als ik dan dagen later de muis er weer eens bij pak heb ik opeens weer verbinding, waarna deze ook weer na niet afzienbare tijd uitvalt. Gewoonweg een onbetrouwbaar waardeloos apparaat.