Trust VOXX ERGONOMISCHE OPLAADBARE MUIS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust VOXX ERGONOMISCHE OPLAADBARE MUIS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miejannie 04-07-2021

Prettige muis! Hoef je niet aan te wennen.

Ik werk veel thuis en achter de computer. Deze ergonomische muis is erg prettig. Je hoeft er eigenlijk niet aan te wennen. De vorm is heel comfortabel en en je hand ligt in een "rust-stand" om de muis heen. De muis kun je zowel via Bluetooth als USB koppelen aan je laptop. Ik gebruik de muis via Bluetooth en deze schakelt vanzelf in. Het opladen van de muis kan ook via een usb kabel, echter je hoeft deze niet heel vaak op te laden. Op het schermpje staat hoeveel procent de muis nog is opgeladen en of de muis verbinding maakt. Onderop de muis zit de aan/uit schakelaar en tevens schakelaar of je Bluetooth of USB gebruikt. Ik vecht nog wel eens met deze schakelaar. Het uit-stand zit in het midden en het is lastig om deze in het midden te krijgen. Ik heb gemerkt dat als je de muis niet uit zet, deze vanzelf in een een stand-by stand gaat staan en dit de batterij niet leeg trekt. Tot op heden ontzettend fijne muis, erg prettig en geeft rust aan de hand.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Ligt goed in de hand, voelt natuurlijk aan
  • Opladen hoeft maar zelden, accu gaat lang mee

a************@g******** 02-06-2021

Goede ergonomische muis

Ik heb deze mogen testen en ben er erg tevreden mee
De muis was makkelijk te installeren met het usb stickje die je in de desktop plugt en de muis is gelijk gebruiksklaar. De muis is super licht en gemakkelijk te bedienen.
Een pluspunt de muis is gemakkelijk in te stellen voor de snelheid van cursor

Eoife 31-05-2021

Goede Muis

Goede muis, handig in gebruik, minder klachten door gebruik. Heeft veel knoppen welke in te stellen zijn. Kan verbonden worden via Bluetooth en USB. Echter werkt naar mijn mening de bluetooth connectie niet optiemaal nadat de muis op stand-by heeft gestaan. Met USB heb ik dit probleem niet. Muis gaat echt lang mee, heb de muis intensief gebruikt voor een week, maar deze heeft nog maar 40% verbruikt. Ideaal. Gewicht is niet al te zwaar, wel aan de grote kant om mee te nemen, maar dat is standaard bij dit soort muizen. Top!

Pluspunten

• Batterij duur
  • Comfortabel

Minpunten

• Bluetooth connectie valt soms weg

a*********@l****** 31-05-2021

Een aanrader

Ik ben zo blij verrast door deze muis! Ik mocht deze muis testen, met mijn kantoorbaan kwam dit goed uit. De muis heeft een mooi design en is eenvoudig te verbinden. De verticale stand was voor mij nieuw maar al snel was ik hieraan gewend. De 9 knoppen zijn naar wens in te stellen, de standaard instelling werkt voor mij prima. Ik heb sinds ik de muis gebruik veel minder last van mijn pols en schouder. Ik ben meer dan tevreden.

• Eenvoudig gebruik
  • Persoonlijke instelling
  • Geen pijn meer in mijn pols en schouder

NoWayPeet 31-05-2021

Goede verticale en betaalbare muis

Op zoek naar een ergonomische, verticale muis ivm klachten mocht ik deze testen. Ik heb eerder veel duurdere verticale muizen gebruikt, die niet allemaal even goed bevielen. Deze muis heeft echt een prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Pluspunten:
+ makkelijke installatie (ging eenvoudig en moeiteloos ondanks ouder besturingssysteem op laptop)
+ muis ligt erg fijn in de hand, verticaal ontlast pols en schouder
+ reageert snel
+ beweegt zonder problemen op bureau en tafelkleed
+ prima prijs-kwaliteit verhouding
+ lange batterijduur, te gebruiken tijdens opladen
Minpunten:
- Niet gevonden; knoppen zouden individueel in te stellen zijn maar dit heb ik nog niet gebruikt dus weet niet of dit (prettig) werkt

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Prettige houding voor de hand
  • Opladen met usb tijdens gebruik

d***********@l****** 31-05-2021
  • Product gekregen

Ergo muis

Deze muis is zeer geschikt als je gebruikt maak van teken en design programma. Ik heb het een aantal weken geprobeerd en hij is zeer ergonomisch en makkelijk in gebruik zodra je gewend vben

Anna 31-05-2021

Fijne muis

Prima muis die fijn in de hand ligt. Veel knoppen die apart te zijn instellen. Ik mis wel wat opties voor het instellen en druk soms op een knop terwijl ik dit niet wil omdat het er zoveel zijn. De muis is wel makkelijk te gebruiken en in te stellen en heeft een goede batterijduur.

Pluspunten

• ligt fijn in de hand
  • goede batterij
  • veel knoppen

Minpunten

• niet genoeg opties voor de knoppen

Saskia 31-05-2021

Fijne muis (snel gewend)

Muis ligt prima in de kleine hand. Heb niet het idee dat het de houding verbeterd. Je zou hem voor de afwisseling kunnen gebruiken, maar dan moet je er natuurlijk wel aan denken. Het zorgt ervoor dat je je hand/pols/onderarm iets moet kantelen. Het went snel. De knoppen zijn hetzelfde als bij een normale muis. Is wel aan te passen. Display met batterij-indicator is fijn. Beschrijving erbij is duidelijk.

Pluspunten

• Indicator batterij
  • Handleiding duidelijk (NL)
  • Knopjes links (voor bijvoorbeeld 'terug')

Minpunten

• Zwaar (grootte muis nagenoeg gelijk)

Debje08 31-05-2021

Goed werkbare muis

Mooi sjiek uitziend product welke ook nog eens fijn werkt. Hij is makkelijk te installeren en is licht qua gewicht. Reageert overal goed op en werkt naar behoren.

Marie-Clairer 30-05-2021

Heel comfortabel!!

Fijne muis, comfortabel in de hand en een zeer ontspannen gevoel tijdens gebruik!!
Makkelijk te installeren met de USB die je onder de muis vind. Even inloggen en gebruiken maar!! Echt ideaal en ontspannend!!

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Makkelijk in gebruik!!

Nicole130 30-05-2021

Nicole130

Ik mocht het product testen en daar waren we erg blij mee. We werken veel met de computer en hebben vaak last van pols en arm klachten. Allereerst viel ons op dat het apparaat makkelijk te installeren is en je hem dus snel kunt gebruiken. Verder is ie erg licht van gewicht en werkt het prettig. Het is even wennen qua houding maar als je eenmaal gewend bent voelt het heel natuurlijk en prettig aan. Wij raden hem zeker aan!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Snel geinstalleerd
  • Fijne houding

JennV 30-05-2021

Makkelijk, lichtgewicht en echt een verbetering

Voor mijn zwakke polsen zocht ik een muis die goede ondersteuning kan bieden. En dat heb ik gevonden! Deze (oplaadbare) muis is licht in gewicht en heel makkelijk te gebruiken. Het installeren was binnen een seconde gebeurd, waardoor ik hem meteen in gebruik kon nemen. Ook kwam hij opgeladen aan, wat erg fijn is. En als dat niet zo was, dan zit er ook een handig kabeltje bij waarmee je alsnog meteen er mee aan de slag kan!
De muis heeft meer dan genoeg knoppen die allemaal anders in te stellen zijn, waardoor je de muis helemaal kan aanpassen naar je eigen gebruik. Het enige minpunt is dat je wel vast zit aan de opties die je via het scherm van de muis kan kiezen.
Maar nu, na al enkele dagen gebruik te hebben gemaakt van deze muis, merk ik duidelijk dat mijn pols aan het eind van de dag geen pijn meer doet. Echt een topmuis!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk in gebruik
  • Batterij percentage op scherm muis
  • Geen pijnlijke/vermoeide polsen meer

Minpunten

• Beperkt aantal opties knoppen

Ikke1978 30-05-2021

Ergonomisch multifunctionele muis

Lichtgewicht muis met multifunctionele knoppen die gemakkelijk instelbaar zijn. Het is gemakkelijk in te stellen welke functie de knoppen hebben middels het display op de muis. Gaat ook erg lang mee eenmaal opgeladen. Veel minder last van de mijn aan mijn pols die ik met een normale muis kreeg.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk display
  • Gewicht

MankM 30-05-2021

Erg goede vorm

De ergonomische muis voelt erg goed en natuurlijk aan. De diverse knoppen zitten op een natuurlijke plek, je hoeft niet te zoeken. Overigens zijn de diverse knoppen met een eigen functie in te stellen dit is mijn werk erg handig. De batterij houdt het erg lang vol, waarbij het niveau van de batterij mooi wordt aangegeven op het display van de muis. Omdat de muis zichzelf in een slaapstand schakelt indien hij een tijd niet gebruikt wordt gaat de batterij erg lang mee.

De installatie ging erg makkelijk. Via een bluetooth verbinding rechtstreeks met mijn laptop te koppelen maar er zit ook een ontvanger bij die in een USB poort gestopt kan worden. Een echte aanrader

Pluspunten

• Vorm
  • Batterij
  • Installatiegemak

wilma54 29-05-2021

Erg fijn om te gebruiken

Deze TRUST Voxx Draadloze oplaadbare ergonomische muis mocht ik proberen. In de muis zit een klein usb stickje magnetisch verborgen die plugde ik in mijn desktop en gelijk was hij aangesloten.
Geen moeilijke instellingen en er zit een kleine gebruiksaanwijzing bij voor Windows 10 of Apple
Als men een laptop heeft of een los toetsenbord dan kan dat ook met Bluetooth. De muis ligt prettig in de hand en is super snel. Je kan de muis ook instellen zoals je zelf wilt er zitten veel gebruiksknopjes op. Tevens is hij ook super licht.
Zeker als je veel op de computer werkt is het ook een verlichting voor je hand en je pols.

Pluspunten

• Fijn in gebruik voor je hand en pols
  • Zeer licht
  • Knoppen naar eigen wens in te stellen
  • Makkelijk te installeren ook voor Bluetooth

SVD 29-05-2021

Hele fijne draadloze, ergonomische muis

Ik heb deze ergonomische muis mogen testen. Net als veel anderen werk ik inmiddels ruim een jaar thuis en probeer mijn werkplekje steeds beter te maken. Ik twijfelde al langer om een draadloze muis aan te schaffen maar durfde een ergonomische niet aan. Het ziet er zo apart uit en aangezien ik erg veel op mijn laptop en met mijn muis werk wist ik niet of dat zou wennen. Wel kreeg ik steeds meer kramp in mijn hand en last van mijn pols na een werkdag. Met deze fijne muis is dat verleden tijd! Wat ligt deze lekker in je hand! De knoppen voelen als een normale muis dus echt wennen hoefde ik er niet aan maar je arm/hand blijven in een veel natuurlijkere houding! De muis is heel licht en makkelijk in gebruik! De eerste keer verbonden met bluetooth is een fluitje van een cent en daarna gaat dat automatisch! Ook zit er een slaapstand op de muis waar je hem heel snel door te scrollen ook weer uithaalt. Je batterij percentage lees je terug in het display op je muis, zo handig! Opladen is echt amper nodig! De andere knoppen kan je simpel naar eigen wens instellen en ook dit is af te lezen in het schermpje. Al met al ben ik heel blij verrast door deze muis, deze had ik veel eerder moeten aanschaffen!

Pluspunten

• Zuinig
  • Display met info
  • Voelt fijn
  • Geen pols/hand klachten meer

J********@h********** 29-05-2021

Zeer ergonomische muis met veel functionaliteiten

Ik heb dit product mogen testen en reviewen.
Het installeren en gebruiken van dit product is zeer prettiy. De display verteld een hele hoop zoals verbindingsstatus en batterijpercentage, ook kan je aan de hand van het display zien wat je gaat instellen en welke functie aan een specifieke knop wordt toegewezen. Dit is overigens een zeer fijne functie.
Dit is een muis die echt van alle gemakken is voorzien, zowel ergonomie als functionaliteiten.
Zeker een aanrader voor de langdurige computergebruikers.

Pluspunten

• Veel functies die je zelf kan "customizen"
  • Lekker ergonomisch

Minpunten

• Iets wat scherpe bescherming van de USB connector

c****@r********** 29-05-2021

Leuke muis

Muis past precies in de hand en mijn eerder vertoonde muis arm is zo goed als weg.
Ik beveel hem zeker aan, hij is ligt en snel in gebruik.
Knoppen zijn afzonderlijk instelbaar en de accuduur gaat super mee.

DarioEkelmans 29-05-2021

Lichte muis, gebruiksvriendelijk en werkt snel

Ik heb de muis bijna 2 weken mogen testen en heb de testperiode als zeer prettig ervaren. De muis is lekker licht, reageert snel en is erg gebruiksvriendelijk. De functieknoppen zijn apart in te stellen via het led display op de muis (denk hierbij aan, kopiëren, plakken, pause, play) dit maakte mijn productiewerk voor muziek/video erg aangenaam. Helaas kreeg ik bij het installeren het niet voor elkaar de muis te verbinden via de bijgeleverde dongle, dus heb ik hem moeten verbinden via Bluetooth. Dit werkte overigens perfect.

Pluspunten

• Licht
  • Functieknoppen apart in te stellen
  • Scrollwieltje is erg fijn

Minpunten

• Usb dongle verbindt niet

Loes 29-05-2021

Super fijne ergonomische muis die lekker in de hand ligt

Ik gebruik deze muis nu 3 weken. Ik gebruik hem zowel op mijn werk als thuis. De houding in de hand is heel natuurlijk. Ik dacht dat ik daar wel even aan moest wennen, maar blijkt juist niet zo te zijn. Hij Is licht en reageert snel. Ook handig is dat hij op Bluetooth werkt maar er zit ook in de muis zelf een usb stick die je in de computer kan. De display met de batterij indicatie is ook erg fijn. Na 3 weken is hij nog steeds 60 procent. Super zuinig dus en super handig. Ik raadt hem iedereen aan! Zeker voor deze Prijs een goede deal.

Pluspunten

• Fijne houding in de hand.
  • Licht in de hand
  • Makkelijk aan te sluiten. Geen installatie nodig

Minpunten

• Soms gevoelig waardoor hij te snel reageert
  • Geen eigenlijk

m*************@h********** 28-05-2021

Goede eerste indruk, de muis heeft een mooi design en een goede ergonomische grip waardoor je minder spanning in de handpalm voelt. Verder is de muis lekker snel en heeft die een handig LCD display waarop je de batterijduur in de gaten kunt houden.