Logitech Anywhere Mouse MX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Anywhere Mouse MX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

jackvd 29-01-2015
Geschreven voor: Logitech Anywhere Mouse MX

Deze muis is heel makkelijk aan te sluiten.
Verder id het een waardeloos ding in verhouding met mijn vorige draadlose muis. Deze gebruikte misschien per jaar 2 batterijen. Deze gebruikt er meer dan 2 per maand!!!!
Bewust alles een 4 gegeven omdat hij batterijen "Vreet" en dan zijn de andere zaken m.i. niet belangrijk meer.
Zeker als je bewust weer voor het merk gekozen hebt omdat je er zo'n goede ervaring mee had.
En nee... ik ben niet van de concurent.

jackvd 19-05-2015

Na contact te hebben gehad met Logitech werd me aangeraden om hem terug te brengen,omdat er iets aan kapot moest zijn. Ik heb gelijk mijn geld terug gekregen en heb een simpeler uitvoering gekocht. Nu, enkele maanden later hier geen enkel probleem mee. De service vond ik goed.

cooma 16-04-2013
Geschreven voor: Logitech Anywhere Mouse MX

de usb poort haalt start hij wel en doet hij het prima. Van Logitech een nieuwe receiver ontvangen en de daarbij horende software geïnstalleerd, maar hij deed het alsnog niet met opstarten. Wist niet dat deze muis zo moeilijk was om hem te gebruiken. Geef mij maar een ouderwetse muis.

Henry tr 12-04-2012
Geschreven voor: Logitech Anywhere Mouse MX

Dit is een van de betere muizen die doet wat het moet doen goed en nauwkeurig en werkt echt op elk oppervlak.
Echter na ongeveer 1,5 jaar kreeg ik problemen. De muis werkte af en toe niet meer. Zelf ben ik IT'er en heb zo'n beetje alles geprobeerd wat mogelijk is zonder resultaat dus conclusie was hardware probleem. Logitech gebeld de engineer kwam tot dezelfde conclusie echter binnen 2 jaar moet je met de bon naar de reseller gaan dus officieel kunnen ze niets doen binnen die 2 jaar. Maar omdat ik de bon niet meer kon vinden stuurden ze toch kosteloos een nieuwe receiver. Top service dus van Logitech! Daar kunnen veel fabrikanten van leren.

patrick43 25-10-2010
Geschreven voor: Logitech Anywhere Mouse MX

Heb deze muis ontvangen van logitech omdat mijn vx nano kapot was(logitech is topservice!).mooi ontwerp en ligt lekker in de hand. 1 minpuntje vergeleken met de voorganger(vx nano) is dat hij zwaarder in gewicht is en met name door de AA batterijen, nu ik er 2 AAA's in heb geplaatst met behulp van 2 propjes aluminiumpapier is hij net zo soepel in beweging als zijn voorganger. al met al een aanrader!