Razer Mamba

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Razer Mamba op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Aowin 22-05-2014
Geschreven voor: Razer Mamba

Ik heb de Razer nu bijna een halfjaar in bezit, en over de hardware kwaliteit ben ik enorm te spreken. Mooie vormgeving en hij licht erg goed in de hand. Het uitpakken is op zich al een feest, daar is enorm veel aandacht aan besteed. Het lijkt wel een trofee. De wisselende kleuren zijn erg mooi, het opladen gaat goed. En je kan de snelheid erg makkelijk aanpassen. Wat ook erg handig is, is dat je de kabel rechtstreeks kunt aansluiten als de accu leeg is.

De software die Razer zo promoot, de Synapse 2.0, is echt rampzalig. Vaak leest het profiel niet in, en bij Apple crasht de machine gewoon elke dag. Dit is een algeheel bekend probleem dat door Razer niet opgelost kan worden.

Hardware is top, maar de software is echt niet goed. Ook niet op de PC. Dus Google dat goed zodat je weet waar je aan toe bent.

Pluspunten:

- Erg goed kwaliteit
- Mooie vormgeving
- Ligt erg goed in de hand
- Veel configuratie mogelijkheden

Minpunten:

- De muis moet op "uit" staan om goed te laden
- De software, Synapse 2.0 is rampzalig
- Veel crashes door software op Apple platform
- Geen makkelijk manier om het batterij niveau te kunnen bekijken

autocad 09-03-2013
Geschreven voor: Razer Mamba

Ik heb de muis nu een paar dagen en ben heel erg tevreden. Ik had al 4 jaar de Razer diamondback 3g, maar ik wou nu een andere.
Ik kwam weer bij razer uit omdat hij ideaal in de hand past. Echt geweldig. De knoppen zijn volledig zelfstandig in te stellen en dpi aanpassingsknoppen(links boven) zijn helemaal super.

gjstehouwer 05-06-2012
Geschreven voor: Razer Mamba

Deze muis is qua design helemaal top.
vooral voor mensen met wat groter handen is deze ideaal.

je merkt aan alles dat er goed is geluisterd naar de wensen van de gamers. dit begint al bij het uitpakken van de doos het is net alsof je een troffee binnen hebt gehaald met allemaal laatjes onder de prijs.
Nog een groot plus punt is dat je zowel draadloos als bedraad gebruik kunt maken van deze muis. dus als de batterij na 8 uur onafgebroken leeg is kun je bedraad gewoon verder gamen

De meegeleverder software zorgen ervoor dat deze muis helemaal in te stellen is naar eigen wensen.
Eenmaal een game opgestart is het een genot om deze met deze muis te spellen zo soepel en nauwkeurig heb ik nog nooit een muis meegemaakt.

conclusie een TOP game muis, een echte aanrader voor de fanatieke gamer