JBL On Time - Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL On Time - Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

the jazzman 25-06-2010
Geschreven voor: JBL On Time - Black

Onzettend mooi vormgegeven klokradio.Installeren en instellen zeer eenvoudig.Geluid abnormaal mooi.Sierraad in je slaapkamer.

Sd24 18-10-2009
Geschreven voor: JBL On Time - Black

bijna 2 jaar geleden gekocht. Geluid prima, zoals verwacht mag worden van JBL. Qua vormgeving het dockstation onder de dockstations. Kan prima bij de tv in de woonkamer staan. Minpunten zijn het ontbreken van een afstandbediening, de stof die achter het glas komt en hij is vrij duur.

davidg 19-09-2009
Geschreven voor: JBL On Time - Black

Hebben dit apparaat nu zo'n twee jaar in bezit.
+ goed geluid, ook lage tonen
+ vormgeving (is persoonlijk)
- laadt I-phone/touch niet op
- maar 5 programmeerbare zenders
- er komt stof achter het display venster, dit kan niet gereinigd worden
+/- duurzaamheid: alhoewel degelijk gemaakt komen de eerder genoemde minpunten de gebruiksduur niet te goede.

AnjaAart 02-02-2009
Geschreven voor: JBL On Time - Black

Wij hebben de JBL on time overgenomen van iemand en zijn er zeer tevreden over. Subliem geluid en wekker/radio werkt ook perfect.
Alleen bij de aanschaf van de I-pod 4e generatie blijkt dat deze niet wordt opgeladen door dit systeem. De 3e generatie laad wel op maar is niet meer nieuw te verkrijgen dus daar baal ik enorm van.
Moet ik toch weer een stekker kopen om de batterij op te laden. De pc wordt afgeraden dus helaas niet meer via dit mooie speaker systeem.