De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Rydo Usb Headset op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

JackS 03-07-2021

Prima geluid

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Mij is gevraagd om deze koptelefoon te proberen/testen.
Normaal gesproken ben ik vrij positief over een product maar Ik werd niet echt vrolijk van deze headset.

Onear vind ik minder prettig als ik verwacht had (of ik heb te grote oren). Het aansluiten ging mij niet zo makkelijk af.

Geef mij maar een bluetooth verbinding. Kortom deze headset heeft niet mijn voorkeur. Het geluid is prima en makkelijk om het te bedienen als die eenmaal is aangesloten maar dat is ook alles wat ik erover kwijt wil.

Heb verder goeie recensies gezien, wellicht dat het aan mij ligt deze keer.

Pluspunten

• Prijs
  • Geluid

Minpunten

• Geen bluetooth
  • Moeilijk om aan te sluiten
  • Pijnlijke oren

Karlijn85 02-07-2021

Oké headset, maar niet voor veelvuldig gebruik

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Mooie compacte headset die gemakkelijk in gebruik te nemen is door hem aan te sluiten op de USB poort van je laptop, pc en televisie ( helaas niet geschikt voor tablet's en mobiele telefoons ) Het geluid wat eruit komt is goed en valt weinig op aan te merken. Ideaal is de volumeknop en de mute/unmute knop die je gemakkelijk kan bedienen tijdens een online vergadering of bij het gamen. De headset laat weinig geluid van buitenaf door en ik vond dat heel ideaal als thuiswerkende moeder met kinderen in huis. De microfoon is verstelbaar naar behoefte en kan je ook gewoon naar boven klappen als je hem niet nodig bent. De headset is ook lekker licht op het hoofd dus fijn om langere tijd te dragen, de oordopen hadden van mij iets groter gemogen, ik vond ze meer geschikt voor kinderoren.

Pluspunten

• Zit fijn, is licht
  • volumeknop, mute knop
  • goede microfoon

Minpunten

• Na week gebruik geluid haperde

ellen0410 02-07-2021
  • Product gekregen

top

wat een fijne headset.
ook voor een klein hoofd want vaak is deze te groot. geluid is goed en de headset is fijn in gebruik enige minpuntje is dat er helaas geen verloop is zodat de deze headset ook kan gebruiken op je mobiel

Pluspunten

• maat
  • geluid
  • zachte kussens

Minpunten

• geen verloop voor mobiel

Pdstaphorst 02-07-2021

Comfortabele headset

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Wat me het 1ste opviel bij het uitpakken van de headset is : hoe zacht materiaal het is gemaakt! Daardoor super comfortabel met dragen.
Makkelijk van maat te veranderen en word hier door hele gezin gebruikt tijdens online vergaderingen.
Microfoon is helder en duidelijk van geluid.
Let wel op, door usb aansluiting alleen geschikt voor computer.
Goede prijs kwaliteit verhouding dus aanrader!

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goed geluid
  • Fijne microfoon
  • verstelbaar

Minpunten

• Usb aansluiting

LZTKLS 30-06-2021

Praktische headset voor thuis gebruik

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Ik heb de headset getest tijdens werk (meetings en telefoongesprekken). Headset ziet er degelijk uit en is licht qua gewicht en de handleiding is gebruikersvriendelijk/duidelijk. Hij is lekker compact en is daardoor makkelijk mee te nemen.
Verstelbaarheid in grootte is net voldoende (ik heb een vrij lang hoofd, dus prima).
Volumeregelaar en mute knop zit op een prettige en praktische plek.
Mute knop werkte niet (bij gebruik in Teams), ik bleek nog steeds hoorbaar. Geluid via microfoon wordt door ontvangers beschreven als dof/ver weg, maar wel verstaanbaar. Het ontvangen geluid klinkt prima. Oorkussens zijn comfortabel en sluiten goed af, maar zijn niet kantelbaar (dus vaste positie), waardoor deze bij langdurig gebruik achterop het oor drukken en gaan irriteren. Nadeel als je hem dan af zet tussendoor is, dat je het geluid van de pc niet meer hoort, dus ik moet hem steeds in- en uitpluggen.
Conclusie: prima headset voor incidenteel thuis gebruik en gamers, niet om hele werkdag te dragen.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Pluspunten

• Licht, compact
  • geluid bij ontvangst
  • gebruikersvriendelijk

Minpunten

• dof geluid bij zenden
  • zit vrij strak

LZTKLS*** 30-06-2021

Praktische headset voor thuis gebruik

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Ik heb de headset getest tijdens mijn werk (meetings en telefoongesprekken). Headset ziet er degelijk uit en is licht qua gewicht en de handleiding is gebruikersvriendelijk/duidelijk. Hij is lekker compact en is daardoor makkelijk mee te nemen.
Verstelbaarheid in grootte is voldoende (ik heb een vrij lang hoofd, dus denk dat deze prima is).
Volumeregelaar en mute knop zit op een prettige en praktische plek.
Mute knop werkte niet (bij gebruik in Teams), ik bleek nog steeds hoorbaar. Geluid via microfoon wordt door ontvangers beschreven als dof/ver weg, maar wel verstaanbaar. Het ontvangen geluid klinkt perfect. Oorkussens zijn comfortabel, maar niet kantelbaar (dus vaste positie), waardoor deze bij langdurig gebruik achterop het oor drukken en gaan irriteren. Nadeel als je hem dan af zet tussendoor is, dat je het geluid van de pc niet meer hoort, dus ik moet hem steeds in- en uitpluggen.
Conclusie: prima headset voor incidenteel en thuis gebruik en gamers, niet om hele werkdag te dragen. Voor deze prijs voldoet hij aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Licht, compact
  • helder geluid bij ontvangst
  • gebruikersvriendelijk

Minpunten

• dof geluid bij zenden
  • vrij strak

familiestam 04-06-2021

goede kwaliteit en compatible met de ps4

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

de headset heeft kleine oorkussens, zit goed en is licht maar wel stevig. houd alle geluid om je heen buiten, goed geluid en ook met de microfoon ben je helder te horen, ook compatible met de ps4. zeker een aanrader

Pluspunten

• compatible met ps4
  • licht in gebruik
  • goed geluid
  • zit fijn

Minpunten

• niet draadloos
  • usb aansluiting

UberRookie 03-06-2021

Beetje een tegenvaller

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

1e indruk: Klein en licht, grote usb plug/microfoon, oogt als lage kwaliteit.

De headset werkt plug & play en dus meteen te gebruiken.
Vanwege dat het geluid de voorkeur geeft aan de lage tonen, is dit lekker voor de beats, maar voor spraak wat minder.

De hoogte is wat beperkt instelbaar en de oorschelpen zijn aan de kleine kant.
Het geeft mij het idee dat het een headset is voor een kind.

De schelpen drukken goed aan waardoor je geen last hebt van omgevingsgeluiden, maar na een tijdje gaan je oren zeer doen.

Handig is dat je het volume kunt regelen met bediening in de snoer. Jammer is dan weer dat dit puur op hardware niveau is en niet samenwerkt met volumeregeling van het OS.

De snoer mag wat mij betreft ook wat korter. Ik werk puur met een notebook en heb aan een metertje genoeg. De overige 80cm ligt op tafel in de weg of hangt er bij waardoor ik goed moest opletten om hier niet over te struikelen.

Pluspunten

• Flink wat geluid
  • Inline bediening
  • Plug en Play

Minpunten

• Drukt hard op oren
  • lange snoer
  • Oogt minder

WeeBee 02-06-2021

Helaas na een tijdje doet 1 kant het niet meer.

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Een lichte koptelefoon die goed geluid door geeft. Hij zit lekker strak maar niet te strak. Het geluid is helder en ook jij bent goed te horen. De geluiden om je heen worden goed weg gefilterd.

Helaas wel na een aantal keer gebruiken doet bij ons een kant het al niet meer.

Pluspunten

• Licht gewicht

Minpunten

• 1 kant doet het na poosje gebruiken niet meer.

Greetsidi 02-06-2021

Haed

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Hij zit goed op de hoofd
En voor dat geld kom er wel aardig geluid uit
Wordt gebruikt voor gaming

Pluspunten

• 7 geluid goef
  • 7 sluit goed op de hoofd
  • 7 zachte oorschelpen

Minpunten

• 0geen
  • 0geen

ISDJ 01-06-2021

Thuiswerken gemakkelijk gemaakt.

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

De Trust Rydo is een goedkope oplossing voor thuiswerken zonder je huisgenoten te storen. De hoofdtelefoon zit prettig op het hoofd en is ruim verstelbaar. Het geluid voor spraak is prima. Muziek klinkt dof en mis je de bass. Lees voor gebruik wel de handleiding door. De hoofdtelefoon is niet Plug and Play, wat wel jammer is als je hem wil gebruiken op meerdere devices. De Rydo getest met Teams en Zoom en werkt hier perfect mee.

Een voor- maar ook nadeel: met de ingebouwde bediening kun je het volume regelen en de microfoon dempen. Dit wordt echter niet getoond in bijvoorbeeld Teams waardoor je vaak je verhaal opnieuw moet vertellen.

Hoofdtelefoon is robuust genoeg om mee te nemen in een rugtas. De usb-kabel is ook een van een prima lengte en beperkt je niet in je vrijheid.

Pluspunten

• Lange usb kabel
  • Volume en microfoon bediening geïntegreerd
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Niet Plug and Play
  • Steeds opnieuw instellen in Windows 10

LTK 01-06-2021

Fijne headset, goed mee te werken.

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

De headset ziet er goed uit, is licht qua gewicht en zit comfortabel. Voor het mooi misschien net iets te strak.
Het was alleen niet gelijk plug & play, eerst e.e.a controleren en aanklikken, daarna werd de headset geaccepteerd door m'n laptop.
Het geluid is goed en ook ik ben goed verstaanbaar, met deze headset ben ik zelfs beter te horen dan degene die mijn werkgever voor mij had geregeld. Wat ook een pre is, doordat beide oren bij deze headset worden gebruikt, zijn geluiden van buiten af ook gelijk gedempt.
Wat wel heel apart is, deze headset werkt bij één programma niet, ons belprogramma OpenScape. En dat vind ik erg jammer.

Pluspunten

• Voor beide oren hierom externe geluiden gedempt

Minpunten

• Alleen USB aansluiting

Con80 31-05-2021

Zacht geluid

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Goed te installeren als je op internet even opzoekt wat je qua geluiden op je computer moet instellen. Een handleiding hiervoor mist helaas. De headset zit comfortabel, de oorkussens zijn zacht en de headset is in grootte verstelbaar. Hij heeft een anti-knoop-draad met een afstandsbediening, die doet wat hij moet doen (volume en mute). Mooi uiterlijk, werkt prima, behalve het geluid. Het inkomende geluid is helder en goed van volume, maar het uitgaande geluid is heel zacht en krijg ik niet beter ingesteld. Helaas, deze headset leg ik aan de kant.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Zit lekker
  • In grootte verstelbaar
  • Afstandsbediening in draad

Minpunten

• Slecht uitgaand geluid

Twinsmom35 29-05-2021

Fijne headset voor deze prijs

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

We hebben deze headset nu een aantal weken getest, we zijn grotendeels erg tevreden over de headset. De headset ziet er mooi uit. Het aansluiten gaat erg gemakkelijk, geen gedoe. Hij is fijn licht op je hoofd, geluid is goed regelbaar dit vind ik zelf wel erg prettig als je in een vergadering zit. Wat ook erg prettig is dat die verstelbaar is, zo kan iedereen van het gezin er gebruik van maken. Wat onze zoon tijdens het gamen erg prettig vind is dat de kabel fijn lang is, dan hoeft die niet zo kort op de tv te gaan zitten.
Het enigste nadeel van de headset vonden wij dat de oorschelpen erg klein zijn, dit was erg wennen en zat in het begin niet prettig.

Pluspunten

• Lange kabel
  • Geluid regelbaar
  • Verstelbaar
  • Top geluid

Minpunten

• Oorschelpen te klein

JandeWit5 29-05-2021

Super product! Een aanrader

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Het is een heerlijke headset met super geluid. Ook horen de mensen jou op een mooie manier. De oorschelpen zijn wat klein, maar dit is geen grote hinder. Het draad is wat lang, maar dat kan je makkelijk opzij leggen.
Over het algemeen is dit een uitstekende headset.

Pluspunten

• Zit lekker
  • Prima geluid
  • Makkelijk te koppelen

Minpunten

• Kleine oorschelpen
  • Veel draad

K**********@l****** 28-05-2021
Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Qua geluid is dit een goede koptelefoon, de oorschelpen zijn wel wat klein. Er zit een lang draad aan, wel jammer dat er alleen USB aan zit. In een meeting horen de mensen je heel zacht, ik heb dit helaas niet kunnen veranderen. Verder ben ik tevreden over deze koptelefoon

MichelleRo 28-05-2021

Thuiswerk headset

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Ik heb dit product ontvangen om te testen. Ziet er leuk uit. Past beter dan reguliere headset met dopjes in oor. Dempt geluid van de omgeving. Gezien tijdens een vergadering geluid van andere kan variëren is volumeregeling prettig. Voor echt muziek luisteren kan kwaliteit beter. Maar goede prijs kwaliteit voor thuiswerken.

Pluspunten

• Volumeregeling
  • Afsluitende oorschelp
  • Goed verstelbare microfoon

Minpunten

• Geluidskwaliteit bij muziek luisteren

FBLT 28-05-2021

Prima koptelefoon

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Het is een prima basic koptelefoon voor een prima prijs. Jammer dat er alleen een usb aansluiting is, zo zijn de aansluitmogelijkheden beperkt.
Echter is deze voor een werkvergadering prima en het geluid is goed.
Ook wordt je zelf goed gehoord door de microfoon. De oorschelpen hadden een slag groter gemogen want deze zijn erg klein.

Pluspunten

• Prijs
  • Geluid

Minpunten

• Aansluiting
  • Formaat oorschelpen

Raindancer 28-05-2021

Prima headset

Geschreven voor: Trust Rydo Usb Headset

Al met al een leuks headset voor een mooie prijs

Pluspunten

• Volume en mute knop

Minpunten

• Alleen USB