Bodum Bistro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bodum Bistro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kritika 14-03-2014
Geschreven voor: Bodum Bistro

SLECHTE PRIJS-KWALITEITVERHOUDING

-motor maakt zeer veel geluid en klinkt als een heel goedkoop apparaat;
-er zitten gaatjes/buisjes in het reservoir; hiermee maakt het bovenste gedeelte contact met het onderste gedeelte waarin de motor zit: na het wassen komt hier water in dat, als je even niet goed oplet, in het motorgedeelte terecht komt en kortsluiting veroorzaakt;
-in het buisje waarop de kegel rust, zitten kunststof deeltjes die uitsteken; dit om het buisje op zijn plaats te houden; deze breken echter af waardoor dit buisje met het afhalen van het bovenste gedeelte steeds mee komt; de kegel maak je daardoor lastig los van het resterende deel; dit bemoeilijkt het schoonmaken.

Ik was een fan van BODUM maar na drie jaar lang dit apparaat te hebben gehad,ben ik blij dat ie het nu definitief begeven heeft waardoor ik op een ander kan overstappen.

peter2011 29-01-2011
Geschreven voor: Bodum Bistro

Hiervoor hebben we een Siemens gehad, die het na ruim 10 jaar heeft begeven. Deze ziet er wat betrefd de vormgeving mooi uit. Maar het persen houdt niet over. Ook na de centrifuurgeerfunctie blijft er veel sap achter. Het kost verder een sinaasappel per glas meer dan mijn oude citrusopers. Ben dus op zoek naar weer een andere jus d'orange pers.