Philips Viva Collection HR1889/70 Sapcentrifuge met maalfunctie - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR1889/70 Sapcentrifuge met maalfunctie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

FredLies 04-12-2017

Compacte, gebruiksvriendelijke slowjuicer

De slowjuicer van Philips gebruiken we nu al ruim een maand elke dag met veel plezier. Het apparaat is compact, makkelijk te gebruiken en schoon te maken. De stukken fruit/groente die je erin kan doen moeten wel klein gesneden worden om in het apparaat te passen, maar het apparaat verwerkt het vervolgens wel goed en snel tot heldere juice. De app is handig voor lekkere recepten. Met echt harde stukken heeft het apparaat wel moeite. Verder is het bijgeleverde afval bakje wat aan de kleine kant, voor als je in een keer meer dan liter wilt maken.

Pluspunten

• Compact
  • Strak design
  • Maakt heldere juice

Minpunten

• Bijgeleverd afval bakje aan de kleine kant
  • Maakt soms wat lawaai bij grove stukken fruit

Toon 23-11-2017

Snel en makkelijk heerlijk pure sap

Ik heb de slowjuicer nu een kleine twee maanden in huis en ik ben erg tevreden. Voor mijn werk sta ik vaak erg vroeg op en meestal kan ik dan niet heel makkelijk eten. Met deze slowjuicer heb ik makkelijk en snel een groot glas groentesap met heel veel voedingsstoffen. Het apparaat is van hoge kwaliteit en voelt erg stabiel en stevig. Wat mij betreft had het schoonmaken wel iets makkelijker gekund.

Pluspunten

• Snel en makkelijk in gebruik
  • Heerlijk puur sap
  • Voelt heel stevig aan

Minpunten

• Schoonmaken had makkelijker gekund

Miejannie 12-11-2017
  • Product gekregen

Verrassend goed!

Het is een fijn apparaat, eenvoudig in gebruik. Ik zag wel een beetje op tegen het installeren en vooral schoonmaken van het apparaat. Het gebruiken van het apparaat is erg eenvoudig. Het schoonmaken valt mij ook mee, als is de belofte schoonmaken in 90 seconden wel erg ambitieus als je niet je hele keuken onder de troep wilt hebben ;). Het schoonmaken valt mij ook mee. Het is goed uit elkaar te halen, en zeker als het gelijk na gebruik goed omspoelt blijft er geen vuil achter. Alleen het zeefje is wat lastiger schoonmaken, dat vraagt iets meer aandacht dan alleen afspoelen.

Verder vind ik het een prettig apparaat en heb ik het al vele malen vaker gebruikt dan ik oorspronkelijk van plan was. De sappen zijn goed van structuur, het afval wordt goed gescheiden, al blijven er ook wel resten in het apparaat zitten tijdens het juicen, dat maakt ook dat het schoonmaken wat veel rommel geeft. Absoluut een aanrader als je aan de sappen wilt.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goed van kwaliteit
  • Maakt goede sappen

Minpunten

• Schoonmaken duurt wat langer dan 90 seconden
  • Zeefje maakt niet eenvoudig schoon
  • Er blijft wat veel restafval in de juicer achter

joorak 04-11-2017

Makkelijk schoon te maken en in gebruik

De slowjuicer is makkelijk in onderhoud, wat zeker ten goede komt van de gebruikservaring! Alle onderdelen zijn uit elkaar te halen en makkelijk af te spoelen, dus daar ben je niet al te veel tijd mee kwijt. Hij is dan ook heel makkelijk in gebruik. Bij zachtere appels/peren doet hij er wel iets langer over aangezien er zeer kleine zeefgaatjes zitten, maar daar wordt het sap niet minder lekker van.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Makkelijk in onderhoud

Moonz1 03-11-2017

Werk snel en gemakkelijk

Werk snel! Heel fijn dat je er gelijk mee aan de slag kunt in plaats van de handleiding te lezen. Er staan namelijk duidelijke plaatjes in de handleiding en er zit een sappenboekje bij. Er zit een grote opvang bak bij voor het sap. Zet het apparaat aan, fruit en groente er in en je sapje is snel klaar. Wel moet je het apparaat snel afspoelen anders plak het sap vast.

Pluspunten

• werkt snel
  • duidelijk handleiding en sappenboekje

Minpunten

• snel afspoelen

Man94 01-11-2017

Makkelijk en snel een healthy sapje maken!

Ideaal product! hij neemt weinig ruimte in beslag op het aanrecht en hij ziet er mooi uit. Hij heeft een grote vultrechter waardoor je fruit en groente niet te klein hoeft te snijden. Wel één keer gehad dat ik er een te groot stuk appel in deed. Er zit een veiligheidspaneel waardoor ik de appel er niet makkelijk kon uithalen. Voor de rest makkelijk schoon te maken en de onderdelen kunnen in de vaatwasser! Kortom ideaal product om snel een gezond sapje te maken!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • makkelijk schoon te maken

RonaldS 30-10-2017

Super apparaat, maak in een handomdraai je eigen gezonde sap

Mooi en vrij stille sapcentrifuge
Maak gemakkelijk je eigen gezonde fruit en groente sappen
Ook mogelijk om grote stukken in te werpen.
Het apparaat gaat vrij geluidloos aan de slag
Door de grote sap opvangbak kunne in 1 keer voor meerdere tegelijk een sapje maken

Pluspunten

• Grote opvangbak
  • Ruime fruit-groente inlaat
  • Vaatwasbestendige componenten

Minpunten

• Beetje groot

pleun3 29-10-2017

Puur en vers sap

Strak design, makkelijk in gebruik, vers en puur sap, onderdelen zijn makkelijk in en uit elkaar te halen, onderdelen zijn makkelijk schoon te maken, aparte opvangbak voor het verse sap en aparte opvangbak voor productafval, handig receptenboekje voor het begin.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te houden
  • Puur en vers sap
  • Strak design

Minpunten

• zeef heeft hele kleine gaatjes, ophoping

Teddy13 29-10-2017

Super slowjuicer!

Super fijn apparaat. Heb hem nu een aantal maanden en hij is makkelijk in gebruik. Binnen no time lekkere sapjes op tafel. En er staan super lekkere en makkelijke receptjes in het boekje wat erbij zit. Ook een plus is dat hij simpel schoon te maken is!

Pluspunten

• Krachtig
  • Simpel in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Shinma 28-10-2017

Snel lekker sap

Sinds een paar weken hebben wij de slowjuicer hier staan omdat ik op dieet ben. En wat past daar nou beter bij dan gezonde sapjes en smoothies? Dus! Met een grote zak appels en sinaasappels op voorraad en vol goede moed ben ik er aan begonnen (durfde het met groenten (nog) niet aan!). Slowjuicer uit de doos, alles even schoon gemaakt voor de zekerheid en toen in elkaar gezet. Eerst geprobeerd er een hele appel in te krijgen, maar dat ging niet, ook al werd dit wel beweerd. Maar goed, de appel door midden, scheelt wel dat je hem niet nog hoeft te schillen en dat hij met klokhuis en al er in kan. Daarna de sinaasappels erbij gepakt, beetje de schil eraf gehaald met een dunschiller, gehalveerd en er bij in gedaan. Nou, er kwam me er toch een lekker sapje uit! Ik had er ook nog een paar verse munt blaadjes bij gedaan, maar die werden niet heel makkelijk door het apparaat mee gepakt eerst. Moest daar nog een appeltje achter aan doen zodat de munt ook vermalen werd. Volgende keer ga ik voor de gezonde sapjes met groenten (moet veel groenten eten voor mijn dieet) en haal hiervoor recepten uit het bijgeleverde receptenboekje. Ben benieuwd. Na de sap gemaakt te hebben (voor mijzelf en mijn dochtertje van 1,5, die haar goedkeuring ook heeft gegeven), moest het apparaat schoon gemaakt worden. Nou viel mij het wel een beetje tegen om alles uit elkaar te krijgen de eerste keer. Hier moet je echt een handigheidje in krijgen. Alles weer in elkaar vond ik ook wat lastig, maar ook dat is een kwestie van weten hoe het moet. Ik ben in ieder geval zeker tevreden over de slowjuicer en ik ga er nog vele lekkere sapjes mee maken.

Pluspunten

• Haalt veel sap uit het fruit
  • Receptenboekje meegeleverd
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Groot formaat
  • Lastiger in en uit elkaar te halen