Philips Avance Collection HR1946 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1946 op Kieskeurig.nl.

Pabibadel 10-05-2021

Pratique, rapide et facile à utiliser/laver

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Appareil simple et facile à utiliser. Extrait un maximum de jus sans laisser de morceaux. Facile à nettoyer et à réassembler.

Anoniem 21-12-2020

In no time weer schoon!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Mijn ervaring met keukenapparaten is dat ze meestal tijd vragen om ze na gebruik weer schoon te maken. De slowjuicer is voor mij hierop een uitzondering, in no time simpel schoon te maken; afspoelen, afdrogen en klaar!

Bertolomeus 07-10-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Geweldig apparaat de slow juicer 1946/70Mooi compact apparaat. Heel makkelijk schoon te maken. Degelijke uitvoering en onderdelen. Leuk en interessant boekje erbij.

Anoniem 05-07-2020

Wat een super produkt!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Ongelofelijk hoe fijn deze slowjuicer werkt, ik heb bijna geen pulp en hij is heel gemakkelijk en snel schoon te maken. Ben er héél blij mee!

Verlinde 01-10-2019

Uitermate tevreden.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Was op zoek naar een sapcentrifuge. Kwam hierbij bij Philips terecht. We zijn heel tevreden over onze aankoop. Vooral na gebruik het snel reinigen door enkel af te spoelen. Het toestel wordt vaak gebruikt.

gaspar 28-06-2019

zeer goed apparaat eenvoudig schoon te maken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Goed over de ganse lijn. Ben heel tevreden over het produkt.
Is gemakkelijk te onderhouden dank zij de kwaliteit van de gebruikte materialen.

Henrie90 18-02-2018

Bevordert ochtendhumeur

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Het LED-lampje blijft om onduidelijke redenen knipperen en de juicer gaat niet aan. Ook na steeds opnieuw uit elkaar halen, schoonmaken en weer in elkaar zetten van alle kleine onderdelen. Dit blijft gebeuren. Zeer frustrerend omdat de oorzaak een raadsel is en het ‘s ochtends een enorme tijdverspilling oplevert. De juicer krijgt 1 ster omdat áls hij het een keer toevallig doet, hij het goed doet. Dure miskoop....

Miriam89 12-06-2017

Doet wat ie moet doen!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Fijn in gebruik, werkt ontzettend goed, mooi klein apparaat! Mooie droge pulp en goed sap, deze slowjuicer doet waarvoor ie gemaakt is. Hij kan zowel helder sap als troebel sap maken.
Pluspunten: gebruiksvriendelijk, 2 variaties in sap, mooi design.
Nadelen: maakt redelijk veel lawaai tijdens het persen, niet altijd lekker goed droog te maken in de onderdelen.

LaurenVisser1 05-06-2017

Elegant ontwerp, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

De juicer ziet er prachtig en elegant uit en de werking van het apparaat spreekt eigenlijk voor zich. Hoewel ik een iets hogere verwachting had van de prestaties van deze machine, mag ik niet klagen. Hij doet wat het moet doen, en dat is heerlijke juice maken. Ook handig dat je recepten erbij krijgt.

Faan 04-06-2017

Goede juicer

+mooie gefilterde sapjes
+groente kan je "verbergen" in heerlijke fruitsappen
+vrij klein apparaat
+gemakkelijk schoon te maken

-Hoge prijs
-kleiner snijden van ingrediënten en schillen van citrusvruchten (jus de orange 'gewoon' persen gaat sneller)
Gebruiksaanwijzing niet heel duidelijk, met gezond verstand is deze gemakkelijker in elkaar te zetten/te gebruiken.

Biancos88 31-05-2017

Fijne slowjuicer!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Wat een fijn apparaat! Ben heel blij met deze slowjuicer, ik kan nu gemakkelijk de lekkerste sapjes gewoon thuis maken. Hij is makkelijk in gebruik, je houdt echt heel weinig pulp over en krijgt dus echt alle sap uit je fruit en of groente. Ik heb geen vaatwasser thuis maar dat is ook niet nodig, het apparaat is na gebruik makkelijk en snel schoon te maken.

Lollytest 26-05-2017

Compact en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Dit is mijn eerste ervaring met een juicer en ik had in eerste instantie schrik voor het mogelijke lawaai wat volledig onterecht bleek te zijn. Dit compacte toestel is stil in gebruik en handig opgebouwd waardoor je bvb niet op je aanrecht drupt bij weghalen van je glas dankzij de anti-drup knop en zodat je in een sopje de boel proper hebt in een minuutje. Hierdoor ontzie je het ook niet om alle dagen een vers sapje te maken. Met deze juicer in huis komen manlief, kinderen en ikzelf eindelijk aan onze aanbevolen porties groeten en fruit :-)

Joer 23-05-2017

Mooi klein apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Zeer compact. Makkelijk in gebruik. Werkt snel en handig.
Hij is makkeijk schoon te maken. Door dat hij niet erg groot is handig om op te bergen.

Stijn81 22-05-2017

Super snel een gezond drankje!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Ik heb deze slow juicer sinds enkele weken en zou al niet meer zonder kunnen! De juicer is heel makkelijk in gebruik & snel schoon te maken. Je kan er heel eenvoudig groenten- en fruitsapjes mee maken. Ik heb ook al sojamelk gemaakt, wat ook heel goed ging. De wat hardere groenten/fruitsoorten duren soms wat langer om te persen, maar verder weinig op dit toestel aan te merken. Handig ook dat er een receptenboekje bij zit om al meteen wat inspiratie op te doen. Het toestel is verrassend klein, dus neemt niet te veel plaats in. Een must-have voor wie graag gezonde drankjes maakt!