Princess 202045 Slow Juicer Easy Fill - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 202045 Slow Juicer Easy Fill op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Harry 13-01-2023

Slecht product

Na hem in elkaar gezet te hebben kreeg ik hem niet aan het draaien, kortom een waardeloze slowjuicer

Jet 19-02-2019

Niet te doen!

Het ziet er allemaal mooi uit, ook de filmpjes. Maar ik heb deze machine vorige week binnen gekregen, maar krijg het niet voor elkaar om de deksel erop te krijgen. 2 andere mensen hebben het geplobeerd, het lukt niet. Hij gaat dus terug

Wonderlicious 26-09-2017

Fijn apparaat waarmee je makkelijk heerlijke sapjes maakt

Het apparaat is makkelijk in gebruik (al is het in elkaar zetten even puzzelen) en makkelijk schoon te maken. Het doet zijn naam eer aan, het is écht een Easy-Fill. Appels, bietjes, wortels, bleekselderij, het kan er allemaal in zijn geheel in en dat is erg prettig. De pulp is droog en het sap is mooi helder. Het heeft een stand waardop hij 'rewind', mocht er iets vast zijn komen te zitten. De bijgeleverde opvangkannen hebben een schenktuit, super handig. Ze zijn stapelbaar waardoor ze makkelijk op te bergen zijn.
Het enige nadeel van het apparaat is dat de lange vezels van bleekselderij en venkel kunnen verstoppen in de afvoer. Dit gebeurt niet altijd, maar soms wel. Dit is dan ook niet erg handig schoon te maken.

Kortom: Ik ben erg tevreden over deze slowjuicer. Ik kan me zo voorstellen dat de duurdere slowjuicers op bepaalde vlakken beter zijn, maar voor deze prijs is dit een perfect apparaat. Het geeft de mogelijkheid om ook met een kleinere beurs uit te kunnen proberen of slowjuicen iets voor je is!

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • leuk design
  • handig op te bergen
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• soms moeite met groenten met 'lange vezels'

Jacqueline 26-08-2017

Gezonde sappen snel gemaakt, zo blij met deze slowjuicer!!

Wat een fijne machine, voor gezonde groente/fruitsappen.
Heb inmiddels een paar heerlijke recepten en altijd diverse groentes in huis. ook al je restjes kun je gebruiken,dus niks meer weggooien.
In nog geen 5 min heb je heerlijk sap zonder stukjes of draadjes.
Je kan, maar hoeft niet veel te snijden vooraf, appels en tomaten, biet kunnen in zijn geheel in de voorste vulopening, bleekselderij wortels komkommer in de achterste vulopening.
In een paar minuten was je de onderdelen om of je zet ze in de vaatwasser.
Er zit een handig borsteltje bij voor het zeefje.
Neem even de tijd om de gebruiksaanwijzing te lezen, het wijst zich dan vanzelf.
Omdat je de 2 opvangbakjes los in de kast opgestapeld kunt bewaren, neemt het apparaat niet veel ruimte in op je aanrecht en door de rustige kleuren oogt het niet als groot apparaat.
Ik ben superblij met deze slowjuicer!!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Krachtige motor
  • Apparaat neemt niet veel ruimte in op aanrecht
  • zo weer schoon en klaar voor gebruik
  • Zijn geld meer dan waard

Milou 13-07-2017

Fijne Slowjuicer, handig te vullen!

De slowjuicer doet alles wat hij moet doen. Door het grote gat is hij enorm snel te vullen en hoef je bijna niets meer in stukjes te snijden. Ik vul het bijvoorbeeld met hele appel en hele stengels bleekselderij.
Mocht hij vast komen te zitten kan je de motor de andere kant opsturen waardoor alles weer lekker door loopt. Ook de "stop" is erg handig, zodat alles niet op je aanrecht lekt als je het bakje eronder uit haalt.
Al met al een hele fijne slowjuicer voor een hele fijne prijs!

Pluspunten

• snel te vullen
  • droge pulp

Minpunten

• schoonmaken is een klusje