De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MCP3000N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Mora11 09-07-2012
Geschreven voor: Bosch MCP3000N

Wij hebben in maart gewoon een nieuwe gekregen, mijn partner die er het meest mee werkt is heel tevreden, hoewel na iets meer dan een jaar de pers het niet meer deed, maar de twee jaar garantie maakt een hoop goed!

Mora11 21-03-2012
Geschreven voor: Bosch MCP3000N

Gaat moeilijk in- en uit elkaar.
Na 1 1/4 jaar draait het motortje nog wel, maar slipt waardoor de pers niet meer draait. Geen garantie meer en niet mogelijk om uit elkaar te schroeven, dus wegmikken en nooit meer Bosch als ze deze kwaliteit leveren.

Mora11 22-03-2012

Heb voor de zekerheid nog geïnformeerd, wat blijkt toch reparatie onder garantie (2 jaar) mag zonder verzendkosten insturen (hulde), ben benieuwd wat volgt. Blijkbaar is de kwaliteit op dit punt toch niet best gezien ook klachten van anderen.

rooselaar 12-09-2010
Geschreven voor: Bosch MCP3000N

Met airmiles in juli 2010 aangeschaft voor dagelijks gebruik. In eerste instantie zeer enthousiast vooral ook door minder gespetter door opstaande rand en makkelijk af te spoelen.
Echter in september 2010 deed pers het niet meer. Draaide niet meer rond.
Hopen nu dat we een nieuwe/andere geleverd krijgen want zou nog onder garantie moeten vallen.

annette2 20-01-2008
Geschreven voor: Bosch MCP3000N

Ook stad en land afgelopen en spijt!!!!
Waardeloos apparaat, hij perst wel lekker snel maar de rand waar je hand op rust tijdens het persen is erg scherp.Ook erg lastig uitelkaar te halen.Ik heb het anderen laten proberen.Zij vonden het ook een onhandig ding. Hij gaat naar de rommelmarkt !

MarcoR2005 03-09-2005
Geschreven voor: Bosch MCP3000N

In het gebruik is ie heerlijk, stil, snel en het systeem met het zeefje op een
schenkkan vind ik ideaal.
Gekocht van mijn airmiles, worden die ook eens goed besteed!