Princess 201963 - Reviews

Druppelstop

6,3

marcel6219 07-01-2011 Product kwartaal in bezit

5,5
Dit apparaatje doet wat ie moet doen maar zoals zoveel persen is de motor te licht voor het werk. Hij wordt 1 keer in de week gebruikt en na 3 maanden kon hij weg, kapot gedraaid. Nu koop ik een Braun met een 80 watt motor, lijkt mij een betere keus voor een paar eurootjes meer.

theou 12-11-2010 Product paar dagen in bezit

1,7
onhandig kort (30 cm) aansluitsnoer, onderdelen voelen ielig en breekbaar, bij het uitpersen loopt/draait het apparaat over de ondergrond, na het persen kan de kan met het sap niet verwijderd worden, anders dan met geweld. ZEER ONHANDIG!

Friedrich 18-02-2010 Product paar dagen in bezit

gisteren (dinsdag) de Princess 201963 gekocht bij mediamarkt voor 18 euro thuis gelijk het ding uit geprobeerd en echt super ook het verstelbare zeefje voor het vruchtvlees en daar na het zwikkie in de vaatwasser (moest toch nog draaien)en weer in gepakt heel handig het snoer kan aan de onderkant op geborgen worden en de kegels passen over elkaar heen stofkap er over en klaar is kees of jan piet of wie dan ook,in ieder geval goed voor de vitamientjes in de winter !!!

groetjes Friedrich

bommel44 21-04-2009 Product jaar of meer in bezit

Ik had deze pers al ruim 6 jaar geleden gekocht en heb hem nu moeten wegdoen omdat de slijtage toesloeg. De perskegel was gesleten en de motor blokkeerde, maar voor TOEN zo'n gulden of 15 een prima koopje. ik heb daarom direct dezelfde aangeschaft: hij mag dan wat meer lawaai maken, maar voor die prijs heb je een betrouwbare pers !!
Overigens bij de Media Markt voor 15 euro ...

elray 17-01-2009 Product half jaar in bezit

4,8
waardeloos apparaat, teveel onderdelen waarvan een binnen een maand al stuk, maakt erg veel lawaai en blokkeert erg snel, persen duurt veel langer dan met het oude apparaat

floralie 15-12-2008 Product paar weken in bezit

Prima citruspers en niet duur. Goed schoon te maken, handig in gebruik, perst werkelijk prima. Als ik 1 nadeeltje moet noemen is dat hij m.i. redelijk veel geluid maakt.

Cily de Reuver 08-01-2006 Product maand in bezit

werkt prima.
Alleen een aandachtpunt is met het opruimen de bovenkant goed op de onderkant
plaatsen anders valt de onderkant eraf met uit de kast halen.