Princess 201851 Master Citruspers - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 201851 Master Citruspers op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

m****************@g******** 20-03-2022

Princess citruspers

In gebruik een fijn toestel waar je weinig kracht op uit hoeft te oefenen. Echter was bij ons het schenktuitje al snel lam zodat je de opvangbak niet meer kunt gebruiken. Je moet er direct een glas onder zetten. Ten 2e is sinds vanmorgen de pers die in de hendel zit ook lam en valt er zo weer uit. Deze pers hebben we een goed jaar in gebruik, bijna dagelijks maar dat dit zo snel kapot gaat valt mij erg tegen.

Pluspunten

• Mooie machine
  • Weinig kracht nodig om te bedienen

Minpunten

• Onderdelen snel lam

johan 11-01-2021

perfecte koop

voldoet volwaardig hetgeen een citruspers moet doen en zeer gemakkelijk in onderhoud/schoonmaken. de opvangbak kan afgesloten worden zodat je niet knoeit met het verwisselen van een ander glas. Het opvangreservoir is groot genoeg. Het apparaat maakt niet veel geluid.

Janny de bruijn 02-04-2018

Weinig kracht en snel oververhit

Dit product is onze slechtste aankoop van 2018. Hij heeft weinig kracht als de perssinaasappel wat stuger is en na 3 sinaasappels persen met tussenstop bij iedere voorzichtige pers is hij oververhit en moet hij afkoelen 5 a 10 minuten. Tijd naar uitgekeken maar uiteindelijk een grote teleurstelling.

F. 18-01-2018

Druppelstop

De druppelstop is ondanks de goede en voorzichtige zorg al 3 keer kapot gegaan en kan dan niet meer worden gesloten. Een nieuwe kost iedere keer 15 euro.

Pluspunten

• staat stevig

Minpunten

• druppelstop waardeloos

posthumus1 01-08-2015

Waardeloos ding, stopt ermee als je meer dan een paar glazen wilt maken, is slecht schoon te maken, de pershendel voelt na een paar maanden alsof ie elk moment kan afbreken. Het sapstoppertje werk ook niet goed.

AstridvdH 29-12-2014

Twee keer deze pers gehad, beide keren stopte de pers er na vijf sinaasappels mee en als hij weer schoon en 'afgekoeld' was deed hij her weer. Helaas geen succes dus! :-(

TamaraR 23-03-2015

Bij mij ook voor 2de keer kapot. Anti lek tuit al na 3 weken en de pers zelf draaide al snel door. Afrader en slechte kwaliteit.

TamaraR 02-11-2014

Makkelijk te gebruiken en schoon te maken, werkt snel en prettig. Duurzaamheid helaas erg kort, binnen 2 maanden bleek het onderdeel/ de hendel waarmee je druk geeft op de sinaasappel al los te gaan en te gaan draaien. Erg jammer want verder prima apparaat.