Kuvings B6000S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kuvings B6000S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Z 10-01-2016
Geschreven voor: Kuvings B6000S

Top apparaat. makkelijk schoon te maken. Dit apparaat is vergeleken met andere slowjuicers erg handig, grote opening voor het fruit/groente waardoor je gemakkelijk een kan sap kunt maken. Mooi design

Jose 27-12-2015
Geschreven voor: Kuvings B6000S

Ik ben helemaal blij met de kuvings Big Mouth slowjuicer. Ik heb het nog niet zo lang, maar tot nu is het een top apparaat. Makkelijk in gebruik, het schoonmaken gaat ook vrij snel. Ik spoel het eerst door met water en daarna onder de kraan afspoelen en zondig het borsteltje gebruiken. Heel fijn is de grote opening om het fruit en de groente in te doen. Scheelt snijden.
Heerlijke sapjes, ook leuk is het boekje erbij voor sap ideeën. Zo kun je eindeloos variëren.

Johan 20-12-2015
Geschreven voor: Kuvings B6000S

Deze slowjuicer is nou precies waar alle smoothie machines en dergelijke tekort schieten. Veel sap, maximaal gebruik van wat er in het fruit of de groente zit. Perfect

Aloysius 18-12-2015
Geschreven voor: Kuvings B6000S

Ik heb het apparaat nog maar een paar dagen en daarom geef ik nog geen 10, maar tjonge wat is dit een heerlijke machine. Ik als man van 61 heb me werkelijk verloren in een slow-juicer zoals deze Kuvings B6000S. Het gemak waarmee je de grote mond kunt vullen met diverse groenten en fruit en ook het schoonmaken is werkelijk een fluitje van een cent. Tip is wel dat je het meteen na het werken ermee moet doen, dan is het met warm water en borstel geen enkel probleem. De smaak is onovertroffen puur en maak met plezier als huisman (mijn vrouw werkt nog buitenshuis)de heerlijkste en gezondste sappen. Eerlijk gezegd had ik dit apparaat veel eerder moeten kopen. De prijs was altijd mijn struikelblok, maar nu weet ik gelukkig beter. Ik hoop dat hij zo blijft bevallen, dan worden die 9-ens misschien wel 10-en. Kortom, ik zeg doen!

lukas 13-12-2015
Geschreven voor: Kuvings B6000S

So far, so good. Love the possibility of making different natural juices. Easy to clean and helps us become healthier.

Ingrid 12-12-2015
Geschreven voor: Kuvings B6000S

Eerder een sapcentrifuge gekocht. Nu een slowjuicer van Kuvings en ben zeer tevreden spreken over de functionaliteit en gebruiksgemak. Tevens is het apparaat geluidsarm. Een aanrader.

Baldwin Strik 25-02-2015
Geschreven voor: Kuvings B6000S

Ik heb de Kuving slowjuicer nu een 2 weken in gebruik. Ik moet eerlijk toegeven dat de smaak van alleen al appelsap of sinaasappelsap echt veel beter is. Zachter van smaak en volgens mij dan ook beter aangezien er geen geur en smaakstoffen aan toegevoegd zijn (niet onderbouwd verder en ik ben geen specialist).

Er gaan hele appels in die je met uitzondering van het steeltje er zo in kan gooien. Sinaasappels moet je wel schillen wat meer tijd kost dan met een citruspers aangezien je hem daar alleen maar hoeft door te snijden.

Tot nu toe heb ik me beperkt tot: appels, sinaasappels, gember, mandarijnen, peren, ananas en een mango.
Peren lijken wat lastiger. Misschien omdat ze te rijp waren maar er bleef redelijk wat pulp over en stroomde moeizamer weg. Een mango geeft weinig sap. De rest geeft echt veel sap en je hebt dus minder fruit nodig om een glas te vullen.

Het schoonmaken is nog wel wat werk. Er zit wel een speciale houder bij om de zeef te reinigen maar er blijft best wat achter wat je met heet water en een afwasborstel wel kunt verwijderen. Het tuitje waar de pulp uitkomt blijft vol zitten met pulp. Je kunt er moeilijk bij. Ik tik het tuitje tegen het aanrecht om het eruit te slaan en dan omspoelen. Je kunt er ook moeilijk in met het bijgeleverde borsteltje.
De grote onderdelen maken het, denk ik, eenvoudiger om schoon te maken. Ik heb geen ervaring met andere slowjuicers.

Al met al vind ik het een prettig apparaat. Maakt niet heel veel geluid en het is leuk om naar te kijken als een appel vermorzeld wordt. Daarbij, niet heel onbelangrijk, is het erg lekker.

Grobegni 10-02-2015
Geschreven voor: Kuvings B6000S

Kwaliteit van het sap is erg goed en geen verlies van het sap, de grote opening is handig. Deze kwaliteiten zijn uiteindelijk het belangrijkste, daarom ben ik toch erg tevreden met mijn aankoop. Wel is het apparaat erg zwaar om te verplaatsen en er is geen opbergvakje voor het snoer als hij niet in gebruik is. Dat zou handig geweest zijn. Komt toch terecht op je aanrechtblad want hij neemt niet veel ruimte in de breedte maar er zitten ook de opvangbakken voor het sap en de pulp nog omheen en hij is erg hoog dus in de meeste kastjes past hij niet. Jammer dat hij niet in de vaatwasser mag, ook zijn er een paar plekjes moeilijk te bereiken waar het pulp van doorheen gaat naar het opvangbakje. Er zitten wel borsteltjes bij maar alsnog lastig bij te komen. Voor schoonmaken vd zeef zit er een super makkelijke borstel bij, dat werkt heel goed, maar je bent er toch zo 10 min mee bezig.

Brigitte 14-08-2016

De onderdelen kunnen wel in de afwasmachine.
Dit doe ik iedere keer en ik heb de machine al bijna twee jaar.

ocram_1969 19-12-2014
Geschreven voor: Kuvings B6000S

Zocht een slowjuicer die: - makkelijk is in gebruik - tegen een stootje kan - veel sap oplevert - makkelijk schoon te maken is. En dat is dus de Big Mouth geworden. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat! De grote opening is handig, hoewel een appel in stukken snijden niet het werk is. Vind het vooral prettig dat 'ie makkelijk schoon te maken is, heel stabiel staat (omdat het ding erg zwaar is!) en supersimpel te gebruiken is. En het sap is echt fantastisch lekker! Enige minpuntje is dat 'ie best groot is. D'r staat wel meteen een flink apparaat op je aanrecht.

jasper2014 10-10-2014
Geschreven voor: Kuvings B6000S

Heb deze slowjuicer gekocht vanwege zijn grote vulopening (hele vruchten en groentes er in doen). Heb een lange tijd alles onderzocht maar bij alle slowjuicers zit maar een kleine opening bovenin veel snijwerk dus.Ook heb ik gekozen voor de smoothie en ijmaker. De smoothiemaker ging wat moeizaam de ijsmaker daar in tegen werkt fantastisch.Heb hem nu een maand en hij bevalt prima een echte aanrader.