Philips Viva Collection HR1836

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR1836 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mieke 09-11-2018

Tot 2x toe kapot gegaan bij ons, waarvan de 2e x verbrand

Tot 2x toe kapot gegaan bij ons (door een pitje wat vast kwam te zitten en een onderdeel afbrak), waarvan de 2e x verbrand en op hol geslagen

Minpunten

• kwaliteit

Corrie 16-09-2018

Mooi en eenvoudig in gebruik dit apparaat

De Prijs en kwaliteit van dit apparaat is goed te noemen.
Gebruik ervan simpel en doeltreffend.
Het schoonmaken is eenvoudig, dus prima voor mij.

PsyStudent 22-05-2016

Philips sapcentrifuge HR1836/00

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van de Philips sapcentrifuge HR1836/00 en ik kan niets anders zeggen dan dat ik ontzettend tevreden ben over mijn aankoop. Ik kan de meest heerlijke verse sapjes maken! Het is ook gemakkelijk om in een keer een grotere hoeveelheid sap te maken, aangezien de opvangbak voor het pulp lekker ruim is.

Ik kan deze sapcentrifuge dan ook echt aan iedereen aanbevelen! Het apparaat maakt ook niet al te veel lawaai, het schoonmaken gaat - ook zonder vaatwasser - zeer eenvoudig en snel en het is gewoon een super gebruiksvriendelijk apparaat!