De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Severin CP 3534 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Cobus 03-02-2017

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Severin CP 3534

Prima citruspers voor weinig geld. Door de hoge uitloop is het mogelijk hoge glazen te plaatsen. Uitloopklepje oogt wel beetje gammel, ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt. Stabiel apparaat, staat goed stil. Krachtige motor. Schoonmaken gaat snel en eenvoudig. Filter/zeef zit wel aardig vast op de opvangbak, dat is lastig, zeker als alles onder het vruchvlees zit krijg je de zeef er niet makkelijk vanaf. Maar ver topding.

Pluspunten

• hoge uitloop
  • krachtig
  • blijft goed staan

Minpunten

• kwaliteit uitloopklep

Vincent 17-10-2016

Erg fijne citruspers

Geschreven voor: Severin CP 3534

Deze citruspers aangeschaft ter vervanging van mijn oude Tefal citruspers waarvan het plastic begon te scheuren. Deze keer op zoek gegaan naar een wat deugdelijker apparaat. En deze Severin citruspers voldoet 100% aan mijn verwachtingen. Een erg fijne pers die makkelijk te gebruiken en schoon te maken is. Het geheel doet erg deugdelijk aan en de motor voelt goed sterk. Goede anti-slip pootjes. Het opvangbakje is niet heel groot maar is makkelijk te legen door de tuit naar beneden te klappen. Het tuitje zit vrij hoog waardoor er ook grote glazen onder passen.

Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat als je het apparaat wilt opbergen met het deksel er op, je de perskegels er niet op kunt laten zitten. Die moet je dan los opbergen of in het speciale vakje aan de onderkant.

Ik ben erg tevreden met dit apparaat.