Princess 202041 VitaPure Slowjuicer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 202041 VitaPure Slowjuicer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

billycute2003 12-05-2015

Zeer prettige slowjuicer en zeer voordelig in verhouding met andere slowjuicers.Tarwegras kan je er niet mee persen maar dat vindt ik niet erg aangezien ik dat niet drink.

Hij geeft echt goed resultaat. 2 grote appels en ik heb een heerlijk glas appelsap.We hebben al vele lekkere sapjes gemaakt!
Super gezond en heerlijk!

Schoonmaken is zo gebeurd wanneer je dit direct na het persen van je sapje doet.De meeste onderdelen kan je zo afspoelen met een sopje en het zeefje doe je met het borsteltje wat is meegeleverd.

Ik las dat iemand problemen had met het verkleuren van het bakje.
Ik doe in het opvangbakje voor pulp een plastic zakje zodat ik alleen het zakje eruit hoef te halen wanneer ik klaar ben.
De slowjuicer heb ik 1,5 jaar en er is niets verkleurd.
Misschien komt dat omdat ik alles direct afspoel (2 à 3 minuten werk)

proefje1 07-10-2014

Een prima slowjuicer, deze kost de helft minder dan andere slowjuicers. Uitgeprobeerd met boerenkool, appels, bleekselderij, broccoli, wortel e.d. Werkte allemaal prima en de pulp komt er droog uit. Ik heb de pulp nog een keer door de juicer gedaan, dan komen er nog een paar druppels uit. Schoonmaken is in twee minuten gedaan! Supersimpel in elkaar te zetten en ziet er degelijk uit. Ik heb heel erg getwijfeld tussen een sapcentrifuge en een slowjuicer, maar ben heel blij dat ik voor deze heb gekozen!

gucciwit 07-01-2015

Heb gisteren eentje gekocht en gelijk
Geprobeerd. Erg tevreden . Lekkere sapjes.

Loesio 27-05-2014

Ik heb de Vitajuicer nu 5 maanden in mijn bezit en het apparaat ziet eruit alsof het al minstens 10 jaar oud is. Het plastic is al helemaal vergeeld en dof geworden! Ben erg teleurgesteld in de productkwaliteit en service van Princess.

Jewel1969 21-05-2013

Ik vind het een fijn apparaat. Maakt heerlijk sap alleen moet je opletten als je sinaasappels gebruikt dat je die afwisselt met harder fruit anders beland al je sap in het afvalbakje ipv in de sapbak. Ik vind hem erg handig in gebruik alleen is het even wat werk met het afwassen.
Jammer is wel dat het sapbakje op dag 1 verpest was door aanslag van sinaasappels waardoor het bakje er niet uit ziet.
Heb zodat het bakje leeg gegoten was (na het maken) schoongemaakt maar ging er niet meer uit.
Contact gehad met Wehkamp en kreeg meteen een nieuwe. Helaas hetzelfde verhaal, het is een ander soort plastic dan de rest van het apparaat heb ik het idee. Heb met Princess contact opgenomen maar daar werd me helaas niet al te vriendelijk meegedeeld dat het wel aan mij zou liggen omdat ik te lang heb gewacht met schoonmaken. Jammer van de service daar maar verder ben ik over het apparaat dus heel tevreden!