Braun Multiquick 7 juicer J 700 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multiquick 7 juicer J 700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PBergman 30-06-2014

Vandaag deze Braun J700 met 1000 watt gekocht bij de Albert. Zojuist uitgeprobeerd en met veel succes en plezier.
Zowel appel als meloen als kiwi uitgeprobeerd. Het was een groot gemak om sap van te maken met dit apparaat.

Het gebruiksgemak heeft het laagst gescoord ivm het schoonmaken. Het zijn veel onderdelen en het is belangrijk om niets te vergeten. Het schoonmaken van de onderdelen zelf is heel makkelijk.

Een nadeel is dat er geen bananen geperst mee kunnen worden ivm het zetmeel.

Manuela 03-01-2016

Goedemorgen, vraagje: wordt alle sap geperst of blijf veel sap bij de schillen/afval? Mvg Manuela

hanna56 14-08-2012

Op maandag 13 augustus een Braun J700 gekocht,1000 watt,dat is belangrijk als het sapcetrifuge veel harde groenten en fruit moet bewerken.
We zijn tevreden met de aankoop,makelijk in gebruik,goed te reinigen, het sap kun je schenken zonder het schuim.2 snelheden voor zacht /hard fruit/groenten.Ook een waarschuwing erbij om geen zetmeel bevattende producten te verwerken(bananen).
Gekocht bij Mediamarkt te Roermond, we kregen een goed advies en werden vriendelijk behandeld.

Manuela 03-01-2016

Goedemorgen, vraagje: wordt alle sap geperst of blijft veel sap bij de schillen/afval? Mvg Manuela