Bosch PTS 10 T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PTS 10 T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

AlexW 20-04-2016

degelijke machine

Geschreven voor: Bosch PTS 10 T

Een zeer degelijke machine vergeleken met de andere goedkopere merken. Alle hulpstukken makkelijk op te Bergen.

aker 30-01-2015
Geschreven voor: Bosch PTS 10 T

Dank voor de zorgvuldige en levering die op tijd was. De machine bevalt goed nu ik er een aantal zaagsnedes mee gedaan heb. Maar het installeren van onderstel was nogal een klus omdat er geen duidelijke (Ikea) beschrijving was. Ook ben ik een dag bezig geweest met het afstellen van de machine. De langsgeleider was wel 4mm scheef bij het vastzetten, dit hersteld door wat van de voet af te vijlen. Ook het zaagblad slingerde en ik heb de opsluitringen moeten vlakken op een wetsteen alvorens het zaagblad minder slingerde dan 0,05mm. De machine motor is voor een zaagmachine van dit wattage heel stil en staat zeer stevig op het onderstel. Ook heb ik het pennetje uit het mes achter het zaagblad verwijderd waardoor de beschermkap omhoog geklapt kan worden en ook die positie kan blijven staan als je bv precies tot aan het zaagblad wilt meten.